Stránka 1 z 1
Digital Delay
Napsal: úte 26. črc 2011 15:11:54
od Jiří E
Potřeboval bych nějaký delay, který chodí jako delay. Hall řešit nepotřebuji, mám Lexicon PCM 70 a jsem s ním velmi spokojený. Co by jste mi doporučili ?
Digital Delay
Napsal: úte 26. črc 2011 15:19:17
od J.J.
Ono snad ani nemá smysl přemýšlet o něčem jiném
http://www.tcelectronic.com/default.asp?id=12190
Digital Delay
Napsal: úte 26. črc 2011 15:20:54
od Jiří E
Tak jsem se asi trefil napoprvé. Jakou má asi latenci a dá se použít i na zpoždění vykrývacích beden ( nebo je to blbost ? ) ?
Digital Delay
Napsal: úte 26. črc 2011 16:55:01
od TomasVv
Latence při analogových vstupecha výstupech a vzorkovací frekvenci 48kHz je cca 1,4ms viz specifikace v odkazu od J.J.
Delay je to výborný, umí např. multi-tap, opakování dle naťukaného rytmického paternu.
Pro základní efektový delay je možná zbytečně pokročilý, vystačíš i s levnějšími T.C. či Lexicony,
ale tento je akceptvaný a žádaný skoro každým.
Pro zpožďování beden je naopak velmi nevhodný. Lepší je použít speaker management.
Digital Delay
Napsal: úte 26. črc 2011 18:28:07
od frantik
Levnější model, který může být vyhovující, je t.c. M350.
Digital Delay
Napsal: stř 27. črc 2011 16:24:18
od safa
Chces DELAY jako efekt nebo DELAY jako zpozdovaci linku ? Jen abychom v tom meli jasno

Digital Delay
Napsal: čtv 28. črc 2011 6:11:34
od Jiří E
Upřesním. Chci Delay jako efekt (hlavní funkce ). Samozřejmě už nějaký levný mám, ale nelíbí se mi zvukově. Ale vzhledem k tomu, že nemám DSP, nevím, proč by nešel Delay použít pro zpoždění vykrývacích linek v sálech typu "tělocvična", kde delay obvykle jako efekt stejně nevyužiji (samozřejmě po úpravě parametrů ).Vím, že například RANE dělá jednotku určenou ke zpoždění, ale vzhledem k tomu, že brzy beztak půjdeme do digitálních mixů ( nebo do PC - že Šafo ? ) a ty to obvykle umí, tak by byla tato investice do zpoždovací linky asi zbytečná
Digital Delay
Napsal: čtv 28. črc 2011 16:36:45
od TomasVv
Delay jako efekt si určitě vyber některý z T.C. či Lexicon, neuděláš chybu a budeš mít další variabilitu efektů.
Použít takovou mašinku pro zpožďování PA či vykrývek lze, ale není to moc pohodlné.
Neumožnují nastavení v metrech, neumí jemné kroky v desetinách ms, musíš si pohlídat feedback, poměr dry/wet, filtry a frekvenční rozsah - obvykle se jako efekt ořezává z obou stran a každé opakování prochází další ekvalizací.
Tedy jako nouzovka to použít pujde, ale pro solidní práci při sound designu je potřeba speaker management s více vstupy a výstupy.