Stránka 2 z 3

Re: Ultramizer

Napsal: pon 09. úno 2009 11:23:50
od safa
Jakub píše:Safo, co ty na to? Udelal bych nakou brutalni revoluci. Mimochodem - jak se stavite vsichni treba k legendarnimu Ultradyne - tedy digitalnimu EQ/Analyzeru? Taky smejd... Ale no tak...
... uz jsi zkousel nekdy tlacit tank do kopce ? Proste kazda socialni skupina ma sveho tridniho nepritele o kterym se vedou reci u piva ... a i kdyz me to nekdy vytaci (ty ne, Gusto, tvoje invektivy me uz nechavaji klidnym) tak je to souboj s vetrnymi mlyny. Nechtej po mne abych se snizoval k pivnim hadkam ...

Re: Ultramizer

Napsal: pon 09. úno 2009 12:35:36
od Gustav
8) Každej si p. Šaf. jdeme svoji cestou a máme ROZDÍLNÝ pohled na QULITU #-o
Ovšem jak už jsem několikrát psal , NE všechny věci třeba od TVÉHO favorita = ULIHO , patří do Žumpy [-X
=======================================================
Zvukař Gustav

Re: Ultramizer

Napsal: pon 09. úno 2009 17:25:54
od frantik
Gusto, když už jsme u toho, pamatuješ časy, jak některé výrobky od Vermony předčily teslácké paskvily?

Re: Ultramizer

Napsal: pon 09. úno 2009 17:30:05
od honza637
A pamatuješ, jak výrobky Studiomasteru předčily výrobky vermony? :-)

Re: Ultramizer

Napsal: pon 09. úno 2009 17:36:34
od frantik
Asi tak, v praxi jsem to přímo porovnat nemohl, ani mi o to v tomto srovnání nešlo, vítěz byl v té době i tak úplně jasný. Konkrétně Studiomaster Series (tuším 5) byl náš vzor, když jsme v 80. letech bastlili našemu učiteli na VUT mixpult do jeho kapely. Už tehdy to byl velmi slušný stroj, osazení NE5532, NE5534, TL072... to bylo něco!

Re: Ultramizer

Napsal: pon 09. úno 2009 20:14:44
od honza637
No já měl tu čest se Studiomasterem P7 a musim uznat, že je to třída. Dle mého názoru na něj nemají obdobné pulty od soundcraftu a podobně. Docela fajn funkci kterou má jsou mutovací grupy. to je fakt parádní.

Re: Ultramizer

Napsal: pon 09. úno 2009 20:33:55
od TomasVv
frantik píše:Asi tak, v praxi jsem to přímo porovnat nemohl, ani mi o to v tomto srovnání nešlo, vítěz byl v té době i tak úplně jasný. Konkrétně Studiomaster Series (tuším 5) byl náš vzor, když jsme v 80. letech bastlili našemu učiteli na VUT mixpult do jeho kapely. Už tehdy to byl velmi slušný stroj, osazení NE5532, NE5534, TL072... to bylo něco!
Ing. Káňa? Ten mixpult funguje doteď...

Re: Ultramizer

Napsal: pon 09. úno 2009 20:59:16
od OK2MDK
Gustav píše:=D> Behringer JE podle mě v měřítku ŠMEJDOVOSTI zadarmo DRAHEJ , má číslo 1
Kdo se chce přiřadit ..... ? :^o
Vždyť to ŠUMÍ jako Vermona a zvuk z toho leze jako z Pr....!
========================================================
Zvukař Gustav
Tak rad bych podokl ze mam doma vermonu a kazdej potrebuje neco nechci se zastavat BEHRINGERa ale mohli byste si uvedomit ze proste kazde potrebuje neco, kapela na skole nekoumi mackie nebo tak proste na tohle si nesahne tak ti koupi tohle a jeto, vermona 1642, vykopavka funkcni a jede a nikdo z cele kapely (byly tam 3 ) se nepozastavil nad tim ze neni moderni bohuzel kazdy si koupi to co mu rozpocet dovoli.
totalni amater ok2mdk

Re: Ultramizer

Napsal: úte 10. úno 2009 12:43:33
od frantik
Jasně že Káňa, kdo jiný! Ale nejsem si jist tím pultem. Kdysi mi během návštěvy narychlo ukázal laboratoř v nových prostorách VUT a jen tak letmo jsem ten pult viděl ode dveří z cca 5 metrů, není jisté, že v něm jsou ty naše šavle. My jsme končili v roce 1989 a je možné že je v tom úplně jiný pajšl, který dělali študáci až po nás. My jsme dělali jen výstupy - podskupiny a hlavní výstup, vstupní mono šavle dělal před náma Petr Holík, ale v naší koncepci měla ta jeho dps doznat nějaké změny, hlavně mechanické. Dotaz - je ten současný mix v takovém takovém robustním hnědém rámu, vrch nezakrytý?

