Obecně o reklamě
Pravidla fóra
...přijďte "pobejt" aneb diskuze o možném i nemožném.
...přijďte "pobejt" aneb diskuze o možném i nemožném.
-
- Reklama
- striska
- Uživatel

- Příspěvky: 291
- Registrován: ned 17. zář 2006 18:45:25
- Bydliště: Chrudim, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Obecně o reklamě
Pozn. admin: téma vzniklo oddělením od viewtopic.php?f=24&t=654
-----
http://www.ozvuceni.info je na prodej, i včetně struktury webu (stačí upravit header - grafiku a poupravit texty), kvůli aktuální dohledavatelnosti. Web se zobrazuje na předních pozicích ve všech vyhledávačích na nejdůležitější klíčová slova.
Z pohledu pasivní reklamy má ozvuceni.info dobrou historii (PageRank 2), na předních pozicích se zobrazuje již několik let.
Nakonec jsem se rozhodl jít uplně jinou cestou:-)
-----
http://www.ozvuceni.info je na prodej, i včetně struktury webu (stačí upravit header - grafiku a poupravit texty), kvůli aktuální dohledavatelnosti. Web se zobrazuje na předních pozicích ve všech vyhledávačích na nejdůležitější klíčová slova.
Z pohledu pasivní reklamy má ozvuceni.info dobrou historii (PageRank 2), na předních pozicích se zobrazuje již několik let.
Nakonec jsem se rozhodl jít uplně jinou cestou:-)
ČR: dBTechnologies.cz | SR: dB-Technologies.eu | ozvuceni.info | Harmonie 1872 Kolín
-
xb
- Uživatel

- Příspěvky: 189
- Registrován: čtv 03. dub 2008 2:15:36
- Bydliště: uherske hradiste
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
no a jakou teda? 
- striska
- Uživatel

- Příspěvky: 291
- Registrován: ned 17. zář 2006 18:45:25
- Bydliště: Chrudim, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Zůstávám u mé druhé činnosti - reklama & marketing, část aparatura půjde do pevné instalace a část si nechávám pro vlastní potřeby.
ČR: dBTechnologies.cz | SR: dB-Technologies.eu | ozvuceni.info | Harmonie 1872 Kolín
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Pro koho budes nakonec reklamovat a marketovat ?
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, - striska
- Uživatel

- Příspěvky: 291
- Registrován: ned 17. zář 2006 18:45:25
- Bydliště: Chrudim, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Jestli myslíš konkrétní společnosti, tak to je tajné:-) Ale jsou známé:-)
Nicméně 5 let jsem dělal media plannera u společnosti INTERNET TRADING a key account managera u společnosti MEDIA TRADING. Tam k poslednímu tohoto měsíce končím a začínám pracovat pro vlastní projekt, vlastní společnost- klientelu mám a pravděpodobnost v úspěch také.
Dneska je hodně zájem o nezávislé poradce v oblasti internetové prezentace. Pořád se najdou firmy, které do internetu nevidí, tak si radši zaplatí člověka, který jim bude v tomhle směru pomáhat. Lepší, než aby na to zaměstnali člověka.
Krom poradenství to budou i další věci, které s tím souvisí - weby, ppc kampaně, atd., ale to bych si tady asi dělal reklamu:-)
Nicméně 5 let jsem dělal media plannera u společnosti INTERNET TRADING a key account managera u společnosti MEDIA TRADING. Tam k poslednímu tohoto měsíce končím a začínám pracovat pro vlastní projekt, vlastní společnost- klientelu mám a pravděpodobnost v úspěch také.
Dneska je hodně zájem o nezávislé poradce v oblasti internetové prezentace. Pořád se najdou firmy, které do internetu nevidí, tak si radši zaplatí člověka, který jim bude v tomhle směru pomáhat. Lepší, než aby na to zaměstnali člověka.
Krom poradenství to budou i další věci, které s tím souvisí - weby, ppc kampaně, atd., ale to bych si tady asi dělal reklamu:-)
ČR: dBTechnologies.cz | SR: dB-Technologies.eu | ozvuceni.info | Harmonie 1872 Kolín
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Slo mi spis o to jestli budes delat marketing a reklamu tak rikajic v oboru (dB technologies, Audiotechnica, Mediatech a spol) a nebo obecne (praci prasky, kecupy
)...
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, - striska
- Uživatel

