Parametry u nejrychl. a nejsilnějšího limiteru a kompresoru
-
- Reklama
-
- Uživatel
- Příspěvky: 461
- Registrován: stř 26. bře 2008 23:39:44
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKE NEJDULEZITEJSI PARAMETRY u RYCHLEHO SILNEHO LIMITER
Jirka99 píše:...Pro prehlednost, opakuji zde onu otazku:
hned je to tu prehlednejsi!!!
Malem bych zapomnel, o co tady jde
-
- Uživatel
- Příspěvky: 461
- Registrován: stř 26. bře 2008 23:39:44
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Stokrat napsana kravina se nestane rozumnou otazkou
Radil bych ti, abys to vzdal. Smir se s tim, ze nejdulezitejsi parametr rychleho kompresoru je attack a silneho ratio a output level.
Zazrak v tom uz nehledej.
Co kdyby sis ten mikrofon vyhulil na max a kdyz budes chtit zpivat silne, tak se otocil o 180 stupnu od mikrofonu? Nebo mel prst na savli a stahl ji?
Radil bych ti, abys to vzdal. Smir se s tim, ze nejdulezitejsi parametr rychleho kompresoru je attack a silneho ratio a output level.
Zazrak v tom uz nehledej.
Co kdyby sis ten mikrofon vyhulil na max a kdyz budes chtit zpivat silne, tak se otocil o 180 stupnu od mikrofonu? Nebo mel prst na savli a stahl ji?
- safa
- Uživatel
- Příspěvky: 2684
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Jardo, ty uz taky prechazis k cynismu ? Styd se ...
Šáfa ::::::
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
Kalfar:
Vtip je v tom, ze ja nejsem a ani nechci byt zvukar. Ja jsem a chci byt zpevak. Ano, i tam budu muset delat kompromisy mezi hnusnou nudnou komerci a opravdovym umenim. Ale ted jde o to, dosahnout toho sveho na maximum hranice moznosti. A verim, ze pri dnesni vyspele urovni techniky lze dosahnout s lepsi masinou hodne blizko toho, co chci, A proto musim vedet, pri jakych parametrech se mam ridit pri vyberu onoho zarizeni. - A votom je toto tema (viz uplne vyse).
Vtip je v tom, ze ja nejsem a ani nechci byt zvukar. Ja jsem a chci byt zpevak. Ano, i tam budu muset delat kompromisy mezi hnusnou nudnou komerci a opravdovym umenim. Ale ted jde o to, dosahnout toho sveho na maximum hranice moznosti. A verim, ze pri dnesni vyspele urovni techniky lze dosahnout s lepsi masinou hodne blizko toho, co chci, A proto musim vedet, pri jakych parametrech se mam ridit pri vyberu onoho zarizeni. - A votom je toto tema (viz uplne vyse).
NO, KONECNE!!!! KONECNE SE MLUVI K VECI!!!!!:jardatop píše:
.... nejdulezitejsi parametr rychleho kompresoru je attack a silneho ratio a output level.
TAKZE, DULEZITE JSOU:
1) attack (u kompresor)
2) ratio (u kompresoru)
3) output level (u preampu?)
- A CO TRESHOLD U KOMPRESORU?????
- A CO TRESHOLD U LIMITERU?????
- A CO MICROPHONE INPUT (u preampu?)?????
A EXISTUJE NEJAKE MOZNE NASTAVENI/PARAMETR ATTACT a RATIO u LIMITERU???? - Mam na mysli, zda jsou tyto hodnoty u limiteru stejne u vsech zarizenich , ci ne, a zda se tyto hodnoty bezne udavaji v manualech (abych si vybral ty nejlepsi?)?
- A NECO JESTE JINEHO je dulezite????
- A JAKE JSOU DULEZITE HODNOTY U PREAMPU?????
Doporučil bych ti naučit se napřed pracovat s mikrofonem bez limitérů a kompresorů, nejúčinější vyrovnání různých hlasitostí zpěvu se dá dosáhnout změnou vzdálenosti od mikrofonu. Máloco je mi protivnější než začínající umělec který se domnívá, že za jeho neumětelství může přece jen to, že nemá správné vybavení.
- safa
- Uživatel
- Příspěvky: 2684
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Jirko tohle uz VAZNE PREHANIS ! JJ ti tady V DOBREM radi kde zacit a tvoje reakce (a to uz neresim ze od novacka) je prinejmensim nedustojna.
Šáfa ::::::
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
- TomasVv
- Uživatel
- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Já to zkusím...
GAIN na zvukovce určitě ne naplno, dej ho do tak do půlky možná lehce přes.
Nevím, kam chceš zapojit ten kompresor/limiter ale budu se donívat, že někam cestou z pre-ampu do AD převodníku...
Treshold kompresoru dej tak cca -10 ozna -15dB, ratio tak 1:4 - 1:6, output level podle kontrolek GAIN reduce. ATTACk tak 0.2-5ms, RELASE 500ms,
Na LIMITER bacha, jestli je to GATE/LIMITER, tak na to nesahej (polohy OFF nebo -nekonecno),
pokud je to LIMITER (etremni pripad kompresoru), tak TRESHOLD -0.5dB, RELASE 200ms.
