Už nějaký čas mi vrtá hlavou jiná koncepce satelitů, než to, co používám teď.
Pokud postavím na produkci Fullrange 2x12HPL64+2“Beyma CP750Ti + TD590, je to zvukově i výkonově výborné. Ovšem v tomto případě je nutné umístění subwooferů (ClassA) taky po stranách a Fullrange umístit na basy.
Ve druhé alternativě když použiji 15+1“ – KappaLite 3015 + D220Ti – na reprostativech ve dvojici na stranu, lze spodky umístit doprostřed pod podium. Ovšem D220Ti umí být ve výškách dost jedovaté, takže jakési výhrady proti tomu zvuku mám. Musí se s výškami opatrně, stahovat na EQ.
Ale, tyto 15+1 bedny svým určením mám primárně co by jevištní monitory, tam je to v pořádku.
Protože mám k dispozici dostatek zesilovačů (kanálů rezervních), přemýšlím nad bi-ampingem.
Pro koncepci zapojení boxů biamping mám vytypované 1,4“ drivery RCF ND940 se 4“ cívkou. Zvukovody v každém případě RCF HF96 nebo lépe HF99 se směrovostí 90°x 90°. Horny HF94 mám pět roků použité s drivery B&C DE620 v trapez bednách s desítkami DL2510-II, viz
http://www.audioweb.cz/viewtopic.php?id=18516
Pro bi-ampingovou verzi vyčlením pro výšky zesilovač PKN LC-2002. Nechci do toho vrážet moc peněz, pro koncepci mám připravené (málokdy používané) bedny, které jsou zhotovené podle výkresů B&C, model F152AN
https://www.bcspeakers.com/media/W1siZi ... GUiXV0.pdf
V mých bednách je nyní otvor pro zvukovod H100 s driverem DE250
Koncepce Bi-ampingu přináší další problematiku – Crossover 3 Way stereo;
Lepší, kvalitnější Speaker Manager od jakéhokoliv výrobce není laciná záležitost, a nelíbí se mi, že signál by byl v řetězci 2x měněn AD/DA. Kromě potřebného Crossoveru je v těchto SM spousta zbytečností, které nastavuji v mixpultu A&H Qu-24
Spíše bych pořídil analogovou výhybku dbx 234 nebo raději Samson 3Way. U této je možnost nastavení i zpoždění LF signálu v ms.
http://www.samsontech.com/site_media/le ... -3-way.pdf
…nebo jsou jiné návrhy, vhodnější možnosti ??
Už nějaký čas mi vrtá hlavou jiná koncepce satelitů, než to, co používám teď.
Pokud postavím na produkci Fullrange 2x12HPL64+2“Beyma CP750Ti + TD590, je to zvukově i výkonově výborné. Ovšem v tomto případě je nutné umístění subwooferů (ClassA) taky po stranách a Fullrange umístit na basy.
Ve druhé alternativě když použiji 15+1“ – KappaLite 3015 + D220Ti – na reprostativech ve dvojici na stranu, lze spodky umístit doprostřed pod podium. Ovšem D220Ti umí být ve výškách dost jedovaté, takže jakési výhrady proti tomu zvuku mám. Musí se s výškami opatrně, stahovat na EQ.
Ale, tyto 15+1 bedny svým určením mám primárně co by jevištní monitory, tam je to v pořádku.
Protože mám k dispozici dostatek zesilovačů (kanálů rezervních), přemýšlím nad bi-ampingem.
Pro koncepci zapojení boxů biamping mám vytypované 1,4“ drivery RCF ND940 se 4“ cívkou. Zvukovody v každém případě RCF HF96 nebo lépe HF99 se směrovostí 90°x 90°. Horny HF94 mám pět roků použité s drivery B&C DE620 v trapez bednách s desítkami DL2510-II, viz http://www.audioweb.cz/viewtopic.php?id=18516
Pro bi-ampingovou verzi vyčlením pro výšky zesilovač PKN LC-2002. Nechci do toho vrážet moc peněz, pro koncepci mám připravené (málokdy používané) bedny, které jsou zhotovené podle výkresů B&C, model F152AN
https://www.bcspeakers.com/media/W1siZiIsIjIwMTMvMDIvMTIvMTYvMTMvMzkvMzA2L2ZpbGUiXV0.pdf
V mých bednách je nyní otvor pro zvukovod H100 s driverem DE250
[URL=http://www.picfront.org/d/9RHe][IMG]http://www16.picfront.org/picture/tpUKWASCC/thb/100_9282.JPG[/IMG][/URL]
Koncepce Bi-ampingu přináší další problematiku – Crossover 3 Way stereo;
Lepší, kvalitnější Speaker Manager od jakéhokoliv výrobce není laciná záležitost, a nelíbí se mi, že signál by byl v řetězci 2x měněn AD/DA. Kromě potřebného Crossoveru je v těchto SM spousta zbytečností, které nastavuji v mixpultu A&H Qu-24
Spíše bych pořídil analogovou výhybku dbx 234 nebo raději Samson 3Way. U této je možnost nastavení i zpoždění LF signálu v ms.
http://www.samsontech.com/site_media/legacy_docs/S-3-way.pdf
…nebo jsou jiné návrhy, vhodnější možnosti ??