- Příspěvky: 291
- Registrován: ned 17. zář 2006 18:45:25
- Bydliště: Chrudim, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Co se týče MediaTechu, tak jim pravděpodobně budu pomáhat s internetem, jinak nic víc. Zbytek mých klientů je mimo obor.
ČR: dBTechnologies.cz | SR: dB-Technologies.eu | ozvuceni.info | Harmonie 1872 Kolín
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Ahoj Kde by se o to zvučení jednalo? Možná bych měl zájem.
Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Obecně tvrdím, že reklama + marketing je už z principu činnost, která na hodnotách parazituje, ale sama žádné nevytváří. Ba naopak - leckdy je spíše devalvuje.
Kdyby mi syn řekl, že zvažuje "kariéru" v tomto odvětví, tak by ve mě roztočil asi podobný guláš pocitů, jako by mi řekl, že se chce živit prováděním umělých potratů, nebo jako by mi dcera řekla, že bude prostitutka...
Kultivovaná, pravdivá reklama, pouze informativního charakteru - v současné ČR neexistuje. A spíš napomáhá dalšímu zvýšení obratu velkým, bohatým korporacím, než malým firmám o kterých se zatím neví - i když pracují dobře. To je můj názor.
Takže pokud existuje potřeba si přivydělat kromě zvukařiny, tak bych si nejdříve kladl otázku : "je to vůbec pravda, že se mám tak zle"?
A pokud ano ( u většiny Čechů obvykle ne ), tak bych si přivydělal něčím seriózním.
Kdyby mi syn řekl, že zvažuje "kariéru" v tomto odvětví, tak by ve mě roztočil asi podobný guláš pocitů, jako by mi řekl, že se chce živit prováděním umělých potratů, nebo jako by mi dcera řekla, že bude prostitutka...
Kultivovaná, pravdivá reklama, pouze informativního charakteru - v současné ČR neexistuje. A spíš napomáhá dalšímu zvýšení obratu velkým, bohatým korporacím, než malým firmám o kterých se zatím neví - i když pracují dobře. To je můj názor.
Takže pokud existuje potřeba si přivydělat kromě zvukařiny, tak bych si nejdříve kladl otázku : "je to vůbec pravda, že se mám tak zle"?
A pokud ano ( u většiny Čechů obvykle ne ), tak bych si přivydělal něčím seriózním.
- CharlesBass
- Uživatel

