Stránka 3 z 3

Re: Mixdown hraje po exportu jinak.

Napsal: ned 24. led 2016 19:45:13
od KamilV
Tak teď mám pocit, že v tom úplně plaveš...
ad 1. odstavec: kontrolu interního zpracování přece nemůžeš ověřovat exportem. Já naopak očekávám, že DAW interně pracuje vždy v 32 bit bez ohledu na to, co nastavíš v projektě.
ad 2. odstavec: ten článek naopak vysvětluje, že díky 8 bit exponentu žádná pevná mez není a proto v DAW (nikoliv na A/D nebo D/A) nedojde ke clipu.

Re: Mixdown hraje po exportu jinak.

Napsal: ned 24. led 2016 21:37:42
od pavlii
Asi tak nějak.

P.

Re: Mixdown hraje po exportu jinak.

Napsal: pon 25. led 2016 0:23:10
od Návštěvník
Vy jste si ovšem nevšimli, že hovoříme o dynamice soplu. (Vzpomněl jsem na Sinclaira a jeho termín "sopláci"...):

"ten nárast dynamiky soplu s bitmi je trochu mätuci ." - sorry za OT, ale tomuhle se nedalo odolat... :-D :-D :-D

Re: Mixdown hraje po exportu jinak.

Napsal: pon 25. led 2016 13:23:15
od jammixer
berem to ako pochvalu človek sa naučí najprv chodit a potom plavat.
Ja naopak v tom vidim vyznam . z nejakeho dovodu sa ten projekt dá nastaviť na menej . Napriklad pri nahravani s realtime VSt ,kedy by vyššie rozlišenie bolo naobtiaž HW narokom.
ja sa v tom dalej nepotrebujem vrtať , lebo časom to zrejme zistim ušami , nie pri jednom exporte ale pri 50tich v 24b a 50tich v 32f.
som rad že sme neni sami a pobavil som aj mmzemštana

Re: Mixdown hraje po exportu jinak.

Napsal: pon 25. led 2016 13:48:02
od pavlii
Mhm.....Kamilova poznámka o plavání stále pokračuje a jako pochvalu to rozhodně neber.... :? Právě při nahrávání s VST - jak jsem nejméně jednou zmínil - je jediný smysl použití vyššího než 24bit rozlišení (=nad rámec A/D převodníku). Vyšší rozlišení nemusí být na obtíž HW nárokům; naopak CPU může třeba efektivněji zpracovávat 32bit informaci (oproti 24bit), to už je ale na nějaké PC-fórum spíš.

Pokud během té cca stovky exportů zcela zásadně (pardon vlastně - my nevíme tvůj poslechový řetězec, jestli jsme ho nepřehlédl) neupgraduješ poslech a akustiku, tak uslyšíš nulový rozdíl 8) Takže z mého pohledu je úspornějším přístupem zapomenout na tu zbytečnou padesátku exportů (32f) a soustředit se na reálnou a smysluplnou práci v normálním rozsahu ADA převodníků (24bit).

P.

Re: Mixdown hraje po exportu jinak.

Napsal: pon 25. led 2016 22:44:50
od jammixer
a čo tak skontrolovať rychlosť exportu , 16bit import 16bit projekt vs 16bit import 32fbit projekt ? to by bola korekná kontrola?
ja som to narychlo skusil so 6 stopami a na master náročnejší reverb ale treba asi nechať zadychať počitač viacerymi stopami a pluginmi .

Re: Mixdown hraje po exportu jinak.

Napsal: ned 31. led 2016 13:10:31
od jammixer
interpolacia na priamke (v pripade " hlasitosti" dynamiky ) by nemala predstavovať matematicky velky problem .Šupne sa to do stredu a hotovo . horšie je to ked to treba robiť na trojuholniku.
ten export som skušal odmerať a nejaky malý rozdiel tam je v pripade projektu 32 bit-f. to som ale na začiatku importoval konvertovanim . zhruba 35 sekund exportu bol +1s pre 32bit f projekt , a pri 7minutovom exporte bolo cca +1min.
neviem či je to relevantný ukazovatel ale urobil som maly sluchový test 16bit material 16bit spracovanie vs 32bf spracovanie vs 96khz 32bit f. a to len pre jeden stereo track na ktory som nahodil multib kompresor maximizer a reverb.
vyzera to tak že nebude treba ani 50 exportova skusenosť ten rozdiel som počul aj z vedlajšej kuchyne , hlavne konverzia 96khz32bf pridala daleko viac priestoru a detailov samozrejme export vždy do 44/16bit :wink:

Re: Mixdown hraje po exportu jinak.

Napsal: ned 31. led 2016 17:08:54
od pavlii
Základní problém je v tom, že neexistuje 16b zpracování. Ale to už tady psali jiní, je to stále dokola.

P.