
Nákup techniky - MKS
-
- Reklama
Re: Nákup techniky - MKS
Miltan- například klasika RCF310 je furt za 8. Litrů parádní a nepřekonatelná bedna ... Našeho českýho konstruktéra...např já ju mám nejpůčovanejší bednu a sám ju používám i jako aktivní odposlech k procesoru Fender Pro a klofně PRS Custom 22 speciál Top 10 Oi Tiger za XXX lovů...
Re: Nákup techniky - MKS
Miltan: u těch subů fakt nechápu, kam RCF jde. Luxusní hlasitá 8002 se přestala vyrábět a zůstal jen tichý, i když hezký basreflex 8003. Jenomže hezký basreflex se dá koupit za úplně jiný peníze od jiných výrobců. Když drahý bas, tak měla smysl ta 8002.
PeBe> na výlet k Thomannovi pojedu zase po dvou letech příští týden. Už se tam těším, jedeme ovšem vybírat pozoun
PeBe> na výlet k Thomannovi pojedu zase po dvou letech příští týden. Už se tam těším, jedeme ovšem vybírat pozoun

SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.
Re: Nákup techniky - MKS
Posledně jsme tam vybírali tubu a bylo to “jen” za 7500€.
SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.
Re: Nákup techniky - MKS
staqo:
Původně jsem už nechtěl přispívat do tohoto vlákna, protože jsem dost zaneprázdněný. Objevilo se tady však tolik nesmyslů, že mě to nedá.
Jako zásadní nesmysl považuji doporučení IG3T/IG4T jako hlavní bedny do MKS (sál 40x20m), tam budou prostě nedostatečné s jakýmkoliv subem. Předpokládám, že pořádáte i jiné akce než besídky dětí. Například na ples s kapelou budete s IG.. v háji.
Další chybou by bylo kombinovat PRX s SRX, jsou to úplně jiné bedny a to by se velmi špatně dávalo dohromady.
Ještě jednou jsem si pročetl celé vlákno a zjistil jsem, že nikdo neřeší zcela zásadní věc – velikost sálu.
Shodou okolností jsem nedávno řešil ozvučení podobného sálu, jen o cca 1/4 menší (30x15m).
Původně tam bylo pověšené Nexo PS15 (2ks+2 ks) a Nexo PS1200 (4ks) s originálním procesingem a zesilovači a bylo to na hraně (výkonově i pokrytím). Nemluvě o nastavení, aby to co nejmíň fázovalo a bylo to rovnoměrně pokryté. Nakonec to skončilo tím, že se vybral zavěšený line array o 12-ti kusech (6 na stranu) včetně 6-ti kusů 15“ subů (3 na stranu), také zavěšených a v kardio setupu. Je to sice dražší varianta, ale zdaleka nejlepší. Žádná klasická bedna to nedokáže lépe pokrýt (je tam i balkon). Výkonově je to samozřejmě s rezervou a výborným pokrytím.
Mimochodem pověšený line array má ještě tu výhodu, že se mohou dolní bedny blíž k divákům (vepředu) zeslabit a ty co hrají víc dozadu přidat, aby byl všude stejný akustický tlak. Nemusí se pak řešit, že vzadu je málo slyšet a vepředu to trhá hlavy...
Takže jestli můžu poradit, vykašlete se teď na nákup čehokoliv. Stávající aktivky nechte na venkovní a malé akce jako mobilní. Zmíněných 250tis. přidejte do peněz na příští nákup a pořiďte si line array.
Jinak mě zaráží, když vám prodejce (MusicCity) napíše, že:
Exxxi:
Promiň, ale tvoje tvrzení že menší drivery než 1,4“ a dělení výš než 1000Hz jsou špatně je velmi mimo:
1. Nízkým dělením a velkým driverem se stane z bedny uječená potvora, viz většina novější produkce RCF. Výrobci tím mimo jiné šetří peníze, vyrobit a osadit kvalitní 10“/12“ je výrazně dražší než výroba o kousek většího driveru (na diskotéky a podobné akce navíc ta uječenost zase tolik nevadí).
2. Další věcí je fyzika, pokud driver zahraje od 700Hz, tak 18000Hz současně nemůže zahrát kvalitně a bez zkreslení. Problémem je i to že čím je větší driver, tím je membrána těžší a hůř se chová na výškách. Mě osobně zvuk většiny velkoformátových titanových driverů vadí, hlavně při větších hlasitostech. Jsou vyjímky a samozřejmě existují různě kvalitní drivery…
3. Podle tebe by se u výkonných beden (např. u line array) měly objevit velké drivery, ale bývají tam běžně 1“, často ve větším množství v bedně.
