Problém s DMX kontrolerem, EuroLite DMX192

Odpovědět
  • Reklama
  • Zesilovače pro touring Powersoft Unica T
utahs
Nováček fóra
Nováček fóra

Příspěvek od utahs » sob 04. čer 2011 12:06:35

Nazdárek všichni.

Jsem nováček, a i když jsem si přečetl mnoho příspěvků na tomto fóru, nenalezl jsem odpověď, resp. příčinu mého neúspěchu.

Pořídil jsem si DMX EroLite Operator 192 http://www.hdt.cz/eurolite-dmx-operator ... /d-198742/
a k tomu adekvátní světla:
Eurolite LED Triangl 5x3W RGBAW DMX http://www.hdt.cz/eurolite-led-triangl- ... /d-217796/
Eurolite LED Apollo 5x3W RGBAW DMX http://www.hdt.cz/eurolite-led-apollo-5 ... /d-217797/
Eurolite LED Zoombie II 5x3W RGBAW DMX http://www.hdt.cz/eurolite-led-zoombie- ... /d-217799/

Mám je zapojeny přesně podle manuálu k DMX pultu, nicméně přesto prakticky žádná odezva. Tzn. starting address Triangl 001, Apollo 017, Zombie 033.
Propojeny přesně podle manuálu, zakončeny 120 Ohmovým rezostorem.

I přes to, že se snažím naporogramovat jakoukoliv scénu, v manuálním režimu tyto světla nefungují, v automatickém (podle hudby) také ne. Jenom občas při "nějaké" konstalaci hvězd se mne spustí rádoby stroboskopický efekt na Trianglu.

Zkoušel jsem je i naprogramovat všechny na stejnou adresu, tzn. 001 aby byly synchronní. Také nefungují. Samostatně na DMX také nejdou.

Když je přepnu z módu DMX do módu SoU (Sound Control Setting), bezpečně fungují na basy. Takže dělám někde chybu v ovládači DMX.

Ještě poznámka: kabeláž je v pořádku (na displeji všech třech světlel bliká kontrolní tečka signalizující zachycení "nosného kmitočtu" DMX pultu), funkce BLACKOUT je neaktivní.

Už si s tím nevím rady. Všechno je nakoupeno nové nepoužité a předpokládám, že je také korektně funkční. Díky za jakoukloliv radu.

Ještě jednou díky.

Tomáš
Uživatel
Uživatel

Příspěvek od Tomáš » sob 04. čer 2011 15:26:55

si myslim, ze musis zapnut sceners 1, 2, 3, 4... (ja zatial pouzivam len s dimmer packmi...) a mat prepnute na manual, a manualne posuvat fadery,