- Příspěvky: 548
- Registrován: ned 20. dub 2008 13:11:38
- Bydliště: Banská Bystrica
Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
To je sice hezký .. ale.
Je to věc pohledu. Spousty činností má v dnešní době pouze virtuální charakter a jsou některý i užitečný. Ale mě nejvíce mrzí to, že místo toho aby se lidi pokoušeli zvednout a obhájit cenu své vlastní skutečné práce, jdou často zdánlivě lehčí cestou jen do nejistého balastu pouze elektronického businessu. Proto je taková (finanční) propast mezi typicky dělnickými profesemi a pozicemi mangerů, ap. A úplně nehorší na tom je, že tento hmotně neproduktívní svět láká hlavně *vulgární slovo*, kterým jdou ruce dozadu. V tomto free světě manažerů, poradců, agentů, zástupců a jiných podržtašků se hrozně špatně aplikuje měřítko produktivnosti. Dělník se na něco vysere a to hovno je okamžitě vidět. Kdežto manažer se vymluví na dělníky, na to či ono. Těžko se mu prokazuje odpovědnost. Nikdo nemůže říct - ty máš vinu na tom, že je obrat meziročně o 2.21 % menší. Dělníkovy se to na narubaným množství dá změřit přesnněji než na dvě desetiná místa. Jasný, pohybuju se na tenkým ledě, spousta manažérů za odpovědnost i zaplatilo, v případě průseru. Spousta dělníku taky úspěšně dlouhodobě nepracuje.
Jde o tu rovnováhu. Stříška píše, že se na úroveň dostal pomocí reklamy. Ale reklamy, kteromu měl, podle mě, z velké části na svědomí on. Kombinoval poctivou práci s chytrou reklamou. Pak si první místo v Googlu zaslouží a může na něj bejt pyšnej. Ale je to jak píše on - má svý priority a pro něj je teď priorita reklama. Sám na sobě si ozkoušel její účinnost a soudí že bude úspěšný v jejím realizování pro ostatní. Takže mu přeji mnoho štěstí
Je to věc pohledu. Spousty činností má v dnešní době pouze virtuální charakter a jsou některý i užitečný. Ale mě nejvíce mrzí to, že místo toho aby se lidi pokoušeli zvednout a obhájit cenu své vlastní skutečné práce, jdou často zdánlivě lehčí cestou jen do nejistého balastu pouze elektronického businessu. Proto je taková (finanční) propast mezi typicky dělnickými profesemi a pozicemi mangerů, ap. A úplně nehorší na tom je, že tento hmotně neproduktívní svět láká hlavně *vulgární slovo*, kterým jdou ruce dozadu. V tomto free světě manažerů, poradců, agentů, zástupců a jiných podržtašků se hrozně špatně aplikuje měřítko produktivnosti. Dělník se na něco vysere a to hovno je okamžitě vidět. Kdežto manažer se vymluví na dělníky, na to či ono. Těžko se mu prokazuje odpovědnost. Nikdo nemůže říct - ty máš vinu na tom, že je obrat meziročně o 2.21 % menší. Dělníkovy se to na narubaným množství dá změřit přesnněji než na dvě desetiná místa. Jasný, pohybuju se na tenkým ledě, spousta manažérů za odpovědnost i zaplatilo, v případě průseru. Spousta dělníku taky úspěšně dlouhodobě nepracuje.
Jde o tu rovnováhu. Stříška píše, že se na úroveň dostal pomocí reklamy. Ale reklamy, kteromu měl, podle mě, z velké části na svědomí on. Kombinoval poctivou práci s chytrou reklamou. Pak si první místo v Googlu zaslouží a může na něj bejt pyšnej. Ale je to jak píše on - má svý priority a pro něj je teď priorita reklama. Sám na sobě si ozkoušel její účinnost a soudí že bude úspěšný v jejím realizování pro ostatní. Takže mu přeji mnoho štěstí
Basista zajímající se značnou měrou o zvuk, tedy i samozvučení a jeho následky 
A drze se deroucí do vyššího levelu sorty podivínů říkající si zvukaři
A drze se deroucí do vyššího levelu sorty podivínů říkající si zvukaři
- striska
- Uživatel