4. Dělení bedny mezi 700Hz-1000Hz nepovažuji za šťastné. Na těchto frekvencích se odehrává vše podstatné (zpěv, kytary atd.) a ucho je na ně zároveň nejcitlivější. Na dělící frekvenci hrají obě repro (překrývají se) a u aktivní bedny za 30 až 50tis. se nedá čekat, že se s tím výrobce bude příliš párat…
5. 15“ bedny jsou pro tebe fuj-fuj, ale hned v dalším příspěvku doporučíš rovnou dva modely RCF s 15“…
6. Buď si jistý, že SRX815/812 lehce přehraje tvoje IG.., bez subu a ztráty srozumitelnosti. Jen potřebuje správný zesilovač… Kolik SRX812/815 jsi slyšel nebo vlastníš?
7. Malý driver je i jeden z důvodů, proč třípásmové bedny většinou dopadnou zvukově velmi dobře…
8. Nerad rýpu, ale když napíšeš, že jsi smutný když luxusně hlasitý sub 8002 se už nevyrábí a hezky hrající 8003 (i když tišší) tě nebaví, tak ti moc nevěřím, že tě zajímá hlavně dobrý zvuk… Bandpass bude téměř vždy hrát hůř než basreflex, i když hlasitěji.
9. Souhlasím, že tebou vychválené IG můžou se subem fungovat slušně na malých akcích, ale toto není ten případ, to je sál pro 600 lidí (odhad).
PS: Prosím neberte vážně Abraxase, absolutně tomu nerozumí a myslím, že má psychický problém... Bez urážky.
Také by stálo za úvahu, jestli by Admin neměl některé ty "perly" promazat, vlákno by se tím zpřehlednilo.
Původně jsem už nechtěl přispívat do tohoto vlákna, protože jsem dost zaneprázdněný. Objevilo se tady však tolik nesmyslů, že mě to nedá.
Jako zásadní nesmysl považuji doporučení IG3T/IG4T jako hlavní bedny do MKS (sál 40x20m), tam budou prostě nedostatečné s jakýmkoliv subem. Předpokládám, že pořádáte i jiné akce než besídky dětí. Například na ples s kapelou budete s IG.. v háji.
Další chybou by bylo kombinovat PRX s SRX, jsou to úplně jiné bedny a to by se velmi špatně dávalo dohromady.
Ještě jednou jsem si pročetl celé vlákno a zjistil jsem, že nikdo neřeší zcela zásadní věc – velikost sálu.
Shodou okolností jsem nedávno řešil ozvučení podobného sálu, jen o cca 1/4 menší (30x15m).
Původně tam bylo pověšené Nexo PS15 (2ks+2 ks) a Nexo PS1200 (4ks) s originálním procesingem a zesilovači a bylo to na hraně (výkonově i pokrytím). Nemluvě o nastavení, aby to co nejmíň fázovalo a bylo to rovnoměrně pokryté. Nakonec to skončilo tím, že se vybral zavěšený line array o 12-ti kusech (6 na stranu) včetně 6-ti kusů 15“ subů (3 na stranu), také zavěšených a v kardio setupu. Je to sice dražší varianta, ale zdaleka nejlepší. Žádná klasická bedna to nedokáže lépe pokrýt (je tam i balkon). Výkonově je to samozřejmě s rezervou a výborným pokrytím.
Mimochodem pověšený line array má ještě tu výhodu, že se mohou dolní bedny blíž k divákům (vepředu) zeslabit a ty co hrají víc dozadu přidat, aby byl všude stejný akustický tlak. Nemusí se pak řešit, že vzadu je málo slyšet a vepředu to trhá hlavy...
Takže jestli můžu poradit, vykašlete se teď na nákup čehokoliv. Stávající aktivky nechte na venkovní a malé akce jako mobilní. Zmíněných 250tis. přidejte do peněz na příští nákup a pořiďte si line array.
Jinak mě zaráží, když vám prodejce (MusicCity) napíše, že:
Zmíněný zesilovač totiž DSP obsahuje...Výhybka (crossover) není potřeba, neboť Váš mixpult disponuje matrix výstupy (je možné nastavit low-pass/hi-cut filtry).