Proti mixu od Vermony ve zkušebně těžko něco namítat, určitě obstojí i na malých akcích začínající kapely a určitě přehraje i nepovedené produkty moderní doby. Moji původní svěřenci byli odkázáni na nakoupené zbytky od nějakého pazvukaře, kde byl teslácký 12-ti vstupý AZL121 se značně poničenými fadery. Jelikož jsem na něj byl od bolševika zvyklý a na vojně jsem na tomto pultu odjel veškeré ASUTy, jal jsem se ho klukůp zrepasovat a přeosadit, aby to trochu slušně hrálo. Původní MAA741 a 748 letěly ven, kromě šavle s pružinovým halem (tam je to celkem buřt) a místo nich tam přišly NE5534 a TL072. Taky se na tom odjely akce v začátcích a pak už nebyl žádný mezikrok, skočilo se rovnou na AH GL2400-424, z tesla AZK220 na QSC RMX2450, z noname třípásem osazení podivného na 2X12" + 1,4" osazený 2x12PL32 a RCF ND3030 na ME90, atd., atd...

Re: Ultramizer

Napsal: úte 10. úno 2009 15:56:08
od TomasVv
frantik píše:Jasně že Káňa, kdo jiný! Ale nejsem si jist tím pultem. Kdysi mi během návštěvy narychlo ukázal laboratoř v nových prostorách VUT a jen tak letmo jsem ten pult viděl ode dveří z cca 5 metrů, není jisté, že v něm jsou ty naše šavle. My jsme končili v roce 1989 a je možné že je v tom úplně jiný pajšl, který dělali študáci až po nás. My jsme dělali jen výstupy - podskupiny a hlavní výstup, vstupní mono šavle dělal před náma Petr Holík, ale v naší koncepci měla ta jeho dps doznat nějaké změny, hlavně mechanické. Dotaz - je ten současný mix v takovém takovém robustním hnědém rámu, vrch nezakrytý?
Jo, přesně tak, velký tuším dřevěný rám, odkrytý vrch, čudlíky od skupin co rády skáčou přes celou laborku, mladší ročníky, když ho vidí prvně, hledají dvířka na uhlí...
Ale občas se na něm něco měří, pořád to funguje.

Re: Ultramizer

Napsal: úte 10. úno 2009 18:04:39
od honza637
Vzhledem k době vzniku by to ale mohlo mít i atomový zdroj. Ten nehledají? :)

Re: Ultramizer

Napsal: úte 10. úno 2009 20:25:30
od frantik
Tak se Káni příležitostně zeptejte, co je uvnitř a která partie to stavěla. Naše šavle možná skončily bůhvíkde, vznikaly ještě ve starých prostorách na Antonínské.
V našich podskupinách byly dost mohutné bargrafy, to bylo převzato jako hotovka zas z jiné diplomky (jméno autora už nevím). V bargarfech byl dost přesný logaritmický teplotně kompenzovaný zesilovač, takže se tam ledky rozsvěcovaly přesně po 2,5dB, tuším že jich bylo 16, takže to měřilo rozsah 40dB(možná i 24 a rozsah byl 60dB). 7 podskupin bylo stejných, poslední osmá měla sluchátkový zesilovač a elektroniku k PFL.
Já měl na triku výstupní šave L a R, tam byly třípásmové korekce Lo-Mid-Hi přepínatelné do AUX Return. Elektronika šavlí byla jednoduše připevněná k nosným Al úprofilům za matičky otočných potenciometrů a na krajích dps pomocí čtyřhranných sloupků.
Podle tohoto popisu by to mělo jít identifikovat, když tak sem pak prosím napiš, co v labině máte.

Re: Ultramizer

Napsal: pát 13. úno 2009 19:25:03
od TomasVv
Já uz se do toho labu nedostanu, skoncil sem skolu. Ale urcite to tu cte nejaky jiny VUTkar...

Re: Ultramizer

Napsal: pát 13. úno 2009 19:27:19
od frantik
Ještě tam studuje basák z místní kapely, tak ho pověřím špionáží anebo když budu moc zvědavý, napíšu Káňovi na e-mail.

Re: Ultramizer

Napsal: pát 11. zář 2009 14:36:14
od Návštěvník
Jakub píše: Porad dokola, porad dokola, porad dokola. Uz tady to tema jednou bylo. A vysel z nej zaver, ze Behringer NENI meritko smejdovosti. Jen ho je vsude hodne. A proc je ho ale vsude hodne? Protoze to lidi kupujou a protoze to zjevne asi nejak funguje ku spokojenosti tech nakupujicich.
Jsem pokročilejší amatér a používám omezovač zpětné vazby od Behringeru na odposlechy a zatím se mi celkem osvědčil. I v mizerných prostorách si můžu dovolit výrazněji osolit hlasitost zpěvových mikrofonů za cenu celkem nepatrného zhoršení kvality zvuku, který notabene u odposlechů zas až tak nevadí. Jinak od Behringeru používám také Crossover, MiniFex (efektovej procesor), MiniCom (kompresor/limiter), equalizer, A Dualfex (enhancer/exciter) a k ničemu nemám výhrady. Možná je to ale tim, že to nemam s čím srovnávat.