Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
Pravidla fóra
...přijďte "pobejt" aneb diskuze o možném i nemožném.
...přijďte "pobejt" aneb diskuze o možném i nemožném.
-
- Reklama
-
- Uživatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon 28. dub 2008 16:42:41
- Bydliště: Tachov, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
Máte někdo nějaký vysloveně prů*er nebo nějakou vtipnou historku z akce? Podělte se
umělecko-produkční agentura ABEL - http://www.agenturaabel.cz | tel: 732 575 195
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
Jednou jsem dostal objednávku, v emailové korespondenci (dodnes ji mám schovanou) stálo, že budou mít aparát vlastní a já příjdu jen "s rukama".
Říkal jsem si: "Zichr je zichr", tak jsem si vzal aspoň kufřík s mikrofonama, kdyby to tam byly nějaký hrůzy.
Akce byla na náměstí, dorazil jsem (narozdíl od pořadatele) s předstihem. Pořadatel dorazil 30 min před začátkem, aparát nikde.
Proběhlo přesvědčování, že pořadatel "přece nikdy neřekl, že budou mít aparát svůj". Na dotaz, zda mám otevřít notebook a ukázat email, kde je to doslovně napsáno, odpověď nepadla.
Jelikož bydlím 10 min od náměstí, skočil jsem do auta, naházel 2 aktivky, jeden odposlech, malý mixáček a kabeláž. Bleskově se vrátil (na dodržování 50 km/h nešlo hledět) a vše zadrátoval.
Program byl zachráněný, třebaže v provizorních podmínkách (zvučili se jen dva zpěváci). Spoždění nebylo.
Jaký byl výsledek? Možná by někdo čekal příplatek za vlastní techniku, nebo aspoň obyčejné "díky" za zachráněný zadek. Leč - dočkal jsem se uštěpačných poznámek, že jsem neměl ani FX rack.
Pořadatel se uraženě přestal ozývat na další akce. Což mi samozřejmě nevadí, neb jej stejně mám na mém black-listu s označením "nejsem tak chudý, abych musel dělat všechno".
Říkal jsem si: "Zichr je zichr", tak jsem si vzal aspoň kufřík s mikrofonama, kdyby to tam byly nějaký hrůzy.
Akce byla na náměstí, dorazil jsem (narozdíl od pořadatele) s předstihem. Pořadatel dorazil 30 min před začátkem, aparát nikde.
Proběhlo přesvědčování, že pořadatel "přece nikdy neřekl, že budou mít aparát svůj". Na dotaz, zda mám otevřít notebook a ukázat email, kde je to doslovně napsáno, odpověď nepadla.
Jelikož bydlím 10 min od náměstí, skočil jsem do auta, naházel 2 aktivky, jeden odposlech, malý mixáček a kabeláž. Bleskově se vrátil (na dodržování 50 km/h nešlo hledět) a vše zadrátoval.
Program byl zachráněný, třebaže v provizorních podmínkách (zvučili se jen dva zpěváci). Spoždění nebylo.
Jaký byl výsledek? Možná by někdo čekal příplatek za vlastní techniku, nebo aspoň obyčejné "díky" za zachráněný zadek. Leč - dočkal jsem se uštěpačných poznámek, že jsem neměl ani FX rack.
Pořadatel se uraženě přestal ozývat na další akce. Což mi samozřejmě nevadí, neb jej stejně mám na mém black-listu s označením "nejsem tak chudý, abych musel dělat všechno".
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
Opravdu? Já už se tomu s odstupem času jen směju. Ale je pravda, že tehdy mě to naštvalo. Mimochodem: pořadatel se odvařil a už nepořadateluje. Asi ho semlely Boží mlejny...
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
No, sice o není ze zvučení, ale jsme v Baru, tak to snad přežijete
Dělal jsem tehdy v multikině a jeden režisér, syn ještě slavnějšího otce (divadelníka, herce, autora), má v oblibě nadměrnou péči o techniku a prožitek diváka i z technického hlediska. Osoběn s myslím, že technice moc nerozumí (i podle jeho písemných koemntářů), o to větší je to nadšenec a kecá do toho...Zkrátka a dobře tento režisér má ve zvyku se svou partičkou před vypuštěním filmu si jej promítnout v několika kinech a zhodnotit technickou kvalitu projekce. Po premiéře pak ještě jezdí po představeních a píše hodnocení na web, aby diváci věděli, ve kterém kině si film maximálně užijí....
