OT: Já čekal jinýho Huberta
Já začínal se zvukem už ve chvíli, kdy mě jako malýho upoutaly velké akce, kde to prostě dunělo. Určitě sem při pohledu směrem k podiu vypadal stejně, jak hromady kluků, který sledujou projíždějcí vlak nebo hasiče, ...
No a pak sem začal z půdy snášet různé x desítek let saré reprobedny a už to jelo. Na kazeťák Sharp sem navěsil po třech bednách na kanál a už se jelo, co na tom, že to bylo 0,5 Ohmu, řvalo to hezky

Přehrával jsem na "dětských narozkách" MC kazety, ale to nebylo ono ... (A myslíte soudruzi, že ten kazeťák přežil??

)
No a pak po nějakém čase sem se nachomejt ke kapele, která si teprvá jela koupit nástroje a tak jsem jel s ní, koupil si nástroj taky a během dalších let to bylo jasnější a jasnější. Uměl jsem pájet, takže utržený jacky u kytarovejch káblů jsem měl na starosti já. Uměl jsem zapojit reprobox Regent na mixpult Tesla Studiomix 6-100 (v tu ránu sem byl zvukař

) V další kapele jsem nedokázal barda kapelníka odradit od koupě reprobeden Omnitronic. Po první zkoušce mi dal za pravdu a na bedny, které jsme pak koupili místo nich hraju dodnes. Takže sem byl ten, co to uměl zapojit, a věděl čím točit atp. Takže já začínal od zvučení samotných zkoušek kapely, přes malé párty, kde jsme prezentovali své dovednosti kamarádům a posléze i v další kapele už "umění" a hudební prostituce platícím tancechtivým zákazníkům v hospodách na malých zábavách a oslavách. Mezi tím i spousty pouštění reprodukované hudby, nebo dokonce už i ozvučení Sokolských sletů v Sokolovně, kde dodneška mám zkušebnu a sklad, zvučení komentáře místních fotbalových zápasů.. Pak přišli další akce, kde už nestačily jen dvě bedny, tak jsem si půjčoval různě SW a zesilovače. To byly akce už klubové, kde jsem byl hlavně jako zvukař a zápolil s akustikou prostoru atp. Tam jsem zvučil i to techno. Není nic snažšího

No a dneska jsem v zábavovce, do které jsem nastoupil jako zvukař na malé akce a posléze chopil i znovu basu, takže na větší akce bereme zvukaře stejně, neb do aparátu jsem ždycky investoval jen z výdělku na akcích, takže to není taková sláva, ale v tomto momentě už stačí málo, abychom se uzvučili i na větších bigbítech
Rady:
1) Nic nejde rychleji než se vkálí pes.
2) Zkušenosti jsou nenahraditelné.
A nezaplatitelné! - z akce zadarmo si dovezeš třeba zkušenost, kterou by sis musel někde buď "koupit", nebo bys jí prostě nezískal.
3) Nepodlehnout mánii diskoznačkyzmu a preferovat ověřené profi značky. I omlácené starší bedny od renomovaného výrobce zahrají mnohem lépe než nablejsklanej novej lowend. Veškerý RHSoundy, Citronicy, Omnitronyky, MCKrypty aj jsou vhodné maximálně na reprodukovanou hudbu na malé diskotéce, nebo do dua s klávesami a čímkoliv. Větší akce a živá hudba se s tím zvučí velice obtížně, někteří DJ si vypomáhají násobením počtu takovéto aparatury, ... atp
4) A zvyknout si, že kolikrát je zvukař to poslední, co je na akci vidět ...