Qu-16
-
- Reklama
Re: Qu-16
Tak máme tu FW v1.2.
http://www.allen-heath.com/UK/CategoryD ... atures.pdf
Nově PEQ i GEQ na všech mixech a vylepšení ovládání, scén, možnost ukládat a kopírovat nastavení jednotlivých kanálů aj..
http://www.allen-heath.com/UK/CategoryD ... atures.pdf
Nově PEQ i GEQ na všech mixech a vylepšení ovládání, scén, možnost ukládat a kopírovat nastavení jednotlivých kanálů aj..
Re: Qu-16
Rozhodnul jsem se studiově otestovat QU-16 vs StudioLive 16.0.2 vs zvukovka Presonus 1818vsl.
(zkrátka test toho co mám momentálně doma) žadný HiEnd....
Poslech: studiové monitory JBL, ADAM + sluchátka sennheiser a DT770 a RCF 410A
Natáčel jsem pokusně udery snare, údery bass drum, činely , akustická kytara, zpěv.
Mikrofony
Snare - SM57 a LineAudio CM3 (výborný to mikrofonek)
BD - D6
činely - LineAudio CM3 a AT4040
Akustická kytara - Golden Age FC1 MK2 a AT4040
Zpěv - Golden Age FC1 MK2 a AT4040
Natáčeno do Cubase hned za předzesilovačem bez procesingu.
QU-16 - zvukově nejlepší, výborný detail na středech a vyškách tam je opravdu AH skvělý. Oproti oboum presonusům mi celkový zvuk přišel otevřenější jakoby méně zastřený.údery krásně dynamické. Oproti Presonusům nebyly basy tak výrazné.Těžko říct jestli je mají Presonusy vytažené a AH v rovině nebo naopak.
16.0.2 - zvukový projev je lehce basovější než na QUčku, u jakého koliv náběru je to slyšet. úder na snare nemá takovou dynamiku jako QUčku
1818VSL - o chlup lepší než 16.4.2 ,basový projev podobný jako 16.0.2 ale nepatrně přehlednější středy a výšky.
Rozdíly samotných čistých náběrů do PC nebyly v zásadě nikterak dramatické. V podstatě i takový "ucho placeboefekt" by mohl případné rozdíly smáznout.
Ale při slepém testu jsem poznal který náběr je z čeho.
Při testu procesingu mixu musím v první řadě "vypíchnout" Reverby na Qu-16 ty jsou bez debat oproti presonusu jak z jiné galaxie
Dále jak již psal Petr Vinš jakmile se začnete pouštět do hodně krkolomých křivek na EQ zvuk se začne rozpadat. Zvuk začne býti jaksi chemický až protivný. Bylo to podobné jak na Presonusu tak na Qučku. Třeba na EQ v Cubase to není tak moc patrné. Ale bavím se o různých +-10 db a úzkých Q a vzájemně se překrývajících pásmech. Při běžné Ekvalizaci je vše v pořádku. Možná bych u QUčka moc nepřidával výšek. Raději bych ubral shelvingem basy (až středy).
Při cvičném mixu kapely co mám ve studiových projektech. Tak jsem všeobecně musel na Presonusu šahat více na low pásmo a potlačovat ho tak o -2db shelvingem více než na Qučku.
Slušný mix jsem dostal zhruba za stejný čas z obou pultů.Na QUčku jsem docela často ještě tápal kde co je,Presonus mám v ruce i poslepu....
O chlup lepší Gate se mi jevil na Presonusu, kompresory fungovali podobně bez větších rozdílů.
Ale v celkových možnostech nastavení vede QUčko má daleko více funkcí na všech parametrech kanálu. Při vyjetém faderu jde zesilování gainu slyšet skokovým cvakáním.
A znovu zmíním efekty ty jsou na QUčku výborné. Reverby na Presonus i na DL-1608 jsou opravdu jenom "znouzecnost"
Po Petrovém příspěvku (ztráta metliček na snare jsem se opravdu snažil pozorně poslouchat a buď moje uši už na to nemají nebo jsem nenašel rozdíl mezi tím když pustím z mac WAV přes QU-16 nebo přes Apogee duet , 1818VSL , 16.0.2. tzn. zvuk jde pouze z mac přes D/A do beden.