No zkrátka a dobře úkol zněl, že asi 2-3 hod před začátkem normálního promítání (normální projekce startovaly průběžně od 15 hod na celkem 8 sálech, byl jsem na to sám) se dostaví pánové, přivezou film, já jim ho připravím a oni si mezitím změří jas plátna a až dorazí pan režisér, tak si film prohlédnou.
Pak řišel okamžik "O". Asi v půl druhé přišla parta asi pěti lidí, nosy se takřka dotýkali stropu, postavili přede mě pět dílů filmu (35mm kopie se distribuujíí po cca 20min na 600m díly, v malém kině jsou dvě promítačky a po každém takovém dílu se prolne z jednoho stroje na druhý, v multikině je jen jeden stroj a film je slepen v celku - to samozřejmě hodinku přípravy zabere) a při pohledu na jednu promítačku na sál s horizontálními plattery (naprostý standard všech multikin) je popadli mrákoty:
- "snad to nebudete střihat a slepovat?!?!"
-"a jak jinak bych vám to měl promítnout?"
-"to je nová kopie, do ní se nesmí ani střihnout!"
-"no, ještě to mohu slepit startama a koncema k sobě a po každém dílu dorovnat obraz..."
-"no, to se ještě musíme domluvit s panem režisérem! Zatím si změříme promítačky"
S těmito slovy odešli do sálu. Následující dobrou půlhodinku jsem jim svítil na plátno promítačkou bez filmu a oni sofistikovaně měřili jas. Komunikace probíhala přes vysílačku asi takto (s prodlevami asi minutu):
-"můžete nám trošičku přidat?" (všiměte si přesných parametrů, které mi vysílačkou sdělili)
-"dobrá přidávám"
-"nešlo by to ještě trošičku"
-"přidávám"
-"ještě kousek"
-"musím to teď nechat chvilku vychladnout" (bez filmu se objektiv totiž více zahřívá...)
-"přidávám"
-"nešlo by to ještě"
-"už jsem za povoleným maximem. Mohl bych tak maximálně vyměnit lampu"
-"ne, to nebude nutné, teď nám pusťte ten film"
V tu chvíli jsem v kabině za neprůzvučným sklem začal tak nadávat (nikoliv do vysílačky), protože film stále ležel na zemi v krabicích, neboť kvůli šaškování se světlem jsem se od promítačky jaksi nemohl ani hnout....nato se z vysílačky ozvala asistentka ze sálu:"No my kdyžtak pár minut počkáme, ať to můžete připravit. Víte, my jsme vás slyšeli, jak nadáváte..."(za tím neprůzvučným sklem )
Tak jsem zkusil fintu, o které jsem předtím jen slyšel od kolegy z festivalu - pustit film (1. díl) rovnou z převijáku. Po asi pěti minutách filmu se ozvalo:"dobrá, to stačí. Teď počkáme na pana režiséra a pak nám to pusťte celé od začátku. A dejte tam prosím novou lampu".
Tak ke mě poslali asistentku s vysílačkou a já se pustil do výměny xenonové lampy (5kW, za studena asi 3 atmosféry ve skleněné baňce - nutná jistá bezpečnost). Trvalo mi to asi 40 minut, neboť na tomto typu jsem zatím lampy neměnil - například jsem hledal klíč na nastavení zrcadel a nevěděl, jak vůbec vypadá. Po výměně a nastavení zrcadla, opětovném kolečku s nastavením jasu a neuvěřitelném harakiri s převinutím filmu zpět na převiják (na tyto operace prostě multikino není dělané), během kterého se kopie mirně zaprášila (ten materiál byl příšerný a hrozně se loupal, navíc titulky začínaly do bílé, kde je vidět každé smítko), jsem zahájil projekci tímto stylem:
1. díl na 1. převijáku, 2+3 díl jsem namotával na jeden platter (horizontální talíř), na dalším převijáku jsem postupně připravoval poslední dva díly (pokud si pamatuji, tak ne všechny díly byly převinuty stejně). Najendou mi tak jela promítačka a tři převijáky, stále jsem byl na to sám.
