In-ear monitoring - ako na to?

Otázky a odpovědi z LIVE PRAXE - co, jak a proč dělat atd. (otázky na techniku směřujte do sekce Zvuková technika)
  • Reklama
  • EAW RS series
RostaForet
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: úte 23. čer 2015 18:54:08

Re: In-ear monitoring - ako na to?

Příspěvek od RostaForet » ned 12. led 2020 13:21:32

Harman: 1 nebo 2 uši - mám jasno. Vím, že jiní praktikují 1, Důsledky mohou být jasné. Teď, když se tím více zabývám, je na ARTu koncert STINGA. A buch, on má jen jedno. Respekt, já mu do toho kecat nemůžu a on ví sám, co je pro něj NEJ ...
CharlesBass i Harman. Ano, hledám řešení, ne pro sebe, je nás v kapele - bicí, akuastická kyt., el. kyt., sax, bg, key 2 vocal, 1x solo zpěvačka. IEM má zpěvačka Sennheiser EW G3Set 300IEM. Snažím se jí pomoci to používat nejoptimálněji. Já osobně bych si tam dal vše, jak píše Harman, včetně Overheadů. Jsem na to zvyklý z domácího studia a tvorby aranží, ať už na papíru nebo softu. Když něco neslyším, jsem z toho nervózní. Protiklad je pak zpěvačka, je-li toho moc, je zmatená. Nástupy po sólech, intonační přesnosti. Souvisí to se "zacpáním" uší IEM (cca -25dB).
Tedy nastává hledání toho popisu CharlessBass, co vyhovuje jednomu, nemusí lahodit druhému. Za mě bych hodil celej IEM do křa a držel se pravidla nastavení monitorů, komb, poslechu celé kapely jen svejma ušima. Ale pořád věřím, že se najde nějaký způsob a kompromis, aby to bylo pro "to nej". Tak díky za navedení.

Odpovědět

Zpět na „Zvučíme live a věci okolo“