Než jsem přepojil zvukovku a bedny tak to chvilku trvalo.Lepší by bylo určitě okamžité přepnutí.A-B
Vše bylo natáčeno a posloucháno 24bit/48 Khz . Což mě docela i nasralo !
QU-16 totiž neumí 44khz!? . Umí pracovat pouze z Mac to už jsem nějak překousnul. Ve studiu Mac používám. Ale nejvíce mě vadí, že numůžu pracovat na momentálně rozdělaných projektech které mám natočeny ve 44khz. I např. spolupracující muzikanti na projektech mi posílají různé dohrávky a stopy v 44khz. Můžu ty projekty samozřejmě resamplovat ale po po dřívějších zkušenostech se mi rozsype časová osa tempotrack a spousta jiných věcí v projektu všechny střihy delaye atd.. Po takové zkušenosti už se bojím udělat resample 44 to 48. Myslím že věčně resamplovat není pro zvuk přínosem. Nevím tedy konkrétně jak algoritmus resamplingu u Cubase funguje.
To nemůžou sakra u AH udělat pult na 44 nebo 48 khz ? Když už je pult určen i pro studiovou práci ?
Latence i stabilita pultu při DAW se tváří na výbornou. Vyzkoušel jsem si i DAW controler v Cubase.
Ale těch 48khz mě vyloženě nasralo
Zvažuju že QUčko pujde do světa protože mix používám 95% času jako studiový a tam mi těch chybějících 44khz docela vadí.
Live zvukař takovou banalitu řešit nebude
T.
(zkrátka test toho co mám momentálně doma) žadný HiEnd....
Poslech: studiové monitory JBL, ADAM + sluchátka sennheiser a DT770 a RCF 410A
Natáčel jsem pokusně udery snare, údery bass drum, činely , akustická kytara, zpěv.
Mikrofony
Snare - SM57 a LineAudio CM3 (výborný to mikrofonek)
BD - D6
činely - LineAudio CM3 a AT4040
Akustická kytara - Golden Age FC1 MK2 a AT4040
Zpěv - Golden Age FC1 MK2 a AT4040
Natáčeno do Cubase hned za předzesilovačem bez procesingu.
QU-16 - zvukově nejlepší, výborný detail na středech a vyškách tam je opravdu AH skvělý. Oproti oboum presonusům mi celkový zvuk přišel otevřenější jakoby méně zastřený.údery krásně dynamické. Oproti Presonusům nebyly basy tak výrazné.Těžko říct jestli je mají Presonusy vytažené a AH v rovině nebo naopak.
16.0.2 - zvukový projev je lehce basovější než na QUčku, u jakého koliv náběru je to slyšet. úder na snare nemá takovou dynamiku jako QUčku
1818VSL - o chlup lepší než 16.4.2 ,basový projev podobný jako 16.0.2 ale nepatrně přehlednější středy a výšky.
Rozdíly samotných čistých náběrů do PC nebyly v zásadě nikterak dramatické. V podstatě i takový "ucho placeboefekt" by mohl případné rozdíly smáznout.
Ale při slepém testu jsem poznal který náběr je z čeho.
Při testu procesingu mixu musím v první řadě "vypíchnout" Reverby na Qu-16 ty jsou bez debat oproti presonusu jak z jiné galaxie
Dále jak již psal Petr Vinš jakmile se začnete pouštět do hodně krkolomých křivek na EQ zvuk se začne rozpadat. Zvuk začne býti jaksi chemický až protivný. Bylo to podobné jak na Presonusu tak na Qučku. Třeba na EQ v Cubase to není tak moc patrné. Ale bavím se o různých +-10 db a úzkých Q a vzájemně se překrývajících pásmech. Při běžné Ekvalizaci je vše v pořádku. Možná bych u QUčka moc nepřidával výšek. Raději bych ubral shelvingem basy (až středy).