Když tedy konečně začala projekce (asi 14:50), mě jely převijáky a navíc už začínala další představení (založit, pustit a zkontrolovat každý film), každou chvíli mi pánové z testovací projekce volali, že by chtěli trošičku přidat zvuk a přiostřit obraz (kopie byla tmavá a neostrá, ve srovnání s jinými filmy o stejném formátu, o prachu z kopie jsem již mluvil). Navíc vlivem promítání z převijáku několikrát promítačka zastavila (při startu) kvůli nadměrnému tahu při rozjetí stroje (on ten převiják je trochu bržděný třením, zatímco platter je aktivně poháněný motorem).....zkrátka neuvěřitelné harakiri, film během projekce stále nebyl slepený v celku , lepil jsem za chodu atd....
To vše jenom proto, že pánové přišli na poslední chvíli, nedalli mi možnost film připravit a navíc stále otravovali, takže toho času jsem měl skutečně minimum. Navíc zvuk podle indikace na procesoru u zahraničních filmů v dialozích běžně dosahuje 0 dB s rezervou do +20 dB an efekty atd. Jejich měl dialogy mezi -20 až -10 dB, v nejhlasitějších místech skoro 0 dB....jednalo se samozřejmě o digitální stopu dolby digital.
Ve výsledku jsem byl zpocený až na pr.... a měl za se sebou asi tak 4 hodiny maratonu s tepem 130-160, musel jem realizovat postupy, o kterých jdem do té doby jen slyšel v debatách anarchistických kruhů atd...jenom proto, aby byl úkol splněn co nejlépe a co nejdříve.
Po představení samozřejmě partička (bez pana režiséra) přišla do kabiny, koukali se na mě s odporem a mluvila jen asistentka. Dožadovali se kopie, stočené na díly a hrozně se divili, když byla namotána v celku na plotru a 5 minut po projekci nebyla úhledně sbalena do krabic....
Pouze asistentka, která absolvovala výměnu lampy se mnou (a zprostředkovávala zbytečnou komunikaci s partičkou) a měla tak částečnou představu, co všechno jsem tam musel vyvádět, mi jediná nesměle poděkovala. Ostatní ani nepozravili, ruku nepodali......
A druhý den přišla písemná stížnost na kvalitu projekce:
Jas plátna byl jen na 50% jmenovitých hodnot, po výměně lapmy asi na 75%, reprodukce zvuku byla příliš potichu, obraz neostrý a poškodil jsem jim kopii (zaprášený začátek). Vyznělo to tak, že bych jim měl pomalu uhradit škody nebo tak nějak.....
Jojo, umělci......a to nemusím zdůrazňovat, že obsazení sálu bylo na dobré slovo, nic si za peníze nepronajali...Od té doby mám k tomu filmu poněkud negativní vztah, i dkyž je jinak celkem dobrý (ale zase nic převratného)....
Edit: Mimochodem, kdyby ti blbci se mnou nejednali jako s cvičenou opicí, ale rovnou páni měřiči řekli, že plocha má jas napříkald 25 cd/m2, tak jsem jim rovnou mohl říci, že to na jmenovitý jas nejde zvednout, protože proud jde přidat jen o 30% a né na dvojnásobek, že ......ale holt oni byli za experty, tak jen stále opakovali ještě kousek"
Dělal jsem tehdy v multikině a jeden režisér, syn ještě slavnějšího otce (divadelníka, herce, autora), má v oblibě nadměrnou péči o techniku a prožitek diváka i z technického hlediska. Osoběn s myslím, že technice moc nerozumí (i podle jeho písemných koemntářů), o to větší je to nadšenec a kecá do toho...Zkrátka a dobře tento režisér má ve zvyku se svou partičkou před vypuštěním filmu si jej promítnout v několika kinech a zhodnotit technickou kvalitu projekce. Po premiéře pak ještě jezdí po představeních a píše hodnocení na web, aby diváci věděli, ve kterém kině si film maximálně užijí....
