Stránka 1 z 1
Obecně o reklamě
Napsal: pon 12. led 2009 19:06:54
od striska
Pozn. admin: téma vzniklo oddělením od viewtopic.php?f=24&t=654
-----
http://www.ozvuceni.info je na prodej, i včetně struktury webu (stačí upravit header - grafiku a poupravit texty), kvůli aktuální dohledavatelnosti. Web se zobrazuje na předních pozicích ve všech vyhledávačích na nejdůležitější klíčová slova.
Z pohledu pasivní reklamy má ozvuceni.info dobrou historii (PageRank 2), na předních pozicích se zobrazuje již několik let.
Nakonec jsem se rozhodl jít uplně jinou cestou:-)
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Napsal: úte 13. led 2009 9:42:19
od xb
no a jakou teda?

Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Napsal: úte 13. led 2009 11:09:40
od striska
Zůstávám u mé druhé činnosti - reklama & marketing, část aparatura půjde do pevné instalace a část si nechávám pro vlastní potřeby.
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Napsal: úte 13. led 2009 12:45:01
od safa
Pro koho budes nakonec reklamovat a marketovat ?
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Napsal: úte 13. led 2009 20:48:54
od striska
Jestli myslíš konkrétní společnosti, tak to je tajné:-) Ale jsou známé:-)
Nicméně 5 let jsem dělal media plannera u společnosti INTERNET TRADING a key account managera u společnosti MEDIA TRADING. Tam k poslednímu tohoto měsíce končím a začínám pracovat pro vlastní projekt, vlastní společnost- klientelu mám a pravděpodobnost v úspěch také.
Dneska je hodně zájem o nezávislé poradce v oblasti internetové prezentace. Pořád se najdou firmy, které do internetu nevidí, tak si radši zaplatí člověka, který jim bude v tomhle směru pomáhat. Lepší, než aby na to zaměstnali člověka.
Krom poradenství to budou i další věci, které s tím souvisí - weby, ppc kampaně, atd., ale to bych si tady asi dělal reklamu:-)
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Napsal: pát 16. led 2009 16:18:44
od safa
Slo mi spis o to jestli budes delat marketing a reklamu tak rikajic v oboru (dB technologies, Audiotechnica, Mediatech a spol) a nebo obecne (praci prasky, kecupy

)...
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Napsal: pon 19. led 2009 21:17:02
od striska
Co se týče MediaTechu, tak jim pravděpodobně budu pomáhat s internetem, jinak nic víc. Zbytek mých klientů je mimo obor.
Re: Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Napsal: pát 23. led 2009 8:26:42
od tony
Ahoj Kde by se o to zvučení jednalo? Možná bych měl zájem.
Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Napsal: pát 24. dub 2009 8:52:35
od prozaik
Obecně tvrdím, že reklama + marketing je už z principu činnost, která na hodnotách parazituje, ale sama žádné nevytváří. Ba naopak - leckdy je spíše devalvuje.
Kdyby mi syn řekl, že zvažuje "kariéru" v tomto odvětví, tak by ve mě roztočil asi podobný guláš pocitů, jako by mi řekl, že se chce živit prováděním umělých potratů, nebo jako by mi dcera řekla, že bude prostitutka...
Kultivovaná, pravdivá reklama, pouze informativního charakteru - v současné ČR neexistuje. A spíš napomáhá dalšímu zvýšení obratu velkým, bohatým korporacím, než malým firmám o kterých se zatím neví - i když pracují dobře. To je můj názor.
Takže pokud existuje potřeba si přivydělat kromě zvukařiny, tak bych si nejdříve kladl otázku : "je to vůbec pravda, že se mám tak zle"?
A pokud ano ( u většiny Čechů obvykle ne ), tak bych si přivydělal něčím seriózním.
Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Napsal: stř 29. dub 2009 10:29:30
od CharlesBass
To je sice hezký .. ale.
Je to věc pohledu. Spousty činností má v dnešní době pouze virtuální charakter a jsou některý i užitečný. Ale mě nejvíce mrzí to, že místo toho aby se lidi pokoušeli zvednout a obhájit cenu své vlastní skutečné práce, jdou často zdánlivě lehčí cestou jen do nejistého balastu pouze elektronického businessu. Proto je taková (finanční) propast mezi typicky dělnickými profesemi a pozicemi mangerů, ap. A úplně nehorší na tom je, že tento hmotně neproduktívní svět láká hlavně *vulgární slovo*, kterým jdou ruce dozadu. V tomto free světě manažerů, poradců, agentů, zástupců a jiných podržtašků se hrozně špatně aplikuje měřítko produktivnosti. Dělník se na něco vysere a to hovno je okamžitě vidět. Kdežto manažer se vymluví na dělníky, na to či ono. Těžko se mu prokazuje odpovědnost. Nikdo nemůže říct - ty máš vinu na tom, že je obrat meziročně o 2.21 % menší. Dělníkovy se to na narubaným množství dá změřit přesnněji než na dvě desetiná místa. Jasný, pohybuju se na tenkým ledě, spousta manažérů za odpovědnost i zaplatilo, v případě průseru. Spousta dělníku taky úspěšně dlouhodobě nepracuje.
Jde o tu rovnováhu. Stříška píše, že se na úroveň dostal pomocí reklamy. Ale reklamy, kteromu měl, podle mě, z velké části na svědomí on. Kombinoval poctivou práci s chytrou reklamou. Pak si první místo v Googlu zaslouží a může na něj bejt pyšnej. Ale je to jak píše on - má svý priority a pro něj je teď priorita reklama. Sám na sobě si ozkoušel její účinnost a soudí že bude úspěšný v jejím realizování pro ostatní. Takže mu přeji mnoho štěstí

Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Napsal: stř 29. dub 2009 11:07:39
od striska
prozaik: bohužel s Vámi nemohu v žádném případě souhlasit. Ani nehodlám s Vámi na toto téma diskutovat, protože Váš názor na reklamu se mi zdá uplně mimo. Z Vašeho příspěvku pouze usuzuji, že pojem reklama & marketing v tom správném smyslu je pro Vás absolutně cizí slovo. A neberte prosím tuto moji reakci zle. Je to můj názor, stejně jako Váš názor na tuto činnost:-)
CharlesBass: Váš příspěvek mě velice potěšil:-) Nicméně jen ve stručnosti napíši pár svých poznámek:
"aby se lidi pokoušeli zvednout a obhájit cenu své vlastní skutečné práce, jdou často zdánlivě lehčí cestou" - pokud zvednu cenu za ozvučení, přijdu o zákazníky kvůli levnější konkurenci:-(
"Ale reklamy, kteromu měl, podle mě, z velké části na svědomí on" - ano, jedná se o reklamu, kterou se živím. Jedná se o především pasivní, ale i aktivní reklamu napříč celým internetem. Vesměs zajišťuji to, abych oslovoval tu správnou cílovou skupinu. V konečném důsledku je tedy tato reklama pro koncového uživatele užitečná, jelikož ho neobtěžuje, ba dokonce šetří práci - jedná se o pasivní reklamu ve vyhledávačích. Co se týče aktivní reklamy (bannery apod.), která, zdá se, uživatele internetu pouze obtěžuje...Společnosti přece potřebují informovat o svých produktech, podporovat svůj brand a bla bla bla....
"má svý priority a pro něj je teď priorita reklama" - bohužel to není jen o prioritách, ale i potřebách. Vzhledem ke svým závazkům (které jsou opravdu velké) jsem nucen preferovat právě reklamu. Jednoduše řečeno: v reklamě se dá vydělat podstatně více peněz za méně náročnou práci (především fyzicky). Teď neříkám, že se chci flákat, ale říct, že pokud čas, který věnujete zvukařině, vložíte do druhé činnosti, budete na tom podstatně lépe.
Zvukařina vždycky byla a je můj koníček:-)
Jinak s Vámi souhlasím - "A úplně nehorší na tom je, že tento hmotně neproduktívní svět láká hlavně *vulgární slovo*, kterým jdou ruce dozadu" - bohužel se s těmito lidmi velice často setkávám a je to opravdu k pláči. Někdy i k smíchu. Tím, že dělám poradce společnostem, spousta těchto obchodních zástupců, managerů a já nevim co všechno, mi volá. Hodně často se stává, že jsou to lidi, kteří ani přesně nevědí, co prodávají, natože pak nějaký přehled o problematice kolem.
"Takže mu přeji mnoho štěstí" - velice děkuji, i Vám přeji mnoho štěstí a úspěchu. V dnešní době to potřebuje opravdu každý...
Uplně skončit?? Prodat "firmu"?
Napsal: stř 29. dub 2009 15:00:15
od safa
Hosi to jste nastolili teda hluboky tema

... i kdyz je tu (Martine) trochu offtopic. nametu by bylo vic ale vyjadrim se jen k jednomu:
Hodně často se stává, že jsou to lidi, kteří ani přesně nevědí, co prodávají, natože pak nějaký přehled o problematice kolem
... souhlasim, rada firem v podstate jen preprodava krabice aniz by dokazali zakaznikum nabidnout vic nez jen dobrou cenu. Proto si vazim (konkurencnich) firem jako je Mediatech, Krcmar, Disk, MusicData, Audiomaster/PMC ... a dalsich na ktere jsem zapomnel (v podstate v tomto ohledu i Prodance) , ktere zamestnavaji lidi kteri maji snahu a schopnosti poradit a pomoct a ne jen prodat krabici (i kdyz to k tomu samozrejme patri). Stejne tak se to snazim delat i ja u nas, ve firme Audiopro (

). Dalsi vec je (ne)ucta k ostatnim znackam a firmam na trhu ... to je ale opet namet na dalsi dlouhou diskusi o obchodnickem etickem kodexu