Při cvičném mixu kapely co mám ve studiových projektech. Tak jsem všeobecně musel na Presonusu šahat více na low pásmo a potlačovat ho tak o -2db shelvingem více než na Qučku.
Slušný mix jsem dostal zhruba za stejný čas z obou pultů.Na QUčku jsem docela často ještě tápal kde co je,Presonus mám v ruce i poslepu....
O chlup lepší Gate se mi jevil na Presonusu, kompresory fungovali podobně bez větších rozdílů.
Ale v celkových možnostech nastavení vede QUčko má daleko více funkcí na všech parametrech kanálu. Při vyjetém faderu jde zesilování gainu slyšet skokovým cvakáním.
A znovu zmíním efekty ty jsou na QUčku výborné. Reverby na Presonus i na DL-1608 jsou opravdu jenom "znouzecnost"
Po Petrovém příspěvku (ztráta metliček na snare jsem se opravdu snažil pozorně poslouchat a buď moje uši už na to nemají nebo jsem nenašel rozdíl mezi tím když pustím z mac WAV přes QU-16 nebo přes Apogee duet , 1818VSL , 16.0.2. tzn. zvuk jde pouze z mac přes D/A do beden.
Než jsem přepojil zvukovku a bedny tak to chvilku trvalo.Lepší by bylo určitě okamžité přepnutí.A-B
Vše bylo natáčeno a posloucháno 24bit/48 Khz . Což mě docela i nasralo !
QU-16 totiž neumí 44khz!? . Umí pracovat pouze z Mac to už jsem nějak překousnul. Ve studiu Mac používám. Ale nejvíce mě vadí, že numůžu pracovat na momentálně rozdělaných projektech které mám natočeny ve 44khz. I např. spolupracující muzikanti na projektech mi posílají různé dohrávky a stopy v 44khz. Můžu ty projekty samozřejmě resamplovat ale po po dřívějších zkušenostech se mi rozsype časová osa tempotrack a spousta jiných věcí v projektu všechny střihy delaye atd.. Po takové zkušenosti už se bojím udělat resample 44 to 48. Myslím že věčně resamplovat není pro zvuk přínosem. Nevím tedy konkrétně jak algoritmus resamplingu u Cubase funguje.
To nemůžou sakra u AH udělat pult na 44 nebo 48 khz ? Když už je pult určen i pro studiovou práci ?
Latence i stabilita pultu při DAW se tváří na výbornou. Vyzkoušel jsem si i DAW controler v Cubase.
Ale těch 48khz mě vyloženě nasralo
Zvažuju že QUčko pujde do světa protože mix používám 95% času jako studiový a tam mi těch chybějících 44khz docela vadí.
Live zvukař takovou banalitu řešit nebude
T.
- Petr V.
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: ned 14. zář 2008 20:57:37
- Bydliště: Mezi Prahou a Plzní.
Re: Qu-16
Výborný a určitě zajímavý pohled, zase z trochu jiného úhlu.
Samozřejmě můj názor byl subjektivní, na jiné nahrávce . Jak se říká sto lidí , dvě stě uší a každé jiné.
Škoda, že něco takového nenapíší i majitelé konkurenčních značek, je to celé pak dost jednostranné. Protože negativní postřehy, pak trochu popisovaný výrobek poškozují, nelze pak porovnávat.
Samozřejmě můj názor byl subjektivní, na jiné nahrávce . Jak se říká sto lidí , dvě stě uší a každé jiné.
Škoda, že něco takového nenapíší i majitelé konkurenčních značek, je to celé pak dost jednostranné. Protože negativní postřehy, pak trochu popisovaný výrobek poškozují, nelze pak porovnávat.
Petr Vinš
tel: 721 281 678
petr@splacoustics.cz
tel: 721 281 678
petr@splacoustics.cz
Re: Qu-16
Pro přečtení všech příspěvků ve vláknu bych se rád vrátil k tomu, že je možná škoda, A&H nepodporuje jiné protokoly na propojení jiných stageboxu.