No zkrátka a dobře úkol zněl, že asi 2-3 hod před začátkem normálního promítání (normální projekce startovaly průběžně od 15 hod na celkem 8 sálech, byl jsem na to sám) se dostaví pánové, přivezou film, já jim ho připravím a oni si mezitím změří jas plátna a až dorazí pan režisér, tak si film prohlédnou.
Pak řišel okamžik "O". Asi v půl druhé přišla parta asi pěti lidí, nosy se takřka dotýkali stropu, postavili přede mě pět dílů filmu (35mm kopie se distribuujíí po cca 20min na 600m díly, v malém kině jsou dvě promítačky a po každém takovém dílu se prolne z jednoho stroje na druhý, v multikině je jen jeden stroj a film je slepen v celku - to samozřejmě hodinku přípravy zabere) a při pohledu na jednu promítačku na sál s horizontálními plattery (naprostý standard všech multikin) je popadli mrákoty:
- "snad to nebudete střihat a slepovat?!?!"
-"a jak jinak bych vám to měl promítnout?"
-"to je nová kopie, do ní se nesmí ani střihnout!"
-"no, ještě to mohu slepit startama a koncema k sobě a po každém dílu dorovnat obraz..."
-"no, to se ještě musíme domluvit s panem režisérem! Zatím si změříme promítačky"
S těmito slovy odešli do sálu. Následující dobrou půlhodinku jsem jim svítil na plátno promítačkou bez filmu a oni sofistikovaně měřili jas. Komunikace probíhala přes vysílačku asi takto (s prodlevami asi minutu):
-"můžete nám trošičku přidat?" (všiměte si přesných parametrů, které mi vysílačkou sdělili)
-"dobrá přidávám"
-"nešlo by to ještě trošičku"
-"přidávám"
-"ještě kousek"
-"musím to teď nechat chvilku vychladnout" (bez filmu se objektiv totiž více zahřívá...)
-"přidávám"
-"nešlo by to ještě"
-"už jsem za povoleným maximem. Mohl bych tak maximálně vyměnit lampu"
-"ne, to nebude nutné, teď nám pusťte ten film"
V tu chvíli jsem v kabině za neprůzvučným sklem začal tak nadávat (nikoliv do vysílačky), protože film stále ležel na zemi v krabicích, neboť kvůli šaškování se světlem jsem se od promítačky jaksi nemohl ani hnout....nato se z vysílačky ozvala asistentka ze sálu:"No my kdyžtak pár minut počkáme, ať to můžete připravit. Víte, my jsme vás slyšeli, jak nadáváte..."(za tím neprůzvučným sklem )
Tak jsem zkusil fintu, o které jsem předtím jen slyšel od kolegy z festivalu - pustit film (1. díl) rovnou z převijáku. Po asi pěti minutách filmu se ozvalo:"dobrá, to stačí. Teď počkáme na pana režiséra a pak nám to pusťte celé od začátku. A dejte tam prosím novou lampu".
Tak ke mě poslali asistentku s vysílačkou a já se pustil do výměny xenonové lampy (5kW, za studena asi 3 atmosféry ve skleněné baňce - nutná jistá bezpečnost). Trvalo mi to asi 40 minut, neboť na tomto typu jsem zatím lampy neměnil - například jsem hledal klíč na nastavení zrcadel a nevěděl, jak vůbec vypadá. Po výměně a nastavení zrcadla, opětovném kolečku s nastavením jasu a neuvěřitelném harakiri s převinutím filmu zpět na převiják (na tyto operace prostě multikino není dělané), během kterého se kopie mirně zaprášila (ten materiál byl příšerný a hrozně se loupal, navíc titulky začínaly do bílé, kde je vidět každé smítko), jsem zahájil projekci tímto stylem:
1. díl na 1. převijáku, 2+3 díl jsem namotával na jeden platter (horizontální talíř), na dalším převijáku jsem postupně připravoval poslední dva díly (pokud si pamatuji, tak ne všechny díly byly převinuty stejně). Najendou mi tak jela promítačka a tři převijáky, stále jsem byl na to sám.
