od frantik » sob 28. úno 2009 21:13:47
Tak co? Jaké budou Tvoje příští zesilovače?
Mimochodem mrkl jsem na fotky z vašich akcí. Až budete upgradovat aparát, zjednodušte si život několika vychytávkami:
Zesilovače, výhybku a elektrický rozvod, včetně proudového chrániče a jističů (což jsme řešili v jiném vláknu) si namontujte do jediného racku a pokud možno na kolečkách, kvůli stěhování, doporučený průměr kol 100mm, vyhoví Adam Hall z Prodancu, ty dvě vepředu pořiďte s brzdou.
V racku nechte dost místa na přidávání další techniky nebo si kupte v Prodancu plastové racky EMS, které se dají zvětšovat podle potřeby. Nestavějte nezabudované konce pokud možno přímo na zem, je tam binec a ventilátory ho sají dovnitř.
Konektory k reprákům - co nejdřív zahoďte ty čínské sajrajty! Nemá to kontakt a po čase se to rozpadne, uvidíte to při demontáži, už to nedáte dohromady! Standard je Speakon Neutrik NL4FC, je to na věčné časy. Taky do beden, pokud nemáte, osaďte panelové zásuvky Speakon Neutrik.
XLR konektory pořiďte aspoň celokovové Adam Hall, jsou za polovinu ceny Neutriků a celkem drží. Nechte je jen na mikrofony a DMX, nikdy je nedávejte na reprobedny a netolerujte tam ani jacky. Spojení zesilovač - repro je jedno z nejdůležitějších - musí přenést výkon beze ztrát a ne aby se to zapeklo a po kšeftě se spoj musel uvolňovat kladivem!
Jste-li dost silní, lze ušetřit na penězích za zesilovače, když pořídíte modely QSC z řady RMX, na kompakty vyhoví vesměs RMX2450 a na suby RMX4050HD nebo RMX5050, podle toho, jaké budou suby. Dobrá výhybka k tomu je Rane SAC-22, nouzově něco podobného od DBX.
Sledujte bazary, použité konce QSC RMX tam bývají, když se jich majitelé zbavují kvůli váze a když už mají našetřeno na řadu PLX2 nebo PL3.
Tak co? Jaké budou Tvoje příští zesilovače?
Mimochodem mrkl jsem na fotky z vašich akcí. Až budete upgradovat aparát, zjednodušte si život několika vychytávkami:
Zesilovače, výhybku a elektrický rozvod, včetně proudového chrániče a jističů (což jsme řešili v jiném vláknu) si namontujte do jediného racku a pokud možno na kolečkách, kvůli stěhování, doporučený průměr kol 100mm, vyhoví Adam Hall z Prodancu, ty dvě vepředu pořiďte s brzdou.
V racku nechte dost místa na přidávání další techniky nebo si kupte v Prodancu plastové racky EMS, které se dají zvětšovat podle potřeby. Nestavějte nezabudované konce pokud možno přímo na zem, je tam binec a ventilátory ho sají dovnitř.
Konektory k reprákům - co nejdřív zahoďte ty čínské sajrajty! Nemá to kontakt a po čase se to rozpadne, uvidíte to při demontáži, už to nedáte dohromady! Standard je Speakon Neutrik NL4FC, je to na věčné časy. Taky do beden, pokud nemáte, osaďte panelové zásuvky Speakon Neutrik.
XLR konektory pořiďte aspoň celokovové Adam Hall, jsou za polovinu ceny Neutriků a celkem drží. Nechte je jen na mikrofony a DMX, nikdy je nedávejte na reprobedny a netolerujte tam ani jacky. Spojení zesilovač - repro je jedno z nejdůležitějších - musí přenést výkon beze ztrát a ne aby se to zapeklo a po kšeftě se spoj musel uvolňovat kladivem!
Jste-li dost silní, lze ušetřit na penězích za zesilovače, když pořídíte modely QSC z řady RMX, na kompakty vyhoví vesměs RMX2450 a na suby RMX4050HD nebo RMX5050, podle toho, jaké budou suby. Dobrá výhybka k tomu je Rane SAC-22, nouzově něco podobného od DBX.
Sledujte bazary, použité konce QSC RMX tam bývají, když se jich majitelé zbavují kvůli váze a když už mají našetřeno na řadu PLX2 nebo PL3.