DB Technologies DVA T4

  • Reklama
  • DEMO 15
sledge
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 09. črc 2010 15:57:29

DB Technologies DVA T4

Příspěvek od sledge » stř 27. čer 2012 12:12:47

TomasVv píše:
Michal píše:Zvučil jsem hlavně parket a ty vrchy jsem pootočil směrem do středu parketu. Tak aby mi to hralo i před pódiem.
Otáčet vršky do středu je nemoc mnohých zvukařů. Nic moc si tím nepomůžete a mnoho pokazíte. Celý plac mimo striktní centrální lajnu bude jeden velký combing.
Nejsem is jist. Ten "Combing" tam bude u mono signálů vždy (naštěstí má binaurální slyšení i jisté vlastnosti "diverzitních přijímačů") bez ohledu na natočení a nevidím důvod, proč by se to mělo nějak zásadně měnit natočením beden ke středu (míněno v horizintálním směru) o nějakých 20°-30°. Maximálně se budou v dálce trochu ztrácet výšky nad nějakých 8-10 kHz...ale mohu se mýlit :D
1) Audiopro s.r.o. - servis, instalace, akustika, podpora: http://www.audiopro.cz
2) Práce všeho druhu (měření, vývoj, poradenství,...)

Michal
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 98
Registrován: čtv 16. črc 2009 15:56:46
Bydliště: Dolní Újezd

DB Technologies DVA T4

Příspěvek od Michal » stř 27. čer 2012 12:32:46

sledge píše:
TomasVv píše:
Michal píše:Zvučil jsem hlavně parket a ty vrchy jsem pootočil směrem do středu parketu. Tak aby mi to hralo i před pódiem.
Otáčet vršky do středu je nemoc mnohých zvukařů. Nic moc si tím nepomůžete a mnoho pokazíte. Celý plac mimo striktní centrální lajnu bude jeden velký combing.
Nejsem is jist. Ten "Combing" tam bude u mono signálů vždy (naštěstí má binaurální slyšení i jisté vlastnosti "diverzitních přijímačů") bez ohledu na natočení a nevidím důvod, proč by se to mělo nějak zásadně měnit natočením beden ke středu (míněno v horizintálním směru) o nějakých 20°-30°. Maximálně se budou v dálce trochu ztrácet výšky nad nějakých 8-10 kHz...ale mohu se mýlit :D
No nejsem profík ale amatér a dělam to spíš pro radost a tak ani netuším co znamená to combing...to si kdyžtak někde najdu na netu..aspoň jsem o něco moudřejší :D Tenhe system jsem měl poprvé a i tak to bylo zvukově někde jinde než s tou moji aparaturou.

Tím, že jsem ty vrchy pootočil, tak jsem vykril i část u pódia.Jiny zvukaři v mém okoli dávají vykrejvací bedny.v dálce se ztrácely ty výšky a tak se člověk mohl relativně dobře bavit u piva.Nebo nevím čím to bylo ale bylo to tak :D

Jiriczek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: pon 28. dub 2008 16:42:41
Bydliště: Tachov, Praha
Kontaktovat uživatele:

DB Technologies DVA T4

Příspěvek od Jiriczek » stř 27. čer 2012 13:43:27

Zeptam se znovu, nebudete s tim nekdo zvucit kolem Prahy? Ze bych se prijel podivat... (lépe T12)
umělecko-produkční agentura ABEL - http://www.agenturaabel.cz | tel: 732 575 195

Uživatelský avatar
TomasVv
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1215
Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

DB Technologies DVA T4

Příspěvek od TomasVv » stř 27. čer 2012 14:58:05

Michal píše: No nejsem profík ale amatér a dělam to spíš pro radost a tak ani netuším co znamená to combing...

Tím, že jsem ty vrchy pootočil, tak jsem vykril i část u pódia.Jiny zvukaři v mém okoli dávají vykrejvací bedny. V dálce se ztrácely ty výšky a tak se člověk mohl relativně dobře bavit u piva.Nebo nevím čím to bylo ale bylo to tak :D
Combing - hřebenový filtr, který vznikne, když se potkávají zvukové vlny z různě vzdálených zdrojů. V případě stereo aparátu máme dva zdroje jasné, stejně daleko od obou jsme pouze v jejich středové ose. všude jinde vzniká nějaký combing. Čím více hrají bedny přes sebe (pootočení, široká charka vs. malá vzdálenost), tím partnější je efekt. Problém vzniká, když hraješ stejný signál z obou beden.

Ani pootočení o 30° nevykryje přední řady u pódia tak, jak to udělá jeden front-fill.
Výšky se ztrácí vždycky a přes 30m hraje málokterý aparát.
Dělám, co mě baví.

Jiriczek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: pon 28. dub 2008 16:42:41
Bydliště: Tachov, Praha
Kontaktovat uživatele:

DB Technologies DVA T4

Příspěvek od Jiriczek » stř 27. čer 2012 15:08:43

Výšky se ztrácí vždycky a přes 30m hraje málokterý aparát.
Právě proto jsem se pozastavil nad těmi 100 metry .. což je vzdálenost kterou jsem zatím na živáku viděl uhrát systém od Lacoustics. Úplně jsem zůstal koukat jak daleko to hrálo, což je samozřejmě jiná liga...
umělecko-produkční agentura ABEL - http://www.agenturaabel.cz | tel: 732 575 195

Michal
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 98
Registrován: čtv 16. črc 2009 15:56:46
Bydliště: Dolní Újezd

DB Technologies DVA T4

Příspěvek od Michal » stř 27. čer 2012 15:13:50

TomasVv píše:
Michal píše: No nejsem profík ale amatér a dělam to spíš pro radost a tak ani netuším co znamená to combing...

Tím, že jsem ty vrchy pootočil, tak jsem vykril i část u pódia.Jiny zvukaři v mém okoli dávají vykrejvací bedny. V dálce se ztrácely ty výšky a tak se člověk mohl relativně dobře bavit u piva.Nebo nevím čím to bylo ale bylo to tak :D
Combing - hřebenový filtr, který vznikne, když se potkávají zvukové vlny z různě vzdálených zdrojů. V případě stereo aparátu máme dva zdroje jasné, stejně daleko od obou jsme pouze v jejich středové ose. všude jinde vzniká nějaký combing. Čím více hrají bedny přes sebe (pootočení, široká charka vs. malá vzdálenost), tím partnější je efekt. Problém vzniká, když hraješ stejný signál z obou beden.

Ani pootočení o 30° nevykryje přední řady u pódia tak, jak to udělá jeden front-fill.
Výšky se ztrácí vždycky a přes 30m hraje málokterý aparát.

....Děkuji za info...

Odpovědět

Zpět na „db Technologies“