Když tedy konečně začala projekce (asi 14:50), mě jely převijáky a navíc už začínala další představení (založit, pustit a zkontrolovat každý film), každou chvíli mi pánové z testovací projekce volali, že by chtěli trošičku přidat zvuk a přiostřit obraz (kopie byla tmavá a neostrá, ve srovnání s jinými filmy o stejném formátu, o prachu z kopie jsem již mluvil). Navíc vlivem promítání z převijáku několikrát promítačka zastavila (při startu) kvůli nadměrnému tahu při rozjetí stroje (on ten převiják je trochu bržděný třením, zatímco platter je aktivně poháněný motorem).....zkrátka neuvěřitelné harakiri, film během projekce stále nebyl slepený v celku , lepil jsem za chodu atd....
To vše jenom proto, že pánové přišli na poslední chvíli, nedalli mi možnost film připravit a navíc stále otravovali, takže toho času jsem měl skutečně minimum. Navíc zvuk podle indikace na procesoru u zahraničních filmů v dialozích běžně dosahuje 0 dB s rezervou do +20 dB an efekty atd. Jejich měl dialogy mezi -20 až -10 dB, v nejhlasitějších místech skoro 0 dB....jednalo se samozřejmě o digitální stopu dolby digital.
Ve výsledku jsem byl zpocený až na pr.... a měl za se sebou asi tak 4 hodiny maratonu s tepem 130-160, musel jem realizovat postupy, o kterých jdem do té doby jen slyšel v debatách anarchistických kruhů atd...jenom proto, aby byl úkol splněn co nejlépe a co nejdříve.
Po představení samozřejmě partička (bez pana režiséra) přišla do kabiny, koukali se na mě s odporem a mluvila jen asistentka. Dožadovali se kopie, stočené na díly a hrozně se divili, když byla namotána v celku na plotru a 5 minut po projekci nebyla úhledně sbalena do krabic....
Pouze asistentka, která absolvovala výměnu lampy se mnou (a zprostředkovávala zbytečnou komunikaci s partičkou) a měla tak částečnou představu, co všechno jsem tam musel vyvádět, mi jediná nesměle poděkovala. Ostatní ani nepozravili, ruku nepodali......
A druhý den přišla písemná stížnost na kvalitu projekce:
Jas plátna byl jen na 50% jmenovitých hodnot, po výměně lapmy asi na 75%, reprodukce zvuku byla příliš potichu, obraz neostrý a poškodil jsem jim kopii (zaprášený začátek). Vyznělo to tak, že bych jim měl pomalu uhradit škody nebo tak nějak.....
Jojo, umělci......a to nemusím zdůrazňovat, že obsazení sálu bylo na dobré slovo, nic si za peníze nepronajali...Od té doby mám k tomu filmu poněkud negativní vztah, i dkyž je jinak celkem dobrý (ale zase nic převratného)....
Edit: Mimochodem, kdyby ti blbci se mnou nejednali jako s cvičenou opicí, ale rovnou páni měřiči řekli, že plocha má jas napříkald 25 cd/m2, tak jsem jim rovnou mohl říci, že to na jmenovitý jas nejde zvednout, protože proud jde přidat jen o 30% a né na dvojnásobek, že ......ale holt oni byli za experty, tak jen stále opakovali ještě kousek"
1) Audiopro s.r.o. - servis, instalace, akustika, podpora: http://www.audiopro.cz
2) Práce všeho druhu (měření, vývoj, poradenství,...)
2) Práce všeho druhu (měření, vývoj, poradenství,...)
- Zdeněk Prodance
- Uživatel
- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
Svěrák je tím pověstný, nevím jestli ještě další, ono těch rodinek je víc.
Muselo to být opravdu veselé a neskončit při tom zamotaný do filmu od hlavy k patě jako Neviditelný je vítězství samo o sobě.
H.M.