Například když vlastním Stagebox od jiné značky, který požívám s jiným pultem a chtěl bych ho propojit se svým QU.
Nač kupovat další drahé vybavení když už nějaké vlastním.
Soundcraft například je v tomto lepší.
Například když vlastním Stagebox od jiné značky, který požívám s jiným pultem a chtěl bych ho propojit se svým QU.
Nač kupovat další drahé vybavení když už nějaké vlastním.
Soundcraft například je v tomto lepší.
Re: Qu-16
On A&H nejenže nepodporuje stage boxy ostatních značek, to lze přece jenom pochopit. Ale on nepodporuje u nižších modelů (QU16, GLD) ani ostatní vyšší stageboxy (IDR ) svojí značky. To je panečku marketing.
Re: Qu-16
mazi: to ale není pravda.
GLD přes rozšiřující kartu umožňuje připojení vstupů z IDR.
Pouze jaksi GLD má vlastní řízení preampů v pultu a IDR z důvodů jiné koncepce systému ilive (mozek pultu se nachází ve stageboxu) je má v iDR.
To, že nepodporují používání iDR s GLD jako ovladačem místo pultů ilive nebo ilive T je pochopitelné nejen z obchodních důvodů, GLD má prostě více věcí jinak a na tom pultu chybí více tlačítek a kroutítek nutných k ovládání systému iLive.
GLD přes rozšiřující kartu umožňuje připojení vstupů z IDR.
Pouze jaksi GLD má vlastní řízení preampů v pultu a IDR z důvodů jiné koncepce systému ilive (mozek pultu se nachází ve stageboxu) je má v iDR.
To, že nepodporují používání iDR s GLD jako ovladačem místo pultů ilive nebo ilive T je pochopitelné nejen z obchodních důvodů, GLD má prostě více věcí jinak a na tom pultu chybí více tlačítek a kroutítek nutných k ovládání systému iLive.
Re: Qu-16
To Greeny
Tak to by mě zajímalo, když jsem tuto možnost dotazoval o rozšíření GLD na IDR, co Vaší technici dělali, když to zkoušeli a nešlo jím to. Věřím, že si v archivu na prodance najdete odpověď od Huberta od 1.ledna 2013, 01:38 hod a další dny (viz konverzace MAZI HUBERT), jak jsem tuto možnost dotazoval a jak se jeden Váš technik k této možnosti vyjadřoval. A nemá význam to otevírat a když tak v jiném tématu.
Tak to by mě zajímalo, když jsem tuto možnost dotazoval o rozšíření GLD na IDR, co Vaší technici dělali, když to zkoušeli a nešlo jím to. Věřím, že si v archivu na prodance najdete odpověď od Huberta od 1.ledna 2013, 01:38 hod a další dny (viz konverzace MAZI HUBERT), jak jsem tuto možnost dotazoval a jak se jeden Váš technik k této možnosti vyjadřoval. A nemá význam to otevírat a když tak v jiném tématu.
- Zdeněk Prodance
- Uživatel
- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: Qu-16
Mazi, toto je věc, kterou se ti všichni snažíme asi druhý rok vysvětlit a ty jsi to stále nepochopil a taky jsi si kvůli tomu koupil Soundcraft a tudíž už jedeš dávno jiným toboganem. V A&H se MIXPULT vyskytuje buď v tom, co máš pod rukama anebo v tom, co je na podiu. Jenom blázen si chce koupit DVA MIXPULTY najednou, KDYŽ POTŘEBUJE JEN JEDEN. Do jisté míry je to samozřejmě kompatibilní skoro všechno, ale ty jsi tu míru svým nesmyslným požadavkem překročil a pokud vím, tak jsi zatím v těch stovkách majitelů digitálních A&H (navíc jako nemajitel) jediný, zato hodně vytrvalý
Marketing je naprosto v pořádku, tvoje požadavky nejsou. Ono se nikdy nedá vyhovět 100%, ale je potřeba poznat, kdy jsem já to 1%.