Exxxi:
Promiň, ale tvoje tvrzení že menší drivery než 1,4“ a dělení výš než 1000Hz jsou špatně je velmi mimo:
1. Nízkým dělením a velkým driverem se stane z bedny uječená potvora, viz většina novější produkce RCF. Výrobci tím mimo jiné šetří peníze, vyrobit a osadit kvalitní 10“/12“ je výrazně dražší než výroba o kousek většího driveru (na diskotéky a podobné akce navíc ta uječenost zase tolik nevadí).
2. Další věcí je fyzika, pokud driver zahraje od 700Hz, tak 18000Hz současně nemůže zahrát kvalitně a bez zkreslení. Problémem je i to že čím je větší driver, tím je membrána těžší a hůř se chová na výškách. Mě osobně zvuk většiny velkoformátových titanových driverů vadí, hlavně při větších hlasitostech. Jsou vyjímky a samozřejmě existují různě kvalitní drivery…
3. Podle tebe by se u výkonných beden (např. u line array) měly objevit velké drivery, ale bývají tam běžně 1“, často ve větším množství v bedně.
4. Dělení bedny mezi 700Hz-1000Hz nepovažuji za šťastné. Na těchto frekvencích se odehrává vše podstatné (zpěv, kytary atd.) a ucho je na ně zároveň nejcitlivější. Na dělící frekvenci hrají obě repro (překrývají se) a u aktivní bedny za 30 až 50tis. se nedá čekat, že se s tím výrobce bude příliš párat…
5. 15“ bedny jsou pro tebe fuj-fuj, ale hned v dalším příspěvku doporučíš rovnou dva modely RCF s 15“…
6. Buď si jistý, že SRX815/812 lehce přehraje tvoje IG.., bez subu a ztráty srozumitelnosti. Jen potřebuje správný zesilovač… Kolik SRX812/815 jsi slyšel nebo vlastníš?
7. Malý driver je i jeden z důvodů, proč třípásmové bedny většinou dopadnou zvukově velmi dobře…
8. Nerad rýpu, ale když napíšeš, že jsi smutný když luxusně hlasitý sub 8002 se už nevyrábí a hezky hrající 8003 (i když tišší) tě nebaví, tak ti moc nevěřím, že tě zajímá hlavně dobrý zvuk… Bandpass bude téměř vždy hrát hůř než basreflex, i když hlasitěji.
9. Souhlasím, že tebou vychválené IG můžou se subem fungovat slušně na malých akcích, ale toto není ten případ, to je sál pro 600 lidí (odhad).
PS: Prosím neberte vážně Abraxase, absolutně tomu nerozumí a myslím, že má psychický problém... Bez urážky.
Také by stálo za úvahu, jestli by Admin neměl některé ty "perly" promazat, vlákno by se tím zpřehlednilo.
Re: Nákup techniky - MKS
... Neberte vážně Ferdy mravence je to spíš Brouk pytlík
....
....
Re: Nákup techniky - MKS
Děkuji Ferdovi za odpověď 
Do našeho sálu se vejde maximálně 400 lidí.
Větší akce v sálu zvučí zatím jeden kolega, který si půjčuje právě ty TT25 a nějaký dva suby. Zatím to vždy (až na Noida Bártu - kterému se tam ale přidal jen jeden frontfill) stačilo. Lidi od nás zase neočekávají bůh ví jakou techniku.
My to ozvučení nějaký koupit musíme, ať už to zní jakkoliv divně, protože jestli nám odejdou ty naše JBL, tak jsme v prčicích a všichni budou ukazovat na mě.
Takže zatím možné varianty jsou:
3x JBL SRX 812P
2x JBL SRX 828SP (na stránce zvuk-svetla.cz je sub za 46 tisíc)
3x RCF NX 945-A
2x RCF SUB 8003-AS MK3
Variantu se sloupy jsem si nakonec rozmyslel. Nějak se mi ta představa vůbec nelíbí.

Do našeho sálu se vejde maximálně 400 lidí.
Větší akce v sálu zvučí zatím jeden kolega, který si půjčuje právě ty TT25 a nějaký dva suby. Zatím to vždy (až na Noida Bártu - kterému se tam ale přidal jen jeden frontfill) stačilo. Lidi od nás zase neočekávají bůh ví jakou techniku.
My to ozvučení nějaký koupit musíme, ať už to zní jakkoliv divně, protože jestli nám odejdou ty naše JBL, tak jsme v prčicích a všichni budou ukazovat na mě.