A BACHA, POKUD NEUMÍŠ PRACOVAT S MIKROFONEM, NEBUDE TO LEPŠÍ NEŽ BEZ TOHOTO, SPÍŠ HORŠÍ!!
Prosím odborníky aby mě neukamenovali, třeba mu to fakt pomůže, třeba zjistí, že v mašinkách to fakt není...
GAIN na zvukovce určitě ne naplno, dej ho do tak do půlky možná lehce přes.
Nevím, kam chceš zapojit ten kompresor/limiter ale budu se donívat, že někam cestou z pre-ampu do AD převodníku...
Treshold kompresoru dej tak cca -10 ozna -15dB, ratio tak 1:4 - 1:6, output level podle kontrolek GAIN reduce. ATTACk tak 0.2-5ms, RELASE 500ms,
Na LIMITER bacha, jestli je to GATE/LIMITER, tak na to nesahej (polohy OFF nebo -nekonecno),
pokud je to LIMITER (etremni pripad kompresoru), tak TRESHOLD -0.5dB, RELASE 200ms.
A BACHA, POKUD NEUMÍŠ PRACOVAT S MIKROFONEM, NEBUDE TO LEPŠÍ NEŽ BEZ TOHOTO, SPÍŠ HORŠÍ!!
Prosím odborníky aby mě neukamenovali, třeba mu to fakt pomůže, třeba zjistí, že v mašinkách to fakt není...
J.J:
Prosim te, pochop, rec je o moznem nastaveni s maximalne ucinnym vybavenim. A to ja nemam. A proto potrebuji vedet ty parametry, abych si ho koupil. Pak mohu zacit delat kompromisy. Ted ne, protoze nemam to maximalni ucinne vybaveni. To nastaveni, jak mam nyni, se mi libi!!! Hlas je krasne zretelny.
Prosim te, pochop, rec je o moznem nastaveni s maximalne ucinnym vybavenim. A to ja nemam. A proto potrebuji vedet ty parametry, abych si ho koupil. Pak mohu zacit delat kompromisy. Ted ne, protoze nemam to maximalni ucinne vybaveni. To nastaveni, jak mam nyni, se mi libi!!! Hlas je krasne zretelny.
Re: JAKE NEJDULEZITEJSI PARAMETRY u RYCHLEHO SILNEHO LIMITER
Safa:
Jses to prave ty, ktery se chova nedustojne. Od sameho zacatku jen agresivne stekas, prestoze hovorim vecne a v pohode. Vnasis do diskuse jen agresivni predsudky.
A to ze jsi se zminil o tom, ze jsem zde novacek, svedci o tve namyslenosti, ty funkcionari.
Kdyby si radeji prestal s tou agresivitou a radeji konecne zacal vecne diskutovat na tema:
Jses to prave ty, ktery se chova nedustojne. Od sameho zacatku jen agresivne stekas, prestoze hovorim vecne a v pohode. Vnasis do diskuse jen agresivni predsudky.
A to ze jsi se zminil o tom, ze jsem zde novacek, svedci o tve namyslenosti, ty funkcionari.
Kdyby si radeji prestal s tou agresivitou a radeji konecne zacal vecne diskutovat na tema:
Jirka99 píše:Abych to upresnil: Pri nastaveni (externi zvukovky M_AUDIO Firewire 410, ktera obsahuje preamp ), mam tam Signal Gain na maximum(!), Autput Signal Level Controller take na maximum, a V Cubase 3.1.1 mam Make Up Gain na velikych hodnotach. Limiter v Cubase mam na maximum. Pri tomto nastaveni jsem spokojen: Slysim pri tichem zpivani krasny, ciste kristalove ZRETELNY hlas, velmi podobny originalu.Jirka99 píše:JAKE jsou NEJDULEZITEJSI PARAMETRY u NEJRYCHLEJSIHO a NEJSILNEJSIHO LIMITERU a KOMPRESORU (a preampu)?
Jsem laik v teto oblasti. Potrebuji koupit limiter/kompresor a nevim, podle jakych parapetru (specifikaciiiii) se mam pri vyberu rozhodovat.
(Jedna se mi o nahrani vstupniho signalu (pres mikrofon), tak abych mel pri vystupu nahrany co nejsilnejsi, nejhlasitejsi a nejkvalitnejsi (originalu nejpodobnejsi, nejrealnejsi) signal, i presto-ze budu zpivat extremne potichu a vzapeti extremne nahlas.)
(Pouzivam PC, Cubase 3.1.1, mikrofon AT4050, zvukovou externi kartu M-AUDIO Firewire 410)
Problem ale nastane, kdyz nahle zazpivam nahlas. A proto se pidim po tom, abych vedel, jake parametry jsou dulezite, pri vyberu (pri koupi) externiho Limiteru/kompresoru/(preampu), tak aby mi zvuk nevypadl ci se nezkreslil (neprebudil),kdyz nahle zazpivam nahlas.
Dosahnuti onoho vytouzenyho zvuku po nahrani, je mi na prd, protoze se mi jedna, krome nahravani, take o to, abych onen zvuk (barvu hlasu) slysel zive (v realnem case), kdyz zpivam, protoze chci cvicit barvu hlasu v souvislosti s intonaci.