Muselo to být opravdu veselé a neskončit při tom zamotaný do filmu od hlavy k patě jako Neviditelný je vítězství samo o sobě.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz
-
- Uživatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon 28. dub 2008 16:42:41
- Bydliště: Tachov, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
Koukam, ze tema ma uspech
umělecko-produkční agentura ABEL - http://www.agenturaabel.cz | tel: 732 575 195
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
Nějak se mi přitom vybavila pasáž z představení DJC: "... jako třeba: hoblík, Svěrák, soustruh... a VRTÁK!"
Jsem zmatkař, někdy. No a?
- TomasVv
- Uživatel
- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
Zatím tu byly dvě historky a obě měly společného jmenovatele: nechali jste se uvrtat do akce ,která nebyla nijak technicky zabezpečená, nebylo dohodnuto co a jak a vy jste si to neověřili.
Mám s tím své špatné zkušenosti, už jsem si taky párkrát naběhl a jediné řešení je kontrolovat vše dopředu, domlouvat přesný průběh každé akce až do detailů, vše si sepsat a taky na tom trvat. Pokud se protistrana u něčeho cuká, tak nashledanou, žádný běžný honorář mi nestojí za to, abych riskoval ostudu.
PS: neberte mě jako po bitvě generála, mám své trpké zkušenosti.
Mám s tím své špatné zkušenosti, už jsem si taky párkrát naběhl a jediné řešení je kontrolovat vše dopředu, domlouvat přesný průběh každé akce až do detailů, vše si sepsat a taky na tom trvat. Pokud se protistrana u něčeho cuká, tak nashledanou, žádný běžný honorář mi nestojí za to, abych riskoval ostudu.
PS: neberte mě jako po bitvě generála, mám své trpké zkušenosti.
Dělám, co mě baví.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon 28. dub 2008 16:42:41
- Bydliště: Tachov, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
to TomasVv: V zásadě s tebou souhlasím, bohužel to funguje tak, že pokud po tom všem takhle budeš šlapat, přístě už si tě nepozvou...
Edit: Málo kdo si totiž řekne něco ve smyslu: "ano chápu, chcete to mít ťipťop...". Většina lidí ty akce co jezdíme dělá fakt JEN jako "práci", žádný vztah k tomu nemá. Takže když se ptáš na nějaké podrobnosti ohledně akce, tak jsou akorát nasraný a ještě když začneš striktně požadovat to co máš v podepsané smlouvě ... Na nedávné akci nám starosta obce řekl: "Ale pane, já to ani nečetl, nevím co v té smlouvě máte....". Smutný příběh ...
Edit: Málo kdo si totiž řekne něco ve smyslu: "ano chápu, chcete to mít ťipťop...". Většina lidí ty akce co jezdíme dělá fakt JEN jako "práci", žádný vztah k tomu nemá. Takže když se ptáš na nějaké podrobnosti ohledně akce, tak jsou akorát nasraný a ještě když začneš striktně požadovat to co máš v podepsané smlouvě ... Na nedávné akci nám starosta obce řekl: "Ale pane, já to ani nečetl, nevím co v té smlouvě máte....". Smutný příběh ...
umělecko-produkční agentura ABEL - http://www.agenturaabel.cz | tel: 732 575 195
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
No, ono to z mého pohedu nebylo tak "jednoduché". Slyšel jsem jen od managerky - přijďte o hodinu dříve, pánové budou chtít promítnout nějaký film. Neměl jsem žádné kontakty a už vidím, jak by managerka napsala byť o jeden mail více, než je nezbytně nutné, o technice navíc neměla ani ponětí.... (předtím dělala snad u McDonalda). Jak pak ze své pozice mohu komunikovat technické zajištění? Ono navíc kdyby přišli tak jak přišli, ale nedělali žádné opičky okolo, tak by se to dalo zvládnout. Ale ti blbci začali tím, že film ani nemohu připravit a že mi dají vědět, jak to vlastně mám udělat....Takže v tomto marginálním případě, když navíc rozhodovací pravomoc nebyla na mé straně, jsem jen mohl štáb sprdnout na místě na dvě doby....nic jiného se dělat nedaloTomasVv píše:Zatím tu byly dvě historky a obě měly společného jmenovatele: nechali jste se uvrtat do akce ,která nebyla nijak technicky zabezpečená, nebylo dohodnuto co a jak a vy jste si to neověřili.
