Malé odposlechy

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Malé odposlechy

Re: Malé odposlechy

od Bassman » úte 11. kvě 2021 21:23:35

Potvrdzujem, ZXA1, super bedne za tu cenu. Vyskac sa da otacat o 90 stupnov, takze dost casto sme ich vyuzivali aj ako odposluchy. Vedia zahrat fakt silno, aj ked uz z toho potom ide trosku ten plast, ale ako odposluch fakt super.

Otocite vyskac a mate vybornu bednicku aj na male akcie, hovorene slovo a pod. Kombinacia s ZXA1sub, uplne bomba (v danej cenovej kategorii).

Re: Malé odposlechy

od safa » úte 11. kvě 2021 19:48:35

K tematu (i kdyz s nekolikamesicni zpozdenim):

Pokud nejste metalova parta na velkejch podiich tak bych taky radil se 8" vubec nebat. Mame vynikajici zkusenosti s EV ZXA1. Odbornici, kteri to porovnavali, tvrdi, ze jsou po zvukove strance prakticky jak ty D&B E8 co o nich pise Pavel Sedlak, jen jsou (prej) o kapanek min nahlas a jsou o dva kapanky levnejsi. Doporucuju vyzkouset!

https://www.kreatek.cz/electro-voice-zxa1-90b-230v.html

Re: Malé odposlechy

od Pavel Sedlák » úte 13. dub 2021 21:39:22

Ano, byla to rekce na tohle - asi jsem to špatně pochopil.
Jestli to má opravdu 3x 1,5mm tak se to zkusit může.
Ale guma je guma :-)

Re: Malé odposlechy

od mkarr » úte 13. dub 2021 16:48:29

Pavel Sedlák píše:
sob 10. dub 2021 18:45:45
Napájení v sérii asi raději ne.
Jestli to byla reakce na Lídlový prodlužovák, tak ono je to vlastně spíš jako prodlužka se čtyřmi zásuvkami na konci, jen ten konec je trochu rozvleklý a je to 1,5mm, žádná 0,75, takže čtyři odposlechy bez problému utáhne. Prodlužka do prodlužky, do prodlužky, do prodlužky, je samozřejmě něco trochu jiného, ale i to se vídá a bývají to někdy právě 0,75mm drátky, co mají psáno 6A.
https://www.lidl-shop.cz/media/d1b8777f ... 9fb4d.jpeg

Re: Malé odposlechy

od PeBe » pon 12. dub 2021 12:59:16

Svatá pravda... Kamarádi ze skupiny Benga Band dvakrát přišli o aparát, když se připojili přes kabely místních hasičů... s uhnilou nulou... :-(

Re: Malé odposlechy

od Pavel Sedlák » pon 12. dub 2021 10:05:09

Ano, 100V i víc, ale oddělené od rozvodné sítě...
Nechci nikomu sahat do svědomí, ale nejen na venkovských akcích potkávám rozvody z těch nejlevnějších a "nejšitovějších" komponentů.

A místňáci se uráží, když tahám z auta svoje kabely a nechápou, že nechci kapelu zabít.

Jak to píše PeBe - rozumný a zodpovědný člověk má svoje věci v pořádku revize/nerevize.

Obávám se, že řešíme to jak to má být, ale zapomínáme na to, jaká realita skutečně je :-(

Re: Malé odposlechy

od asterix1 » pon 12. dub 2021 7:48:58

gnat píše:
ned 11. dub 2021 20:53:20
2 kW zesilovač má na silovém výstupu při 4 ohmech okolo 100V, které nejsou v podstatě nijak chránitelné před nebezpečným dotykovým napětím.
To hádam nie. Kde sa môže objaviť toto "nebezpečné" dotykové napätie na reprobedni z preglejky?

Re: Malé odposlechy

od gnat » ned 11. dub 2021 20:53:20

Ono je to s tou ne/bezpečností poměrně diskutabilní. 2 kW zesilovač má na silovém výstupu při 4 ohmech okolo 100V, které nejsou v podstatě nijak chránitelné před nebezpečným dotykovým napětím. Oproti tomu mi celý silový rozvod, pokud hrajeme venku, visí na proudovém chrániči. Takže co je vlastně bezpečnější ?

