RCF ART 312A MKIII vs. RCF ART 315A MKIII

Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
kamulda
Nováček fóra
Nováček fóra
Příspěvky: 2
Registrován: pon 24. srp 2015 9:07:54

RCF ART 312A MKIII vs. RCF ART 315A MKIII

Příspěvek od kamulda » pon 24. srp 2015 9:26:00

Pěkný den všem, poprosil bych o radu. Jsem svatební DJ a chci si koupit nové Aktivní reprobedny. Rozhoduji se mezi
RCF ART 312A MKIII vs. RCF ART 315A MKIII.

Hraji akce max. do 70lidí. Subwoofer mám, ale Skytec a lezou z toho někdy hrozný zvuky, proto bych raději hrál prozatím bez něj. Jsem v tomto amatér proto bych potřeboval poradit. Nebo popřípadě jestli má někdo nějaké lepší zkušenosti z něčím jiným. Můj rozpočet je 32000kč. Děkuji a těším se na vaše postřehy.

Bassman
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 465
Registrován: stř 03. čer 2015 15:02:59

Re: RCF ART 312A MKIII vs. RCF ART 315A MKIII

Příspěvek od Bassman » pon 24. srp 2015 10:29:12

Osobnu skusenost s porovnanim nemam, to ti urcite relevantnejsie informacie podaju ostatny, ale obecne ...

Predpokladam ze tie Skytec uz pouzivat nechces (ak nie si teda uplny masochista). V tom pripade by som isiel urcite do 315, 12palce uhraju basy iba ako tak, aj to len v uzavretych priestoroch, vonku je to beznadejne. Ak by si ale planoval kupovat aj nove suby, tak to uz by sa dalo o tych 312 uvazovat.
"Keď je zvuk dobrý, tak je zvuk dobrý"
http://www.hrbikmedia.eu

Uživatelský avatar
Zdeněk Prodance
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 4039
Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46

Re: RCF ART 312A MKIII vs. RCF ART 315A MKIII

Příspěvek od Zdeněk Prodance » pon 24. srp 2015 11:26:53