4 zvukové stopy a hlavně program.

Otázky a odpovědi ze STUDIOVÉ PRAXE - co, jak a proč dělat atd. (otázky na techniku směřujte do sekce Zvuková technika).
Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
Uživatelský avatar
Vendys

4 zvukové stopy a hlavně program.

Příspěvek od Vendys » pát 23. zář 2022 0:02:58

Ahoj, doufám že mi poradíte, potřebuji poradit nějaký program pro nahrávání zvuku. jsem zatím laik a na vše používám Audacity ten mi do teď stačil. Řeším videa na Youtube a teď nově podcásty. mam zvukovku Evo8 na 4 mikrofony zatím mam 3 mikrofony a mam problém když mi přijdou do studia 3 hosti tak je nahrát. Jde mi o to že zvukovka umí jednotlivě mikrofony a nebi v páru 1/2 nebo 3/4 a audacity tedy umí buď nahrávat jen jeden mikrofon nebo když mi přijde jeden host tak dva mikrofony. problém je ten že mi za nedlouho přijdou dva hosté a potom dokonce tři a to prostě v audacity nedám leda že bych to spojil přes voice meeter. do dvou nebo jedné stopy. což mi přijde ale jako blbost když mam 4 kanálovou zvukovku. chtěl bych využít každý kanál zvlášť abych mohl upravovat libovolně každého hosta zvlášť. Sehnal jsem si i adobe audition a tam je to podobné nebo jestli tajm jdou dát 4 stopy tak to jsem nenašel.