Takže zatím možné varianty jsou:
3x JBL SRX 812P
2x JBL SRX 828SP (na stránce zvuk-svetla.cz je sub za 46 tisíc)
3x RCF NX 945-A
2x RCF SUB 8003-AS MK3
Variantu se sloupy jsem si nakonec rozmyslel. Nějak se mi ta představa vůbec nelíbí.
Re: Nákup techniky - MKS
Jestli to máte takto, kupte co chcete. Doporučuji ale vrchy s 12".
Pokud ty vaše PRX doteď neodešly, není důvod si myslet, že se to stane v brzké době (a i kdyby, není problém bedny opravit).
Zaráží mě ta malá kapacita vašeho sálu. Ten sál který jsem zmiňoval je velký 30x15m a vejde se tam cca 450, respektive 500lidí (s balkonem). A ten váš je o1/4 větší. Stejně je ale potřeba mít aparát dimenzovaný na ten daný prostor.
Pokud však plánujete line array tak myslím, že by pro vás byl vhodný nový JBL SRX900.
Je to malý, aktivní line array, který je škálovatelný a lze ho provozovat jak zavěšený, tak stackovaný na subbasu nebo na tyčce. Tudíž by ho bylo možné používat i na venkovních akcích.
Koupil bych teď 2x2 vršky a 2 suby (lze ho použít ve 2 až 4 kusech na subbasu nebo na tyčce) a až budou další peníze, dokoupil bych další, aby jste ho mohli věšet a měli plnohodnotný line array.
Byl jsem na předváděčce a je celkem povedený.
Určitě se půjde domluvit na předvedení (Audiomaster nebo Music City). Domluvte se a zajeďte se to podívat. Myslím, že 6,5" by byl pro vás velmi dobře použitelný.
Koukni sem:
https://jblpro.com/en/product_families/srx900-series
a sem:
https://www.audiomaster.cz/press/6/co-j ... _id=SRX900
Ještě bych se zamyslel nad tím, že tam platíte dalšího externího zvukaře s aparátem. Utíkají vám tak peníze, které můžete strčit do aparátu. Nákup toho line array bych proto uspíšil...
Pokud ty vaše PRX doteď neodešly, není důvod si myslet, že se to stane v brzké době (a i kdyby, není problém bedny opravit).
Zaráží mě ta malá kapacita vašeho sálu. Ten sál který jsem zmiňoval je velký 30x15m a vejde se tam cca 450, respektive 500lidí (s balkonem). A ten váš je o1/4 větší. Stejně je ale potřeba mít aparát dimenzovaný na ten daný prostor.
Pokud však plánujete line array tak myslím, že by pro vás byl vhodný nový JBL SRX900.
Je to malý, aktivní line array, který je škálovatelný a lze ho provozovat jak zavěšený, tak stackovaný na subbasu nebo na tyčce. Tudíž by ho bylo možné používat i na venkovních akcích.
Koupil bych teď 2x2 vršky a 2 suby (lze ho použít ve 2 až 4 kusech na subbasu nebo na tyčce) a až budou další peníze, dokoupil bych další, aby jste ho mohli věšet a měli plnohodnotný line array.
Byl jsem na předváděčce a je celkem povedený.
Určitě se půjde domluvit na předvedení (Audiomaster nebo Music City). Domluvte se a zajeďte se to podívat. Myslím, že 6,5" by byl pro vás velmi dobře použitelný.
Koukni sem:
https://jblpro.com/en/product_families/srx900-series
a sem:
https://www.audiomaster.cz/press/6/co-j ... _id=SRX900
Ještě bych se zamyslel nad tím, že tam platíte dalšího externího zvukaře s aparátem. Utíkají vám tak peníze, které můžete strčit do aparátu. Nákup toho line array bych proto uspíšil...
Re: Nákup techniky - MKS
Nesouhlasím s tím, že je potřeba kupovat LA. Dělal jsem pro obec osm let. 90 procent akcí jsou pronájmy, akce pro důchodce, akce pro děti, malé koncerty, každý týden zkouška tanečního souboru, každý měsíc zájezdové divadlo. Když je na vánoční koncert objednaná velká kapela, vozí si všechno svoje. Ať to byla Vondráčková, Petra Janů nebo kdysi Goťák. Jejich dobří zvukaři chtějí svůj drahý aparát zaplatit a chtějí prodat pokaždé stejnou kvalitu. Stejně tak kapela, co tam 15 let dělá ples města si to LA vozí každý rok a na cizí hrát nebude. Stejně tak, když se venku dělá Xindl nebo Radeček, pronajímá se LA a světla, běžně za 100 a víc peněz.
