Jaký typ mikrofonu pro amatérského zpěváka?

Dynamické, kondenzátorové, zpěvové, nástrojové, bezdrátové...
Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
JanHan
Nováček fóra
Nováček fóra
Příspěvky: 2
Registrován: stř 29. lis 2017 22:30:43

Jaký typ mikrofonu pro amatérského zpěváka?

Příspěvek od JanHan » stř 29. lis 2017 22:49:32

Ahoj

jsem amatérský zpěvák. učím se zpívat bez mikrofonu i s mikrofonem. Občas vystupuji na menších akcích, nic velkýho, zpívat se opravdu učím.

Má lektorka používá Shure58 a Shure58 beta.

Měl jsem možnost vyzkoušet Sennheiser e835, ale jen na chvilku a proti Shure mi zněl úplně božsky (asi subjektivní pocit)

Dále známý z Německa básnil o EV ND767, ale ten se prý už nevyrábí a ani nemám možnost jej vyzkoušet.

Rád bych si pořídil svůj první mikrofon, bednu a sluchátka, abych mohl koněcně cvičit denně a doma.

Jelikož jsem nikde nenalezl půjčovnu audiotechniky, která by mi zapůjčila na pár hodin čistě za účelem testu pro výběr koupě všechny mikrofony, mezi kterými se rozhoduji (jsou 4), rád bych Vás, kteří s níže uvedenými mikrofony máte zkušenost o Vaší zpětnou vazbu.

Dále, trochu se bojím mikrofonu bez vypínače, ale raději bych si zvykl na něj, než být stále fixován na Zap Vyp, uvítám i Váš názor na mikrofon s vypínačem - bez vypínače.

A konečně tedy můj výběr:

Vybírám mezi
EV ND767 (tedy vlastně ne, ten je v ČR již nedostupný)
nebo
e835 , e935, e945

je mezi nimi velký rozdíl ve výsledku pro neprofesionálního zpěváka?

Velmi děkuji

Uživatelský avatar
PeBe
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 801
Registrován: úte 08. čer 2010 7:08:42

Re: Jaký typ mikrofonu pro amatérského zpěváka?

Příspěvek od PeBe » čtv 30. lis 2017 8:05:26