Poslouchal jsem to v práci na mono repro. Moje poznatky:
1) Zpěv jak píše kolega = nesrozumitelný. Zkusil bych si více pohrát s jeho equalizací. Třeba boostnout frekvence někde okolo 2kHz +- což by srozumitelnosti mohlo přidat. Ale chce to udělat citlivě, aby třeba nevylezly sykavky...
2) Basa nejde slyšet. Přimíchal bych do ní více středů a asi bych ji i nakreslil, aby byla slyšitelná i na menším šunt repro. TSE BOD 2 je dobé mršítko na basu... Jestliže nemáš pořešenu akustiku místnosti, kde mícháš, tak basu kontroluj na sluchátkách.
3) Bicí jak z igelitu a tenké. Igelit by mi ani tak moc v metalu nevadil, ale ta tenkost ano. Zkusil bych polaborovat s transient designerem a trošku pomoci virblu a kopáku. Pak bych možná zkusil k bicím paralelně přimíchat hodně zkomprimovanou bicí grupu. To by mohlo bicí ztučnit.
Kytary nejsu schopný posoudit, chtělo by to sluchátka a trošku analytického poslechu
Jinak na metal jsou "suché" utlumené prostory fajn. Bral bych to spíše jako výhodu.
Poslouchal jsem to v práci na mono repro. Moje poznatky:
1) Zpěv jak píše kolega = nesrozumitelný. Zkusil bych si více pohrát s jeho equalizací. Třeba boostnout frekvence někde okolo 2kHz +- což by srozumitelnosti mohlo přidat. Ale chce to udělat citlivě, aby třeba nevylezly sykavky...
2) Basa nejde slyšet. Přimíchal bych do ní více středů a asi bych ji i nakreslil, aby byla slyšitelná i na menším šunt repro. TSE BOD 2 je dobé mršítko na basu... Jestliže nemáš pořešenu akustiku místnosti, kde mícháš, tak basu kontroluj na sluchátkách.
3) Bicí jak z igelitu a tenké. Igelit by mi ani tak moc v metalu nevadil, ale ta tenkost ano. Zkusil bych polaborovat s transient designerem a trošku pomoci virblu a kopáku. Pak bych možná zkusil k bicím paralelně přimíchat hodně zkomprimovanou bicí grupu. To by mohlo bicí ztučnit.
Kytary nejsu schopný posoudit, chtělo by to sluchátka a trošku analytického poslechu :-)
Jinak na metal jsou "suché" utlumené prostory fajn. Bral bych to spíše jako výhodu.