Za IG4 si stojím, srozumitelnost do dálky je výborná a na ty malé akce úplně v pohodě. Výhoda je, že se dají věšet dvě a na tu jednu akci do roka, kdy se věší dvě k sobě, je levnější si to půjčit.
Co se týče SRX, tak cena za 910 je na internetu někde od 3600 USD (bez cla a dph), takže dost mimo. A v jednom kuse na stranu je LA nesmysl. Stejně tak sub SRX818 za 52ooo je taky nesmysl. Bohužel, tenhle přístup byl už u předchozí řady VRX.
No a kdyby nám tazatel napsal, ze kterého je okresu, možná by se mu pár lidí nabídlo ke srovnání, takhle je to stále jen teorie.
Za IG4 si stojím, srozumitelnost do dálky je výborná a na ty malé akce úplně v pohodě. Výhoda je, že se dají věšet dvě a na tu jednu akci do roka, kdy se věší dvě k sobě, je levnější si to půjčit.
Co se týče SRX, tak cena za 910 je na internetu někde od 3600 USD (bez cla a dph), takže dost mimo. A v jednom kuse na stranu je LA nesmysl. Stejně tak sub SRX818 za 52ooo je taky nesmysl. Bohužel, tenhle přístup byl už u předchozí řady VRX.
No a kdyby nám tazatel napsal, ze kterého je okresu, možná by se mu pár lidí nabídlo ke srovnání, takhle je to stále jen teorie.
SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.
Re: Nákup techniky - MKS
Sub SRX 818SP jsem našel za 46 tisíc s DPH, takže bychom se do rozpočtu vešli.
https://www.zvuk-svetla.cz/e-shop/zvuko ... 7-srx818sp
Přesně tak. Ty SRX 900 jsou mimo náš rozpočet.
A okres jsem Tachov.
https://www.zvuk-svetla.cz/e-shop/zvuko ... 7-srx818sp
Přesně tak. Ty SRX 900 jsou mimo náš rozpočet.
A okres jsem Tachov.
Re: Nákup techniky - MKS
No vidíš, zrovna v sobotu jsem zvučil v Trpístech a spal na Kořenu.
Btw., co jsem psal o cenové politice JBL...... JBL sub za 46 tisíc a hraje úplně stejně jako Turbosound IQ18B za 25 tisíc. Platíš 20ooo za značku. A klidně je postavím vedle sebe na srovnání. A staré VRX 918 byly ještě slabší. Stály taky k 50oooo a hrály ještě míň. Ostatně staré VRX 932 v pasivu hrály fajn, ovšem v aktivu bída. Zvuk nic moc a citlivost 95dB. Takže poměr cena/výkon tragický. Otázka je, jestli ty nové hrají silněji a čistěji, nebo je to jen číslo.
Btw., co jsem psal o cenové politice JBL...... JBL sub za 46 tisíc a hraje úplně stejně jako Turbosound IQ18B za 25 tisíc. Platíš 20ooo za značku. A klidně je postavím vedle sebe na srovnání. A staré VRX 918 byly ještě slabší. Stály taky k 50oooo a hrály ještě míň. Ostatně staré VRX 932 v pasivu hrály fajn, ovšem v aktivu bída. Zvuk nic moc a citlivost 95dB. Takže poměr cena/výkon tragický. Otázka je, jestli ty nové hrají silněji a čistěji, nebo je to jen číslo.
SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.
Re: Nákup techniky - MKS
Může mi někdo vysvětlit jak je fyzikálně možné že 2xSRX906 (osazená 2x 6,5" středobasem) může mít pro danou velikost sálu dostatečné SPL a IG4 se 4 x 6.5" středobasem nedostatečné? Já mám pocit že kluci z JBL jsou dost kreativní v datasheetech.
Re: Nákup techniky - MKS
exxxi:
Líbí se mě, jak manipuluješ s fakty, použiješ základ pravdy a zbytek doplníš podle potřeby.
Pokusím se ti to vyargumentovat.
Líbí se mě, jak manipuluješ s fakty, použiješ základ pravdy a zbytek doplníš podle potřeby.
