DI na repro u komba

Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
mkdaw
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 09. črc 2009 2:27:41

DI na repro u komba

Příspěvek od mkdaw » pát 22. úno 2013 12:25:37

Hledám tu po foru co použít za DI na snímání signálu od repra komba....Vím že mikr.ale potřebuju to dostat z repra bez mik. Dík za typ

Uživatelský avatar
Zdeněk Prodance
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 4039
Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46

Re: DI na repro u komba

Příspěvek od Zdeněk Prodance » pát 22. úno 2013 12:46:49

Srovnej si v hlavě, CO chceš dělat a proč - pokud to nebude snímané mikrofonem, tak to NEBUDE "od repra", ale "ze zesilovače" a ten velmi pravděpodobně výstup pro signál do mixu apod. bude mít. Co to je za model komba ?

H.M.

mkdaw
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 09. črc 2009 2:27:41

Re: DI na repro u komba

Příspěvek od mkdaw » pát 22. úno 2013 12:56:54

To všechno chápu nejsem v tom zrovna začátečník.Je to jen malý mršidlo od Line 6 Spider 30 ale ten to má linku jen na sluchátka,však odpojuje repro a to není potřeba.Dokážu si to přepojit jen je v záruce.A jelikož nechci použít mic což je nejlepší sejmutí chci to použít z výstupu zesilovače.A taky vím že jsou ruzný spaekersimulátory.Však na toto použití zbytečně drahý.Jde spíš o laborování se zvukem který by v tomto případě byl žádoucí.Tak aby mi ho simulátor nijak neovlivňoval.Až budu chtít zvuk z Mesiny přehodím si jen do ní Jack.Ale dík za reakci

Uživatelský avatar
KamilV
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1439
Registrován: pon 30. lis 2009 13:10:24
Bydliště: Olomouc

Re: DI na repro u komba

Příspěvek od KamilV » pát 22. úno 2013 13:27:15

Mám pocit, že nejsi čech a překlápíš nám ty věty v google translate...
Zkus prosím psát čárky a mezery tam, kde mají být - co to jen půjde.

Dle obrázku má to kombo REC OUT - proč nepoužiješ ten?
Co znamená "odpojuje repro - a to není potřeba". Znamená to, že Ti to vadí, nebo to jen není potřeba a vadí Tě to z principu?