Jevištní efekty konfety, flame projektory, CO2 cannony

  • Reklama
  • DEMO 15
misuge
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 28
Registrován: pon 26. pro 2011 19:10:05

Jevištní efekty konfety, flame projektory, CO2 cannony

Příspěvek od misuge » ned 20. led 2013 18:07:57

Ahoj,

chci se zeptat jaké máte kdo zkušenosti s těmato věcma uvažuji o zakoupení nějakého třeba CO2 cannonu nebo nějakého Flame projectoru.
Za pár týdnů budu mít akci kde by semi hodil třeba el. konfetovač. Hodně se jich prodává i na DMX máte někdo nějaké zkušenosti nebo víte kde něco tkaového levně koupit? Díky Michal :-)
Jsem osvětlovač začátečník, jestli vám doma přebývá nějaká technika rád ji od vás "zdědím" klidně i zadarmo :D :D preferuji hlavně značky ROBE a ClayPaky :D

Agovsky
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 28
Registrován: stř 11. bře 2009 10:29:04
Bydliště: Tlumačov (zlínsko)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jevištní efekty konfety, flame projektory, CO2 cannony

Příspěvek od Agovsky » ned 20. led 2013 18:25:35

Taky bych se o tom rád něco dozvěděl. Čili přidávám se k prosbě :)

komfetovače, flame projectory, CO2
Ovšem mě by spíše zajímaly takové ty "polo-profi" na menší akcičky.

misuge
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 28
Registrován: pon 26. pro 2011 19:10:05

Re: Jevištní efekty konfety, flame projektory, CO2 cannony

Příspěvek od misuge » ned 20. led 2013 18:36:30

No já také nepotřebuji nic profesionálního mě stačí nějaké měnší hračky ale v případě CO2 si myslím že není ani nic amatérského maximálně tak použití CO2 hasícího přístroje který dělá stejný efekt. :D :D Teďkon jdu žádat o ceník této firmy tak uvidím.http://www.chinaeffects.com/ nebo třeba tato firma je super jen to mají všechno tak neskutečně drahý http://www.magicfx.eu/
Jsem osvětlovač začátečník, jestli vám doma přebývá nějaká technika rád ji od vás "zdědím" klidně i zadarmo :D :D preferuji hlavně značky ROBE a ClayPaky :D

Ogses
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 70
Registrován: čtv 07. čer 2012 16:19:46