Pokusím se ti to vyargumentovat.
Já jsem netvrdil, že je potřeba kupovat LA, to se zmínil Stagor, že ho mají nadřeknutý. Nicméně za situace v jaké se MKS nachází, je to podle mě rozumná volba. Mají použitelný přenosný aparát, takže 250tis. (které teď dostali) mohou dát do balíku na LA. Dále platí externího zvukaře a techniku pronajímanou na větší akce, takže by měli další peníze doma. Pokud k tomu město něco přidá, minimálně závěs s 5-6ti boxy na stranu za to pořídí (pro jakékoliv město jsou to směšné peníze). O ceně SRX900 napíšu níže. Pokud musí utratit těch 250tis. teď, mohou pořídit 4ks SRX906 a provozovat je ground stacked tak, jak to výrobce doporučuje. Další kusy mohou pořídit později a budou mít kompletní LA. Pořád je to o tom, že sál je veliký (20x40m) a LA to pokryje nejlíp a bez hřebenových filtrů, které by tam nutně vznikaly. Protože 2ks nebo 4ks IG4T to rozhodně neuhrají a to ani do dálky 40m (o SPL a výkonu IG4T vs. SRX906 níže v odpovědi pro gnat). Při více kusech IG4T na stranu tam vyrobíš hřebeny jak prase. Nemluvě o tom, jaký kravál by museli snášet lidi v prvních řadách, což LA opět umí vyřešit. Samozřejmě by jim to musel někdo, kdo to umí pověsit a nastavit. Ale to je při takovémto nákupu samozřejmost.Nesouhlasím s tím, že je potřeba kupovat LA.
No samozřejmě, ale která obec dělá pravidelně větší akce a má sál 20x40m? Sál o který tady jde jsem viděl a vůbec nejde o malé město.Dělal jsem pro obec osm let. 90 procent akcí jsou pronájmy, akce pro důchodce, akce pro děti, malé koncerty, každý týden zkouška tanečního souboru, každý měsíc zájezdové divadlo.
Tak to jsi tak o 10let pozadu, dnes kapelní zvukaři jezdí jen s rukama, maximálně s pultem. Když už, tak techniku dodává nasmlouvaná agentura. Kapela co tam 15 let dělá ples, si tam určitě nebude vozit LA. Obzvlášť, když tam bude viset místní LA. Navíc plesovou kapelu s LA jsem ještě neviděl (už jen ten čas na pověšení)…Když je na vánoční koncert objednaná velká kapela, vozí si všechno svoje. Ať to byla Vondráčková, Petra Janů nebo kdysi Goťák. Jejich dobří zvukaři chtějí svůj drahý aparát zaplatit a chtějí prodat pokaždé stejnou kvalitu. Stejně tak kapela, co tam 15 let dělá ples města si to LA vozí každý rok a na cizí hrát nebude.
O venku se snad nebavíme…Stejně tak, když se venku dělá Xindl nebo Radeček, pronajímá se LA a světla, běžně za 100 a víc peněz.
Už jsem to psal výš – hřebeny, 40metrů… A nedělají větší akci jednou do roka, nejsou to Kotěhůlky.Za IG4 si stojím, srozumitelnost do dálky je výborná a na ty malé akce úplně v pohodě. Výhoda je, že se dají věšet dvě a na tu jednu akci do roka, kdy se věší dvě k sobě, je levnější si to půjčit.
Zase manipulace, radil jsem SRX906, kde je cena o hodně níž. A za internetové ceny z ciziny mimo EU by nakupoval jen idiot. Cena SRX906 je okolo 50tis. podle počtu kusů.Co se týče SRX, tak cena za 910 je na internetu někde od 3600 USD (bez cla a dph), takže dost mimo.
WTF, psal jsem snad jasně o 2kusech SRX906 na stranu, jak to doporučuje výrobce.A v jednom kuse na stranu je LA nesmysl.
Kdo psal o SRX818? Když už tak SRX828, kde mě za 62tis. nepřijde předražená. K SRX906 bych spíš viděl SRX928. Mělo by to výhodu online řízení a monitoringu celého systému. Nicméně u basů se bez toho dá obejít. Je pravda, že SRX928 je o dost dražší. Ale tady v pohodě vyhoví SRX828…Stejně tak sub SRX818 za 52ooo je taky nesmysl.
Naposledy upravil(a) Ferda dne čtv 26. čer 2025 21:33:33, celkem upraveno 1 x.