Stránka 1 z 1

Filmové mikrofony?

Napsal: pon 29. zář 2008 23:45:38
od kivi.hmf
Ahoj!

Děláte někdo z přítomných taky do filmu? Nebo nevyznáte se v mikrofonech filmových?

Zajímal by mě rozdíl mezi např sennheiser mkh60 a senn me65. Jde hlavně o to že nerozumím co je to modulární systém K6. Mkh jsou vyrazne drazsi nez me s tim K6 modularnim systemem, pritom mi pride ze se v technickych specifikach prilis nelisi.. nedokazal byste mi to nekdo proism vysvetlit?

diky. zdravi kivi

Napsal: úte 30. zář 2008 0:04:56
od Fyla
Obecne je K6 s ME66 ostrejsi a "hnusnejsi", ale obecne dobra levna varianta :-) MKH 416 je jaxi zazitej standard, kterej je vlastne taky ostrej, ale zarucuje kvalitni vysledek... Z mikrofonu, ktery jsem mel moznost vyzkouset se me na obecny pouziti nejvic libi neumann kmr 81 (polopuska). Je pekne mekej a prijemnej - oproti 416. Nebo kmr 82 (puska), ale s tim jsem netocil.

Napsal: úte 30. zář 2008 0:11:57
od Fyla
Jo, ME65 :) To je prece ledvina, ne? MKH60 je polopuska - to je asi hlavni rozdil, co jsi mel na mysli. sorry

Napsal: úte 30. zář 2008 0:15:27
od jardatop
Modularni system K6 je to, ze K6 je jenom predzesilovac bez kapsle. K tomu si muzes koupit kapsli jakou chces:
ME62 - koule
ME64 - kardioda
ME66 - hyperkardioda

Sesroubujes to dohromady a mas mikrofon :)

Napsal: úte 30. zář 2008 0:48:52
od kivi.hmf
tyjo tolik sem toho tak brzo necekal..

s tou ledvinou sem se samozrejme splet.. slo mi o to jak popsal v prvnim prispevku.. hlavni rozdil je teda barva zvuku a ten predzesilovac do kteryho se zasouvaj kapsle.. ok diky vaam moc

Napsal: úte 30. zář 2008 10:42:23
od safa
Fyla píše:Jo, ME65 :) To je prece ledvina, ne? MKH60 je polopuska - to je asi hlavni rozdil, co jsi mel na mysli. sorry
... dalsi rozdil je tusim ve vlozkach. Opravte mne jestli se mylim, ale myslim, ze rada ME jsou elektrety (u Beyera je to MCE) a rada MKH (u Beyera MC) uz klasicky kondiky .

Napsal: úte 30. zář 2008 12:11:54
od kivi.hmf
jj podle oznaceni by to bylo logicky.. dynamiky sou zas MD

myslite ze je to profi pouzitelny? uvazuju o koupi neceho.. ME sou rozhodne levnejsi nez mkh60 s kterou delame ve skole

Re: Filmové mikrofony?

Napsal: sob 03. črc 2010 9:58:51
od Návštěvník
byt to ma volba, sel bych uz kvuli cene do mkh 416. MKH 60 ma vyhodu zdvihu na vejskach, coz 416 nema. Je ale fakt, ze 416 mi prijde oproti takovemu naplechovanemu zvuku 60 trochu mekkci (ale neni toliko smerova). Jinak ja slintam po Schoepsu cmit 5 u. Ale to je jina cenova relace nez 416.Ty elektrety jsou taky supr s variabilitou (menim jen kapsle), aaaeee nejniii to phantom.:-) Casto mi elektret brumil a ma vetsi vlastni sum.

Re: Filmové mikrofony?

Napsal: sob 03. črc 2010 14:56:59
od safa
byt to ma volba, sel bych uz kvuli cene do mkh 416.
... az ho budes mit tak ti pujcim pro srovnani DPA 4017mkII (viz http://www.dpamicrophones.com/en/produc ... tegory=194 ).

Re: Filmové mikrofony?

Napsal: ned 04. črc 2010 7:40:31
od Návštěvník
Hmm taky to vypada zajimave. Tenhle mikrofon osobne neznam, setkal jsem se od DPA pouze s kapslema k mikroportum, ktery mame v praci.
Jen pro zajimavost posilam informace o CMIT 5U a nejake dalsi info o Sennheiserech.

http://www.schoeps.de/en/products/cmit5u/specs

http://www.dvinfo.net/articles/audio/tanaka2.php

Re: Filmové mikrofony?

Napsal: ned 04. črc 2010 7:56:16
od Grafity Joe
Jo a jeste me napadl jeden tip. Par mych kamaradu zvukaru pouziva Rode NTG 3. Zpocatku jsem neveril, ze by za tyhle prachy mohl hrat, ale je fakt, ze je to levna varianta za hodne muziky. Sam jsem na nej neco nahraval a vysledek byl opravdu prekvapivy. I tuto variantu mohu krome 416 a CMIT vrele doporucit. (Jen opatrne na prislusenstvi, dle meho nazoru je protivetrna ochrana "zeppelin" a chlupy s tagem od Rode velice nedostacujici - pouziti max. na dokument. V tomto ohledu Sennheiser opravdu vede, jako tago bych doporucil napr. Ambientku. Je povetsinou sice tezsi, ale kvalitni).

http://www.youtube.com/watch?v=FbzNgmrC ... re=related