Český manuál k CHAUVET Intimidator Spot 255 IRC

Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
svirest
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 42
Registrován: pát 27. črc 2012 15:09:41

Český manuál k CHAUVET Intimidator Spot 255 IRC

Příspěvek od svirest » stř 27. črc 2016 18:48:40

Zdravím všechny "světlouše"! Mám prosbu - nemáte někdo český manuál k hlavám CHAUVET Intimidator Spot 255 IRC? Koupil jsem je dnes na Kytary.cz (akce za dobrou cenu), ale když jsem požadoval český manuál, tak se mně de facto vysmáli [-X ! Ať prý ty hlavy vrátím.... Jsem začátečník, tak by manuál bodnul...... Předem vřelý dík.

Uživatelský avatar
PeBe
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 801
Registrován: úte 08. čer 2010 7:08:42

Re: Český manuál k CHAUVET Intimidator Spot 255 IRC

Příspěvek od PeBe » čtv 28. črc 2016 7:31:38

To oslovení je děsný... připomíná mi to někoho, kdo pracuje s teplem... :-)

Nevím, jak moc jsi začátečníkem v DMX. Pokud absolutní, myslím si, že ti konkrétně tento manuál až tak moc světla do problematiky nevnese. Pokud již nějaké to DMX světlo máš a ovládáš, pak je český překlad z mého pohledu téměř zbytečný. V případě prvním, bych ti doporučil pro pochopení principu řízení světel pomocí protokolu DMX512, pročíst si něco teorie. Internet je toho plný a kupodivu i v češtině. Docela obsáhle a blbuzdorně se této problematice věnuje p. Nušl. Dokonce se dá najít i jeho diplomka na toto téma. Nejdůležitější částí manuálu (myslím si já) je ta, kde se mluví o nastavení výchozí adresy a pak tabulka obsazení DMX kanálů. Těch pár řádek se dá přelouskat "Google Translátorem" a i přes to, že to přeloží, jak Tatar, dá se tomu porozumnět. Samozřejmě jsou tam i pasáže o bezpečném zapojení, montáži,... ale pokud člověk není úplný vemeno, tak ví, že má světlo zajistit lankem, připojit kabely splňujícími patřičné normy,... a pokud vemeno je, tak by to stejně nečetl a zapojil a instaloval, jak je zvyklý.