Mám s tím své špatné zkušenosti, už jsem si taky párkrát naběhl a jediné řešení je kontrolovat vše dopředu, domlouvat přesný průběh každé akce až do detailů, vše si sepsat a taky na tom trvat. Pokud se protistrana u něčeho cuká, tak nashledanou, žádný běžný honorář mi nestojí za to, abych riskoval ostudu.
PS: neberte mě jako po bitvě generála, mám své trpké zkušenosti.
1) Audiopro s.r.o. - servis, instalace, akustika, podpora: http://www.audiopro.cz
2) Práce všeho druhu (měření, vývoj, poradenství,...)
2) Práce všeho druhu (měření, vývoj, poradenství,...)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: sob 31. led 2009 8:09:41
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
Já si zase zahrál na opici na vánočním jarmarku.
Něco bylo sem tam slyšet z pravé strany středovrchů. Ale byla to poslední akce, a den předtím to hrálo, tak že to už dojede.
Nastoupila ABBA revial. A v prvních 10sekundách bylo jasné, že ne. Středová sekce se odporoučela, ale tak, že generovala desný pazvuk.
Pro tento případ bylo připravené dvojpásmo 15"+2" a já tedy za jízdy opustil pult, vylezl na basovky a s kolegou nahodili ještě na kejs druhou bednu.
Zapojené a jen se přeply bedny. V tu chvíli celé náměstí hledělo na bláznivé techniky co v -15 běhají po hliníku.
No a potom jsem si ještě (v ten samý den) vyslechl jak jsem JAKO KAŽDÝ ZVUKAŘ absolutně hluchý (jak je prý všeobecne známo), absolutně mi to hraje moc nahlas až se třepou okna (10m od PA)
Pod hrozbou státní policie, městké policie i hygieny jsem neubral a paní učitelka z konzervatoře odešla za pořadatelem.
Ten mi po akci jenom s usměvem oznámil. "posledni den jarmarku parádní! Jo a ta učitelka, stou si hlavu nelam, už tu chodí 14 dní v kuse..."
Tož asi tak, osobně nechápu lidi, co se nastěhujou na náměstí, do blízkosti stadionu, nebo nad diskotéku a pak si jdou stežovat, že je tam kravál. Kdo by to čekal že?
Něco bylo sem tam slyšet z pravé strany středovrchů. Ale byla to poslední akce, a den předtím to hrálo, tak že to už dojede.
Nastoupila ABBA revial. A v prvních 10sekundách bylo jasné, že ne. Středová sekce se odporoučela, ale tak, že generovala desný pazvuk.
Pro tento případ bylo připravené dvojpásmo 15"+2" a já tedy za jízdy opustil pult, vylezl na basovky a s kolegou nahodili ještě na kejs druhou bednu.
Zapojené a jen se přeply bedny. V tu chvíli celé náměstí hledělo na bláznivé techniky co v -15 běhají po hliníku.
No a potom jsem si ještě (v ten samý den) vyslechl jak jsem JAKO KAŽDÝ ZVUKAŘ absolutně hluchý (jak je prý všeobecne známo), absolutně mi to hraje moc nahlas až se třepou okna (10m od PA)
Pod hrozbou státní policie, městké policie i hygieny jsem neubral a paní učitelka z konzervatoře odešla za pořadatelem.
Ten mi po akci jenom s usměvem oznámil. "posledni den jarmarku parádní! Jo a ta učitelka, stou si hlavu nelam, už tu chodí 14 dní v kuse..."
Tož asi tak, osobně nechápu lidi, co se nastěhujou na náměstí, do blízkosti stadionu, nebo nad diskotéku a pak si jdou stežovat, že je tam kravál. Kdo by to čekal že?
