Cubase - změna zvuk. karty

Otázky a odpovědi ze STUDIOVÉ PRAXE - co, jak a proč dělat atd. (otázky na techniku směřujte do sekce Zvuková technika).
Odpovědět
  • Reklama
  • Zesilovače pro touring Powersoft Unica T
Šupi
Uživatel
Uživatel
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šupi » úte 06. lis 2012 20:09:05

Vlastním Cubase LE AI Elements 6, udělal jsem přes zvukovku UR824 nějakou nahrávku a teď jsem si to chtěl pustit doma bez ext. zvukovky - rovnou z ntb, ale nehraje a nehraje.. Jsem s Cubase začátečník čili nevím kde mám hledat nějakou změnu zvuk. karty či co...hledal jsem, zkoušel jsem, neobjevil jsem :(. Prosím o radu - díky..

pavlii
Uživatel
Uživatel
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavlii » stř 07. lis 2012 12:39:52

Devices > Device Setup > VST Multitrack nebo VST Audio System. Tam se nastavuje ovladač pro zvukovou kartu. Pro tyto účely (přehrávání na notebooku bez speciální zvukovky) doporučuji nainstalovat freeware ASIO4ALL ovladač, takže ve výše zmíněném menu pak zvolit ten.

P.
Obrázek
home recording: Cubase Pro 12, WaveLab Pro 11 / Dynaudio BM6 + A500 / Antelope Discrete 8 Pro SC

Šupi
Uživatel
Uživatel
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šupi » stř 07. lis 2012 15:02:14

Jo, do tohodle nastavení jsem zabloudil již předtím a ASIO4ALL mám také vybráno, přesto ale žádný zvuk... (V systému mám samozřejmě zvuky zesíleny..)

jiri

Příspěvek od jiri » stř 07. lis 2012 16:15:17

no a pak je ještě třeba ve VST Connection(F4) naroutovat(nastavit) výstupní sběrnice

Šupi
Uživatel
Uživatel
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šupi » stř 07. lis 2012 16:26:42

Výstupní sběrnice se pořád tváří jako by byla připojena zmíněná zvukovka - nesou pořád její název..

jiri

Příspěvek od jiri » stř 07. lis 2012 21:29:59

název neznamená že je naroutovaná ...ještě jednou...v záložce Device-vst conection-nastavím výstupy!!! pokud to neuděláš a nebo nechápeš, tak pak už se nedá nic dělat.... :(

Šupi
Uživatel
Uživatel
Kontaktovat uživatele: