
FBT vs. RCF
-
- Reklama
-
- Uživatel
- Příspěvky: 281
- Registrován: sob 03. črc 2010 18:54:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: FBT vs. RCF
Re Jakakri: U Opera Reevo se nenastavuje v podstatě nic, naprosto blbuvzdorná bedna, hrající a fungující tak jak má.
Ano řada Vio X je možno ovládat přes RDNet - Aurora ale v podstatě dostatek presetů na bedně, takže vůbec není potřeba do toho zasahovat.
Jinak není problém koupit převodník ( je společný pro dB a RCF ) a stáhnout Aurora software, za 10 minut lze bez velkých problémů ovládat, ale znovu říkám není to potřeba!
Re Damton: Cena Vio 310X je zhruba 3800EUR, cena je na úhrovni tak maximálně pasivních boxů světových výrobců.
Ano řada Vio X je možno ovládat přes RDNet - Aurora ale v podstatě dostatek presetů na bedně, takže vůbec není potřeba do toho zasahovat.
Jinak není problém koupit převodník ( je společný pro dB a RCF ) a stáhnout Aurora software, za 10 minut lze bez velkých problémů ovládat, ale znovu říkám není to potřeba!
Re Damton: Cena Vio 310X je zhruba 3800EUR, cena je na úhrovni tak maximálně pasivních boxů světových výrobců.
Re: FBT vs. RCF
To relaxmusic: Ano pokud má někdo bednu jen jako repro bez potřeby úprav a nastavení. Já např. mám SI Impact a tam nejde zpoždění jednoho z kanálů(L/R) ani dělit SW a PA. Tzn. řeším externě na bednách nebo zesilovači s DPS. Na nějaké velké ladění nebývá čas a tak preferuji obslužnost přímo na bedně pro rychlost.
Převodníky zapojování komunikace je super u velkých systémů pro přehlednost, ale musí na to být čas.
Převodníky zapojování komunikace je super u velkých systémů pro přehlednost, ale musí na to být čas.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 281
- Registrován: sob 03. črc 2010 18:54:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: FBT vs. RCF
To Jarakri: Omlouvám se za zprznění jména.
Jinak také mám SI Impact, delay L+R pouze dohromady, Mono kanál lze samostatně. Pokud potřebuju Delayovky řeším přes Matrix, lze vyzpožďovat samostatně a upravit samostatně eqalizaci.
Samozřejmně lze u L + R oddělit například od basového pásma, bohužel ne se strmostí -24dB jako na crossoweru ale použitelné to je. Ono v podstatě když člověk použije crossower např. v basovém boxu tak když jsme měřili, tak jsme se moc k deklarovanému parametru útlumu - 24dB nepřiblížili. Takže bral bych to s rezervou.

Samozřejmně lze u L + R oddělit například od basového pásma, bohužel ne se strmostí -24dB jako na crossoweru ale použitelné to je. Ono v podstatě když člověk použije crossower např. v basovém boxu tak když jsme měřili, tak jsme se moc k deklarovanému parametru útlumu - 24dB nepřiblížili. Takže bral bych to s rezervou.

Re: FBT vs. RCF
to relaxmusik: jméno neřeším je to technická diskuze - hlavně že si rozumíme:-). JJ přes to mono delay řeším, ale přes matrix tak nějak tuším, že to jde, ale nevím jak zatím jsem se tím nezabýval, navíc řešit na impactu rozdělení na jednotlivé bedny - i když to nějak vykouzlíš tak ti to pak zabere všechny výstupy. Na Ministageboxu 32 je jen 8x analog out. Na dělení používám DSP v bedně a suby mám v pasivu přes XTI - tam řeším dělení i cardio. Nevím možná by bylo lepší řešení nějaký procesor s AES in a porozdělovat a delayovat v něm centrálně(a neblokovat si analog OUT na SB)? DPS v XTI funguje bez problémů a co jsem měřil tak to sedí. Zatím zůstávám u představy používat delay v bednách a zesilovači, pak můžu nechat L/R jako L a R a mono jako fill a do fillu si tak moci poslat jen něco. Nebo to vidím úplně špatně? Jsem zvukař amatér cca 10akcí za rok sbory, divadélka, nějaké menší hraní nebo oslava. Spoustu let jsem jel na analogu. Přesto že jsou to menší akce tak běžně se mám problém vejít na šavle v jedné vrstvě:-). Díky.
Re: FBT vs. RCF
Používám matrix L+R, Subs, fill, ale spožďuji na DSP nebo na bedně.
Pokud měřím, tak spožďuji na matrixu a až mám správně spožděno tak hodím hodnotu do DSP nebo bedny a přeměřím (na pultu se lépe nastavuje delay).
Je to z důvodu, kdy mi přijede zvukař s vlastním pultem a chce jet napřímo. Kdych měl EQ, delay a případně děličku v matrixech, tak musí zvukař na svém pultu zkopírovat toto nastavení.
Když chce zvukař jen L+R, tak je to udělané přes procesor, který je nastavený jen jako "rozdělovač" a opět jsou potom parametry nastaveny na bednách nebo DSP v zesilovačích.
Jde mi hlavně o to, mít kontrolu nad PA z pozice FOH. Takže procesory, případně zesilovače mám takové, které lze vzdáleně ovládat.
Pokud měřím, tak spožďuji na matrixu a až mám správně spožděno tak hodím hodnotu do DSP nebo bedny a přeměřím (na pultu se lépe nastavuje delay).
Je to z důvodu, kdy mi přijede zvukař s vlastním pultem a chce jet napřímo. Kdych měl EQ, delay a případně děličku v matrixech, tak musí zvukař na svém pultu zkopírovat toto nastavení.
Když chce zvukař jen L+R, tak je to udělané přes procesor, který je nastavený jen jako "rozdělovač" a opět jsou potom parametry nastaveny na bednách nebo DSP v zesilovačích.
Jde mi hlavně o to, mít kontrolu nad PA z pozice FOH. Takže procesory, případně zesilovače mám takové, které lze vzdáleně ovládat.
Re: FBT vs. RCF
Pred pár rokmi som presne takúto porovnavačku robil. Teda vlastne takmer presne takúto. Neporovnával som to s Ventis. Potom som si búchal hlavu že som nezaradil do testu aj to. Mal som tam ešte dBčko nejaké ale už ani za pána si neviem spomenúť. Bolo to v 2019tom

Keď je niečo dobré, tak je to dobré.