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
No vezmi si to tak, že tuším v letňanech (nebo kbelích?) sílí občanská sdružení, požadující uzavření letiště z důvodu hluku....přitom to letiště tam stálo nejméně 50 let před jejich domečky a o to levnější nemovitosti kupovali
Opačný extrém je ten, kdy si lidé koupí byt v novostavbě s krásným výhledem ze svahu na město/krajinu. Jakmile jsou nemovitosti prodány, developer postaví další řadu domů s překrásným výhledem ze svahu na město/krajinu....stávajícím obyvatelům nezbyde, než hledět do zdi
Opačný extrém je ten, kdy si lidé koupí byt v novostavbě s krásným výhledem ze svahu na město/krajinu. Jakmile jsou nemovitosti prodány, developer postaví další řadu domů s překrásným výhledem ze svahu na město/krajinu....stávajícím obyvatelům nezbyde, než hledět do zdi
1) Audiopro s.r.o. - servis, instalace, akustika, podpora: http://www.audiopro.cz
2) Práce všeho druhu (měření, vývoj, poradenství,...)
2) Práce všeho druhu (měření, vývoj, poradenství,...)
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
Já mám zas zkušenosti, že se nemají dělat dobročinné akce. Na jedné se mi povedlo rozbít si samici jacka v mixu, na další mi upadla kopulka na novém basáku a na další jsem byl svědkem toho, jak nejprve si jeden kytarista country kapely nejprve nalil pivo do kytary, poté druhému kytaristovi shodil vítr opřený nástroj a na závěr při vypínání jejich aparatury se zakouřilo ze zesilovače asi jako z komína parní lokomotivy. No, nedělejte to zadarmo
¨
Edit: a tuhle jsem půjčoval kamarádce na školní představení bedny a jen tak nedbale jsem je hodil do auta, že ty dva kilometry se nic nestane, přejel jsem nějakou větší díru a....... uklepal se přívod výškáče.
¨
Edit: a tuhle jsem půjčoval kamarádce na školní představení bedny a jen tak nedbale jsem je hodil do auta, že ty dva kilometry se nic nestane, přejel jsem nějakou větší díru a....... uklepal se přívod výškáče.
SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 291
- Registrován: čtv 10. čer 2010 12:50:50
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Prů*ery, vtipné historky z akcí ...
Jo kámo v Olomouci je možné všechno...KamilV píše:Jednou jsem dostal objednávku, v emailové korespondenci (dodnes ji mám schovanou) stálo, že budou mít aparát vlastní a já příjdu jen "s rukama".
Říkal jsem si: "Zichr je zichr", tak jsem si vzal aspoň kufřík s mikrofonama, kdyby to tam byly nějaký hrůzy.
Akce byla na náměstí, dorazil jsem (narozdíl od pořadatele) s předstihem. Pořadatel dorazil 30 min před začátkem, aparát nikde.
Proběhlo přesvědčování, že pořadatel "přece nikdy neřekl, že budou mít aparát svůj". Na dotaz, zda mám otevřít notebook a ukázat email, kde je to doslovně napsáno, odpověď nepadla.
Jelikož bydlím 10 min od náměstí, skočil jsem do auta, naházel 2 aktivky, jeden odposlech, malý mixáček a kabeláž. Bleskově se vrátil (na dodržování 50 km/h nešlo hledět) a vše zadrátoval.
Program byl zachráněný, třebaže v provizorních podmínkách (zvučili se jen dva zpěváci). Spoždění nebylo.
Jaký byl výsledek? Možná by někdo čekal příplatek za vlastní techniku, nebo aspoň obyčejné "díky" za zachráněný zadek. Leč - dočkal jsem se uštěpačných poznámek, že jsem neměl ani FX rack.
Pořadatel se uraženě přestal ozývat na další akce. Což mi samozřejmě nevadí, neb jej stejně mám na mém black-listu s označením "nejsem tak chudý, abych musel dělat všechno".
Ale stalo se mi něco strašně podobného v Brně, kde jsem měl moderovat a pouštět podkres na kinder day. Na místě jsem našel asi 15 gramů těžký "bezdrát" a nádražní tlampače ( doslova ).
Taky, naskočit do auta, Mazda gumovala i na 3ku.... bla bla.... Dlužno tedy podtknout, že vděku jsem se dočkal, a dokonce aj drobák jakýsi přistál na kafe. Takže druhá půlka už v klidu, nicméně v té první části podobný.