Zvuky v přírodě

Dynamické, kondenzátorové, zpěvové, nástrojové, bezdrátové...
  • Reklama
  • DEMO 15
misa
Nováček fóra
Nováček fóra
Příspěvky: 9
Registrován: stř 22. čer 2011 8:42:02

Zvuky v přírodě

Příspěvek od misa » stř 22. čer 2011 8:53:40

Ahoj, jsem naprostý laik a chtěla bych nahrávat kvalitně zvuky v přírodě, které bych následně chtěla přenést do počítače, proto bych se chtěla vás chytrých hlaviček zeptat, co bych si na to všechno měla pořídit asi nějaký mikrofon, nějaký kábly do PC, nějaký software, .... atd. Vůbec netuším kde začít. Předem díky

janek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 565
Registrován: čtv 18. zář 2008 13:40:53
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Zvuky v přírodě

Příspěvek od janek » stř 22. čer 2011 10:54:26

Najjednoduchsie riesenie je kupit Zoom h4 alebo h4n, a citacku kariet. Je to prenosne, netreba tahat pocitac, funguje ako zvukovka, vie to ist na baterky, ma kvalitne mikrofony. Ak je to prilis drahe, alebo chces ist vyssie a nosit este lepsie mikrofony, tak mozme hladat nieco lacnejsie pripadne lepsie.

Zavisi aj co presne chces nahravat - tie vstavane mikrofony ti nahraju priestorovy zvuk z toho miesta kde je to zariadenie. Existuju aj mikrofony, ktore dokazu nahravat zvuk "z dialky" - takzvane pusky/shotgun, napr. Rode NTG1.

K tomu treba sluchatka (najlepsie uzavrete), pozri debatu o sluchatkach, urcite tu je.

Software: zacat mozes napr. s Audacity ktory je zadarmo, potom mozes kupit nieco lepsie, ked sa rozkukas.


Skus pripadne napisat rozpocet, presnejsie co chces nahravat a mozeme lepsie poradit.

Daj si do googla "wildlife recording" a popozeraj. Napr. http://www.wildlife-sound.org/equipment ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
KamilV
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1439
Registrován: pon 30. lis 2009 13:10:24
Bydliště: Olomouc

Zvuky v přírodě

Příspěvek od KamilV » stř 22. čer 2011 12:42:41