Re: Malé odposlechy

od PeBe » ned 11. dub 2021 7:53:30

Jsme sice již docela slušně OffTopic, ale svým způsobem stále k tématu ;-)
Bude to akci od akce a člověka od člověka. Pro nás malé, jak s oblibou říkám: "Páru nad zvukařským ho.nem", je aktiv požehnáním, kdy se ušetří místo v kombíku za rack se zesilovači a těch kabelů při pěti, šesti bednách není navíc zas tolik. Co se týká bezpečnosti, pak o tom žádná. Byť i já se pohybuji víceméně v hobby lize a dám-li ruku na srdce, přiznám, že nemám revizi na jediný prodlužovák, troufám si tvrdit, že veškerá má kabeláž je v excelentním stavu. Nicméně řada dotazů nejen na tomto fóru mě utvrzuje v tom, že jsou v branži lidé, kteří by měli provozovat svá zařízení jen na baterky... ;-)
Kdysi zde měl někdo v podpisu úžasnou moudrost: "Elektřina je dobrý sluha, ale špatná milenka".

Re: Malé odposlechy

od Pavel Sedlák » sob 10. dub 2021 18:45:45

Napájení v sérii asi raději ne.
S aktivkami taky dělám, né že né, ale je to zkrátka hodně kabelů.
Trochu lepší je to od doby co mám kabely hybridní.

Ale stejně si myslím, že především z hlediska bezpečnosti na tom budou pasivní boxy vždycky líp, zvláště v hobby, kde je lepší z preventivních důvodů minimalizovat silovinu na minimum...

Re: Malé odposlechy

od mkarr » sob 10. dub 2021 1:19:24

V lídlu jsem nedavno viděl prodlužovák, který má kabel a každý asi metr a půl jednu zásuvku. Pobavilo mě to a už jsem si představoval, jak by se to hodilo na odposlechy. Ale zatím jsem ho nekoupil.
Pasivní odposlechy se zesilovačem v racku na boku můžou být kabelážnicky zajímavější, ale skoro každý řešíme co největší univerzálnost nakupované techniky. A řekl bych že aktivky jsou prostě univerzálnější bedny. Tak hádám že proto vítězí v hobby lize a nejen v té.

Re: Malé odposlechy

od Pavel Sedlák » pát 09. dub 2021 10:12:42

A musí být ty monitory aktivní ?
ART310 je vzhledem k ceně fakt dobrá bedna, ale když si představím to množství kabelů na pódiu, tak mně trochu jímá hrůza - schválně, kdo pravidelně kontroluje 230V rozvody a má na ně platnou revizi ?
Bohužel vídávám ty nejlevnější psy ze supermarketu :-(

Podle mně lze malé ale kvalitní odposlechy realizovat koaxiálními reproduktory a čtyřkanálový zesilovač taky už nestojí majlant...

Re: Malé odposlechy

od james29 » pát 09. dub 2021 9:27:24

Pred cca dvema lety jsem resil neco podobneho. S Alto zkusenost nemam, ale porovnaval jsem db technologies B-hype 10 a prave ty RCF art 310 a ty RCF urcite vedli. Citelnejsi zvuk prijemny. Hrali jsme folk tak nam stacily. Nicmene jako muzikant bych je bral jako minimum. Do mensich bych nesel. A to predpokladam ze country je i neco hlucnejsi a maji i bici. Pokud i tobe vyhovuji, kup se jeste dve rcf a chybu neudelas.

Re: Malé odposlechy

od Pavel Sedlák » čtv 08. dub 2021 23:36:07

Za mně jedny z nejpovedenějších: https://www.dbaudio.com/global/en/produ ... series/e8/
Ovšem ani Nexo PS10 nejsou žádné ořezávátka.
PS12 jsem zatím jako monitory nenasadil, ale protože jako PA hrají opravdu dobře, předpokládám že roli monitorů, pro kterou jsou vyrobené, zvládnou rovněž skvěle.

Re: Malé odposlechy

od mkarr » čtv 08. dub 2021 21:33:24

Damton píše:
čtv 25. úno 2021 21:47:43
Jsem totiž zarputilý minimalista a hledám to nejmenší co slušně hraje. Rád bych někdy zkusil "IMG Stageline Flat-M200" prý to hraje špičkově nahlas. A je to vyloženě kapesní provedení...minimalistův vlhký sen :-D
Taky jsem minimalista, ale vlhký sen mám TT08. máte to někdo / znáte někoho kdo to používá?
Jinak minimalistické odposlechy můžou být super věc pro kapelu ,která ví že jí budou stačit, pokud někdo zvučí každou chvíli někoho jiného, semtam zabrousí do hlužnějších žánrů, tak mám pocit že občas ani desetipalec jako je zmiňované ART310A není úplně ono, když připustím že je ta bedna vhodná jako odposlech, což má možná víc odpůrců než příznivců. Ale taky je tak používám.

Nahoru