- Příspěvky: 291
- Registrován: ned 17. zář 2006 18:45:25
- Bydliště: Chrudim, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
prozaik: bohužel s Vámi nemohu v žádném případě souhlasit. Ani nehodlám s Vámi na toto téma diskutovat, protože Váš názor na reklamu se mi zdá uplně mimo. Z Vašeho příspěvku pouze usuzuji, že pojem reklama & marketing v tom správném smyslu je pro Vás absolutně cizí slovo. A neberte prosím tuto moji reakci zle. Je to můj názor, stejně jako Váš názor na tuto činnost:-)
CharlesBass: Váš příspěvek mě velice potěšil:-) Nicméně jen ve stručnosti napíši pár svých poznámek:
"aby se lidi pokoušeli zvednout a obhájit cenu své vlastní skutečné práce, jdou často zdánlivě lehčí cestou" - pokud zvednu cenu za ozvučení, přijdu o zákazníky kvůli levnější konkurenci:-(
"Ale reklamy, kteromu měl, podle mě, z velké části na svědomí on" - ano, jedná se o reklamu, kterou se živím. Jedná se o především pasivní, ale i aktivní reklamu napříč celým internetem. Vesměs zajišťuji to, abych oslovoval tu správnou cílovou skupinu. V konečném důsledku je tedy tato reklama pro koncového uživatele užitečná, jelikož ho neobtěžuje, ba dokonce šetří práci - jedná se o pasivní reklamu ve vyhledávačích. Co se týče aktivní reklamy (bannery apod.), která, zdá se, uživatele internetu pouze obtěžuje...Společnosti přece potřebují informovat o svých produktech, podporovat svůj brand a bla bla bla....
"má svý priority a pro něj je teď priorita reklama" - bohužel to není jen o prioritách, ale i potřebách. Vzhledem ke svým závazkům (které jsou opravdu velké) jsem nucen preferovat právě reklamu. Jednoduše řečeno: v reklamě se dá vydělat podstatně více peněz za méně náročnou práci (především fyzicky). Teď neříkám, že se chci flákat, ale říct, že pokud čas, který věnujete zvukařině, vložíte do druhé činnosti, budete na tom podstatně lépe.
Zvukařina vždycky byla a je můj koníček:-)
Jinak s Vámi souhlasím - "A úplně nehorší na tom je, že tento hmotně neproduktívní svět láká hlavně *vulgární slovo*, kterým jdou ruce dozadu" - bohužel se s těmito lidmi velice často setkávám a je to opravdu k pláči. Někdy i k smíchu. Tím, že dělám poradce společnostem, spousta těchto obchodních zástupců, managerů a já nevim co všechno, mi volá. Hodně často se stává, že jsou to lidi, kteří ani přesně nevědí, co prodávají, natože pak nějaký přehled o problematice kolem.
"Takže mu přeji mnoho štěstí" - velice děkuji, i Vám přeji mnoho štěstí a úspěchu. V dnešní době to potřebuje opravdu každý...
CharlesBass: Váš příspěvek mě velice potěšil:-) Nicméně jen ve stručnosti napíši pár svých poznámek:
"aby se lidi pokoušeli zvednout a obhájit cenu své vlastní skutečné práce, jdou často zdánlivě lehčí cestou" - pokud zvednu cenu za ozvučení, přijdu o zákazníky kvůli levnější konkurenci:-(
"Ale reklamy, kteromu měl, podle mě, z velké části na svědomí on" - ano, jedná se o reklamu, kterou se živím. Jedná se o především pasivní, ale i aktivní reklamu napříč celým internetem. Vesměs zajišťuji to, abych oslovoval tu správnou cílovou skupinu. V konečném důsledku je tedy tato reklama pro koncového uživatele užitečná, jelikož ho neobtěžuje, ba dokonce šetří práci - jedná se o pasivní reklamu ve vyhledávačích. Co se týče aktivní reklamy (bannery apod.), která, zdá se, uživatele internetu pouze obtěžuje...Společnosti přece potřebují informovat o svých produktech, podporovat svůj brand a bla bla bla....
"má svý priority a pro něj je teď priorita reklama" - bohužel to není jen o prioritách, ale i potřebách. Vzhledem ke svým závazkům (které jsou opravdu velké) jsem nucen preferovat právě reklamu. Jednoduše řečeno: v reklamě se dá vydělat podstatně více peněz za méně náročnou práci (především fyzicky). Teď neříkám, že se chci flákat, ale říct, že pokud čas, který věnujete zvukařině, vložíte do druhé činnosti, budete na tom podstatně lépe.
Zvukařina vždycky byla a je můj koníček:-)
Jinak s Vámi souhlasím - "A úplně nehorší na tom je, že tento hmotně neproduktívní svět láká hlavně *vulgární slovo*, kterým jdou ruce dozadu" - bohužel se s těmito lidmi velice často setkávám a je to opravdu k pláči. Někdy i k smíchu. Tím, že dělám poradce společnostem, spousta těchto obchodních zástupců, managerů a já nevim co všechno, mi volá. Hodně často se stává, že jsou to lidi, kteří ani přesně nevědí, co prodávají, natože pak nějaký přehled o problematice kolem.
"Takže mu přeji mnoho štěstí" - velice děkuji, i Vám přeji mnoho štěstí a úspěchu. V dnešní době to potřebuje opravdu každý...
ČR: dBTechnologies.cz | SR: dB-Technologies.eu | ozvuceni.info | Harmonie 1872 Kolín
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Hosi to jste nastolili teda hluboky tema
... i kdyz je tu (Martine) trochu offtopic. nametu by bylo vic ale vyjadrim se jen k jednomu:
). Dalsi vec je (ne)ucta k ostatnim znackam a firmam na trhu ... to je ale opet namet na dalsi dlouhou diskusi o obchodnickem etickem kodexu 
... souhlasim, rada firem v podstate jen preprodava krabice aniz by dokazali zakaznikum nabidnout vic nez jen dobrou cenu. Proto si vazim (konkurencnich) firem jako je Mediatech, Krcmar, Disk, MusicData, Audiomaster/PMC ... a dalsich na ktere jsem zapomnel (v podstate v tomto ohledu i Prodance) , ktere zamestnavaji lidi kteri maji snahu a schopnosti poradit a pomoct a ne jen prodat krabici (i kdyz to k tomu samozrejme patri). Stejne tak se to snazim delat i ja u nas, ve firme Audiopro (Hodně často se stává, že jsou to lidi, kteří ani přesně nevědí, co prodávají, natože pak nějaký přehled o problematice kolem
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,


























