DB Technologies DVA T4
-
- Reklama
DB Technologies DVA T4
Nejsem is jist. Ten "Combing" tam bude u mono signálů vždy (naštěstí má binaurální slyšení i jisté vlastnosti "diverzitních přijímačů") bez ohledu na natočení a nevidím důvod, proč by se to mělo nějak zásadně měnit natočením beden ke středu (míněno v horizintálním směru) o nějakých 20°-30°. Maximálně se budou v dálce trochu ztrácet výšky nad nějakých 8-10 kHz...ale mohu se mýlitTomasVv píše:Otáčet vršky do středu je nemoc mnohých zvukařů. Nic moc si tím nepomůžete a mnoho pokazíte. Celý plac mimo striktní centrální lajnu bude jeden velký combing.Michal píše:Zvučil jsem hlavně parket a ty vrchy jsem pootočil směrem do středu parketu. Tak aby mi to hralo i před pódiem.
1) Audiopro s.r.o. - servis, instalace, akustika, podpora: http://www.audiopro.cz
2) Práce všeho druhu (měření, vývoj, poradenství,...)
2) Práce všeho druhu (měření, vývoj, poradenství,...)
DB Technologies DVA T4
No nejsem profík ale amatér a dělam to spíš pro radost a tak ani netuším co znamená to combing...to si kdyžtak někde najdu na netu..aspoň jsem o něco moudřejší Tenhe system jsem měl poprvé a i tak to bylo zvukově někde jinde než s tou moji aparaturou.sledge píše:Nejsem is jist. Ten "Combing" tam bude u mono signálů vždy (naštěstí má binaurální slyšení i jisté vlastnosti "diverzitních přijímačů") bez ohledu na natočení a nevidím důvod, proč by se to mělo nějak zásadně měnit natočením beden ke středu (míněno v horizintálním směru) o nějakých 20°-30°. Maximálně se budou v dálce trochu ztrácet výšky nad nějakých 8-10 kHz...ale mohu se mýlitTomasVv píše:Otáčet vršky do středu je nemoc mnohých zvukařů. Nic moc si tím nepomůžete a mnoho pokazíte. Celý plac mimo striktní centrální lajnu bude jeden velký combing.Michal píše:Zvučil jsem hlavně parket a ty vrchy jsem pootočil směrem do středu parketu. Tak aby mi to hralo i před pódiem.
Tím, že jsem ty vrchy pootočil, tak jsem vykril i část u pódia.Jiny zvukaři v mém okoli dávají vykrejvací bedny.v dálce se ztrácely ty výšky a tak se člověk mohl relativně dobře bavit u piva.Nebo nevím čím to bylo ale bylo to tak
-
- Uživatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon 28. dub 2008 16:42:41
- Bydliště: Tachov, Praha
- Kontaktovat uživatele:
DB Technologies DVA T4
Zeptam se znovu, nebudete s tim nekdo zvucit kolem Prahy? Ze bych se prijel podivat... (lépe T12)
umělecko-produkční agentura ABEL - http://www.agenturaabel.cz | tel: 732 575 195
- TomasVv
- Uživatel
- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
DB Technologies DVA T4
Combing - hřebenový filtr, který vznikne, když se potkávají zvukové vlny z různě vzdálených zdrojů. V případě stereo aparátu máme dva zdroje jasné, stejně daleko od obou jsme pouze v jejich středové ose. všude jinde vzniká nějaký combing. Čím více hrají bedny přes sebe (pootočení, široká charka vs. malá vzdálenost), tím partnější je efekt. Problém vzniká, když hraješ stejný signál z obou beden.Michal píše: No nejsem profík ale amatér a dělam to spíš pro radost a tak ani netuším co znamená to combing...
Tím, že jsem ty vrchy pootočil, tak jsem vykril i část u pódia.Jiny zvukaři v mém okoli dávají vykrejvací bedny. V dálce se ztrácely ty výšky a tak se člověk mohl relativně dobře bavit u piva.Nebo nevím čím to bylo ale bylo to tak
Ani pootočení o 30° nevykryje přední řady u pódia tak, jak to udělá jeden front-fill.
Výšky se ztrácí vždycky a přes 30m hraje málokterý aparát.
Dělám, co mě baví.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon 28. dub 2008 16:42:41
- Bydliště: Tachov, Praha
- Kontaktovat uživatele:
DB Technologies DVA T4
Právě proto jsem se pozastavil nad těmi 100 metry .. což je vzdálenost kterou jsem zatím na živáku viděl uhrát systém od Lacoustics. Úplně jsem zůstal koukat jak daleko to hrálo, což je samozřejmě jiná liga...Výšky se ztrácí vždycky a přes 30m hraje málokterý aparát.
umělecko-produkční agentura ABEL - http://www.agenturaabel.cz | tel: 732 575 195
DB Technologies DVA T4
TomasVv píše:Combing - hřebenový filtr, který vznikne, když se potkávají zvukové vlny z různě vzdálených zdrojů. V případě stereo aparátu máme dva zdroje jasné, stejně daleko od obou jsme pouze v jejich středové ose. všude jinde vzniká nějaký combing. Čím více hrají bedny přes sebe (pootočení, široká charka vs. malá vzdálenost), tím partnější je efekt. Problém vzniká, když hraješ stejný signál z obou beden.Michal píše: No nejsem profík ale amatér a dělam to spíš pro radost a tak ani netuším co znamená to combing...
Tím, že jsem ty vrchy pootočil, tak jsem vykril i část u pódia.Jiny zvukaři v mém okoli dávají vykrejvací bedny. V dálce se ztrácely ty výšky a tak se člověk mohl relativně dobře bavit u piva.Nebo nevím čím to bylo ale bylo to tak
Ani pootočení o 30° nevykryje přední řady u pódia tak, jak to udělá jeden front-fill.
Výšky se ztrácí vždycky a přes 30m hraje málokterý aparát.
....Děkuji za info...