od mkarr » pon 04. lis 2024 18:15:39
Ahoj, Trochu mi z dotazu uniká, jestli se pídíš po principu proto, že chceš nějaký eliminátor tvořit, nebo proto, abys co nejlíp používal nějaký existující, případně vybral nějaký ke koupi. Mám zkušenost s Behringer Shark, pak Sabine FBX2400 a pak s čímsi od DBX co je vestavěné v mixech Soundcraft Ui. No nejlepší zkušenost mám s tím Sabine. Jen samozřejmě režim ladění fixních filtrů se dělá mimo produkci. Ta vysoká saturace, respektive zvýšený gain tam je prostě jako pomůcka, aby si to s jistotou zahoukalo a nemusel se kvůli tomu rozštelovat aparát. Dynamických filtrů doporučuju nechat alespoň pět. Aby dobře fungovaly, musí být procesor buzený dostatečně silným signálem. Případně správně přepnutý přepínač citlivosti vzadu. Pak ani nepoznáš, kdy nějaký zabral. Když to bude na vstupu jen šeptat, tak to případné houkmnutí daleko víc pocítíš, než se zafiltruje. Behringer Shark bych používal asi jen v režimu statických filtrů, necha ho ať se naladí před akcí a víc mu nedovolit. Na mluvené slovo by mohl být užitečný. Dynamické filtry mě přišly že nefungují dobře. Ale zase je Shark sympaticky, až směšně, malá krabička, takže se vejde třeba do polstrované taštičky s jedním bezdrátovým setem, kdyby to bylo žádoucí. Filtry co jsou zašité v Soundcraft Ui mě moc nenadchly, ale se Sabine jsem neměl možnost přímého srovnání. I když jsou za mě určitě lepší, než ten Shark, ale to samo o sobě není až tak výhra, bohužel s více výrobci a modely nemám zkušenost. S extra škatulí od DBX, kterou jsem jen viděl používat, dost možná to bylo něco podobného jako jsi testoval, jsem měl z jejích reakcí a i z výsledku o dost lepší pocit, než z toho Ui. Podobný jako z toho Sabine, jen ten DBX měl kapku víc možností nastavení a tuším i možnost užších filtrů.
Ahoj, Trochu mi z dotazu uniká, jestli se pídíš po principu proto, že chceš nějaký eliminátor tvořit, nebo proto, abys co nejlíp používal nějaký existující, případně vybral nějaký ke koupi. Mám zkušenost s Behringer Shark, pak Sabine FBX2400 a pak s čímsi od DBX co je vestavěné v mixech Soundcraft Ui. No nejlepší zkušenost mám s tím Sabine. Jen samozřejmě režim ladění fixních filtrů se dělá mimo produkci. Ta vysoká saturace, respektive zvýšený gain tam je prostě jako pomůcka, aby si to s jistotou zahoukalo a nemusel se kvůli tomu rozštelovat aparát. Dynamických filtrů doporučuju nechat alespoň pět. Aby dobře fungovaly, musí být procesor buzený dostatečně silným signálem. Případně správně přepnutý přepínač citlivosti vzadu. Pak ani nepoznáš, kdy nějaký zabral. Když to bude na vstupu jen šeptat, tak to případné houkmnutí daleko víc pocítíš, než se zafiltruje. Behringer Shark bych používal asi jen v režimu statických filtrů, necha ho ať se naladí před akcí a víc mu nedovolit. Na mluvené slovo by mohl být užitečný. Dynamické filtry mě přišly že nefungují dobře. Ale zase je Shark sympaticky, až směšně, malá krabička, takže se vejde třeba do polstrované taštičky s jedním bezdrátovým setem, kdyby to bylo žádoucí. Filtry co jsou zašité v Soundcraft Ui mě moc nenadchly, ale se Sabine jsem neměl možnost přímého srovnání. I když jsou za mě určitě lepší, než ten Shark, ale to samo o sobě není až tak výhra, bohužel s více výrobci a modely nemám zkušenost. S extra škatulí od DBX, kterou jsem jen viděl používat, dost možná to bylo něco podobného jako jsi testoval, jsem měl z jejích reakcí a i z výsledku o dost lepší pocit, než z toho Ui. Podobný jako z toho Sabine, jen ten DBX měl kapku víc možností nastavení a tuším i možnost užších filtrů.