od Zdeněk Prodance » úte 06. kvě 2014 11:40:01
Ano, přesně tak to vypadá, jenže on by tam neměl být ani ten štítek, sice se přesně tyto na různé věci používaly, ale megatonská bedna by měla mít svůj vlastní. Možná nějaká improvizace, kterou si už nikdo nepamatuje, ale to osazení bych rozhodně ověřil. Navíc nevěřím, že by se někdo pletl stále, takže druhá bedna už nemůže mít stejný překlep.
Ano, příkony sedí, ale znova opakuju, že toto není vůbec tak zajímavé, jak se obvykle myslí. U bedny NEJDE o nic podobného příkonu žárovky nebo výkonu asynchronního motoru, bednu lze spolehlivě zničit i podstatně nižšími výkony a naopak zesilovač vyššího výkonu, vhodně ošetřený, nemusí být vůbec na škodu. Je to v podstatě jen vodítko, jaký asi zesilovač je využitelný a jak asi se má nastavit DSP, ovšem vodítko velmi volné.
Já to přirovnávám například k výkonu motoru a maximální a průměrné rychlosti vozidla - nic z toho neurčuje žádnou hranici bezpečného provozu a v tom samém autě můžete zvětšit výkon motoru třeba třikrát, ale maximálka stoupne jen o pár desítek % a průměrná rychlost na trati ještě o mnohem míň. Nicméně i tak se to musí udělat, pokud chcete závodit :-)
H.M.
Ano, přesně tak to vypadá, jenže on by tam neměl být ani ten štítek, sice se přesně tyto na různé věci používaly, ale megatonská bedna by měla mít svůj vlastní. Možná nějaká improvizace, kterou si už nikdo nepamatuje, ale to osazení bych rozhodně ověřil. Navíc nevěřím, že by se někdo pletl stále, takže druhá bedna už nemůže mít stejný překlep.
Ano, příkony sedí, ale znova opakuju, že toto není vůbec tak zajímavé, jak se obvykle myslí. U bedny NEJDE o nic podobného příkonu žárovky nebo výkonu asynchronního motoru, bednu lze spolehlivě zničit i podstatně nižšími výkony a naopak zesilovač vyššího výkonu, vhodně ošetřený, nemusí být vůbec na škodu. Je to v podstatě jen vodítko, jaký asi zesilovač je využitelný a jak asi se má nastavit DSP, ovšem vodítko velmi volné.
Já to přirovnávám například k výkonu motoru a maximální a průměrné rychlosti vozidla - nic z toho neurčuje žádnou hranici bezpečného provozu a v tom samém autě můžete zvětšit výkon motoru třeba třikrát, ale maximálka stoupne jen o pár desítek % a průměrná rychlost na trati ještě o mnohem míň. Nicméně i tak se to musí udělat, pokud chcete závodit :-)
H.M.