Mikrofon pro streamování přednášek mobilem

Dynamické, kondenzátorové, zpěvové, nástrojové, bezdrátové...
Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
sinned
Nováček fóra
Nováček fóra
Příspěvky: 1
Registrován: stř 16. zář 2020 10:39:18

Mikrofon pro streamování přednášek mobilem

Příspěvek od sinned » stř 16. zář 2020 10:46:39

Dobrý den,

mám dotaz, učím na SŠ a při dnešní situaci jsme při jedné předváděcí akci využili streamování mobilem přes google meet do tříd, obraz super, ale co mi nedošlo byla kvalita zvuku = úděsná.

Jsem laik, takže bych rád pročetl pár názorů který mikrofon zvolit jako vhodný. Už jsem si něco procházel a dočetl se něco o kardiodě atd. Jen nevím zda přídavný mikrofon k telefonu utáhne zvuk, který se nese v tělocvičně přes reproduktor.

Pohybuji se v cenové relaci do 2000 max 2500 Kč.

Děkuji za případně odpovědi. :)

Uživatelský avatar
mkarr
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 683
Registrován: pon 28. říj 2013 19:21:32
Bydliště: Moravské Budějovice

Re: Mikrofon pro streamování přednášek mobilem

Příspěvek od mkarr » stř 16. zář 2020 18:38:20

Chtělo by to upřesnit odkud se line zvuk, který je potřeba přenášet.
Obecně se dá říct, že nezáleží ani tolik na druhu mikrofonu, jako na tom, aby byl co nejblíž zdroji přenášeného zvuku.
No a pokud je těch zdrojů zvuku víc, začíná legrace.
Mobil sám si je sice schopný některé věci trochu pohlídat, Třeba bych čekal že bude mít něco jako auto-gain a kompresor, ale dozvuk prostoru si nepohlídá, to jen když ho mám u pusy a mluvím přímo do něj, to si pak snímá nějaým dalším mikrofonem okolí aby věděl co tam má nechat a co ne.
Když čtu jestli mikrofon utáhne zvuk co se nese v tělocvičně přes reproduktor, tak to určitě fungovat nebude.
Tam bude vždycky nepříjemně mnoho dozvuků toho prostoru. Až budem vědět víc, dá se konkrétněji poradit.