Divný průběh intenzity a zaseknutí světla

Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
Uživatelský avatar
svetluska

Divný průběh intenzity a zaseknutí světla

Příspěvek od svetluska » sob 31. pro 2016 13:32:03

Jsem nováček co se freestyleru a i světel týče, zatím jsem měl 24 kanálovej pultík a 4 kanálovej dimmer s klasickejma PARama a přikoupil jsem 5 RGB LED (čínský no nejmy) a s pultem fungovali super, ale protože každý zabírá 6 kanálů a já chtěl ovládat každý světlo zvlášť, tak mi pult byl malej. Zakoupil jsem tedy na SOH ten levnej USB - DMX převodník (asi za 600) a nainstaloval Freestyler a podle jejich wiki a nějakejch videí na Youtube pustupoval. Ale hned co měl zarazilo, že když dám na CH1 (Main) na 255 a CH2 (Červená) se při zvyšování hodnoty chová divně, 0-20 nic nesvítí, 21 až asi 124 se postupně rozsvicuje (tak jak by mělo), 125 - 240 to různě svítí (víc, míň, nijak plynule) a úplně nejvíc to svítí na 243, na 244 se to ztlumí tak o 50% a do 255 žádná změna. To samý ostatní dělají barvy.

A pak když jsem v Cue pustil nějakou sekvenci a pak pustil jinou, tak jeden reflektor zůstal rozsvícenej modře (poslední krok z předchozí sekvence) a i když jsem dal blackout, tak zůstal rozsvícenej.

Ví někdo, kde by mohl být problém? V těch reflektorech? V tom Převodníku?

Uživatelský avatar
blackout.sk
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 41
Registrován: ned 22. bře 2009 10:19:52
Kontaktovat uživatele:

Re: Divný průběh intenzity a zaseknutí světla

Příspěvek od blackout.sk » čtv 19. led 2017 21:17:48

Pripomenulo mi to problem jedneho mojho zakaznika ktoremu sa pri hodnote nad 128 zacali triast hlavy a blikat parky
problem bol nieco s jazykom vo windows, po preinstalovani win a ponechani anglictiny to uz islo

Ale tvoj problem by mohol byt aj s casovanim tych lacnych prevodnikov BREAK 3900 namiesto 90-180, riesil som raz stroboskop ktory na ten prevodnik isiel len po 12 kanal , potom sa stracal a blikal uplne nahodne, skus dat tie reflektory na adresu 1