Parametry u nejrychl. a nejsilnějšího limiteru a kompresoru

Dynamické, efektové, multifunkční, nástrojové, výhybky...
  • Reklama
  • DEMO 15
Jirka99
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: sob 02. srp 2008 17:58:15

Parametry u nejrychl. a nejsilnějšího limiteru a kompresoru

Příspěvek od Jirka99 » sob 02. srp 2008 18:37:52

JAKE jsou NEJDULEZITEJSI PARAMETRY u NEJRYCHLEJSIHO a NEJSILNEJSIHO LIMITERU a KOMPRESORU?

Jsem laik v teto oblasti. Potrebuji koupit limiter/kompresor a nevim, podle jakych parapetru (specifikaciiiii) se mam pri vyberu rozhodovat.
(Jedna se mi o nahrani vstupniho signalu (pres mikrofon), tak abych mel pri vystupu nahrany co nejsilnejsi, nejhlasitejsi a nejkvalitnejsi (originalu nejpodobnejsi, nejrealnejsi) signal, i presto-ze budu zpivat extremne potichu a vzapeti extremne nahlas.)

(Pouzivam PC, Cubase 3.1.1, mikrofon AT4050, zvukovou externi kartu M-AUDIO Firewire 410)

Uživatelský avatar
Fyla
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: stř 09. črc 2008 15:58:11
Bydliště: براغ

Příspěvek od Fyla » sob 02. srp 2008 20:16:20

Nejkvalitnejsi signal budes mit nahrany tehdy, pokud zadny limiter, kompresor nepouzijes. Idealni je nastavit predzesilovac tak, aby nedoslo ke zkresleni. Pokud natacis 24bitove, dynamika zaznamu je tak velka, ze to bude v poradku. Nejsilnejsiho, nejlepsiho a nejpodobnejsiho zvuku originalu je potom nejlepsi dosahnout vhodnou postprodukci (pluginy atd...).

jardatop
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 461
Registrován: stř 26. bře 2008 23:39:44
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jardatop » sob 02. srp 2008 22:55:56

Masina, ktera ti bude nastavovat automaticky citlivost na vstupu, se jmenuje Auto gain control (AGC).
Zkus najit nejakej AGC plugin a vyzkousej to. Ja o zadnym konkretnim nevim, tak ti presne neporadim.

Uživatelský avatar
Fyla
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: stř 09. črc 2008 15:58:11
Bydliště: براغ

Příspěvek od Fyla » ned 03. srp 2008 0:30:58