Co pořídit na nahrávání mluveného slova?

Dynamické, kondenzátorové, zpěvové, nástrojové, bezdrátové...
Odpovědět
  • Reklama
  • Zesilovače pro touring Powersoft Unica T
Návštěvník

Co pořídit na nahrávání mluveného slova?

Příspěvek od Návštěvník » pon 16. zář 2013 20:35:43

Dobrý den, jsem úlný laik. Mohl by mi prosím někdo poradit, jaké zařízení si pořídit pro nahrávání mluveného slova? Jedná se o čtení textů (úryvky z knih) pro poslech seniorů v domově důchodců.
Děkuji
Ema

marian

Re: Co pořídit na nahrávání mluveného slova?

Příspěvek od marian » pon 16. zář 2013 20:48:31

Odporúčam nejaký lacnejší USB študiový mikrofón to sa da pichnúť priamo do PC a bude to znieť prirodzene. Najacnejšou alternatívou by bolo kúpiť mikrofón k PC (taka mala tyčka co predavaju v obchodoch s PC technikou) a nahravať to cez vstup na MIC zvukovej karte, ale to bude zvukovo horšie.

Najlacnejší USB študiový je Behringer C-1 U STUDIO CONDENSER USB v cene okolo 55€ , čosi lepšie su MXL Tempo SK alebo M-Audio AVID VOCAL STUDIO daju sa zohnať okolo 75€. SAmozrejme potom su drahšie a lepšie.

MADMAX

Příspěvek od MADMAX » úte 17. zář 2013 1:11:18

Nebylo by logičtější a snazší nechat si to nahrát od někoho, kdo nejen disponuje potřebnou technikou, ale hlavně TO UMÍ? Stejně to bude muset v tom PC někdo sestříhat, zmasterovat, vypálit na CD... pokud to bude dělat laik, výsledek nejspíš bude špatný bez ohledu na použitou techniku