použití elektrocentrály při venkovní akci, ochrana...

100-230-400 V..., rozvaděče, jištění, kabely, předpisy, oprávnění apod.
Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
Vojcek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: ned 10. kvě 2020 8:43:12

použití elektrocentrály při venkovní akci, ochrana...

Příspěvek od Vojcek » sob 26. zář 2020 9:52:19

Dobrý den všem,

chystám se uspořádat venkovní akci, na které budu muset použít elektrocentrálu. Jedná se o můj první počin a nerad bych něco zničil. Jsem amatér, nezvučím nikde nic za peníze. Vlákna jsem pročítal, ale popravdě mám z toho teď akorát chaos. Můj aparát je složen z aktivních beden:

4x1200w
4x1600w
3x1300w

plus další komponenty jako jsou mixpult, gramofony, světla, mlhostroj...


Potřebuji poradit jak výkonnou elektrocentrálu budu potřebovat. Jakým způsobem mohu věci chránit před poškozením. Budou mi stačit prodlužovací kabely s přepěťovou ochranou nebo je třeba pořídit něco speciálního?

Děkuji všem, kteří si najdou chvilku a poradí naprostý základ.

Jen dodávám, že elektrocentrálu budu řešit z půjčovny. K dispozici žádnou nemám.

exxxi
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1443
Registrován: sob 29. led 2011 1:35:00
Bydliště: dálnice D5

Re: použití elektrocentrály při venkovní akci, ochrana...

Příspěvek od exxxi » sob 26. zář 2020 10:34:15

Světla, to je kolik kW ? Už jen s bednami jsi kolem 16kW.
SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.

Pawlyk65
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 104
Registrován: úte 30. srp 2011 14:56:06

Re: použití elektrocentrály při venkovní akci, ochrana...

Příspěvek od Pawlyk65 » sob 26. zář 2020 12:26:44

Ano, světla se vyplatí řešit, tam je odběr daný - i když dnes LED-ky to poměrně výrazně řeší...ale u zvuku bych se tím až tak netrápil...jestliže je udávaný příkon zesilovačů 16kW v RMS tak centrála 6 - 8kW to dá poměrně s rezervou.
Doporučuji pročíst toto vlákno: viewtopic.php?f=13&t=5324&p=45583#p45583