Ano, zkoušeli jsme to a nešlo to, co ty jsi chtěl. Protože to nikdo jiný nechtěl a proto to v A&H nevyvíjeli.
H.M.
Marketing je naprosto v pořádku, tvoje požadavky nejsou. Ono se nikdy nedá vyhovět 100%, ale je potřeba poznat, kdy jsem já to 1%.
Ano, zkoušeli jsme to a nešlo to, co ty jsi chtěl. Protože to nikdo jiný nechtěl a proto to v A&H nevyvíjeli.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz
Re: Qu-16
Greeny, Zdeňku, pochopil jsem moc dobře co je, mozek čeho. Pro nezǔčastněné připomenu historii.
V době kdy přicházel GLD jsem se rozhodoval o koupi digitálu, jako spousta jiných. Chtěl jsem něco, co půjde kdykoliv rozšířit o třídu výš. Napříkladu u A&H GLD + AR2412 na GLD + IDR, pak na T80 + IDR...Prostě postupně rozšiřovat za pochodu. V době 01/2013 GLD to nešlo. Pravděpodobně podle toho co Greeny napsal, už jde GLD za pomocí karty rozšířit na IDR. V té době to nešlo.
Byť se to zástupcům prodancu zdálo a zdá jako velmi hloupý nápad mít dva mixy za sebou, trval jsem na této hloupé myšlence, že by to systém měl umožňovat, ale neumožňoval. Kup nebo nekup. Pro někoho hloupý nápad, ale jak se ukázalo, dneska máme ověřené, byť jenom subjektivně, že nabízené stageracky ke GLD a QU 16,24 nejsou "úplně vončo". Co v té době zbývalo zákazníkům, kteří si koupili GLD, QU (na co jsem dopředu upozorňoval) a chtěli jít vejš, byť jenom částečně?? Prodat to co mají a přidat další balík peněz, koupit celé nové řešení v podobě T nebo ILIVE. To je právě ten marketing. Koupit co prodám se slušnou ztrátou, abych koupil co opravdu potřebuji.
Já koupil soundcrafta právě proto, abych mohl fungovat hned s analogovým párákem a mít slušnej pult, posléze koupit stagerack a pak třeba mix vyměnit za vyšší řadu, pak koupit jiný stage rack. Ona ta moje hloupá myšlenka mimochodem měla i důvod takový, že tím, že IDR je vlastně samostatný mix, při kleknutí konzole jsem mohl kšeft odehrát na notebook a proto jsem po této variantě šel. Pouze mi šlo o zdravý selský rozum a praktičnost, nic víc. Donutil jsem zástupce Prodance vyzkoušet to co zmatečně psali na webu páni s A&H, ano v té době to nešlo. Přiznávám a uvědomuji si, že bohužel u soundcraftu při kleknutí konzole jsem nahranej a balím aparát a jedu s prázdnou domů.
To jenom, abych vysvětlil všem přítomným neznající historii. Kdo bude chtít, půjde po historii diskuzí Mazi, Hubert a udělá si názor.
Možná jsem sám, ale nemění na tom nic, že jsem zákazník, jako každý jiný. Mám specifické přání. Věřím, že bych nebyl sám, kdo by chtěl ke QU viděl jiný stage rack. Jako že mě už se to netýká, já už jedu v jiném tobogánu.
PS: Takže pokud k dnesnimu dni jde GLD rozšířit na IDR, potom se omlouvám za můj předchozí příspěvek. Ale pokud to opravdu jde, pak to dokazuje, že to nebyla hloupá myšlenka a nebyl jsem sám, kdo tuhle myšlenku měl. A páni s A&H jí museli naprogramovat.
PPS: Nic méně u QU to zcela jistě nejde...nebo jak je tomu??
M. H.
V době kdy přicházel GLD jsem se rozhodoval o koupi digitálu, jako spousta jiných. Chtěl jsem něco, co půjde kdykoliv rozšířit o třídu výš. Napříkladu u A&H GLD + AR2412 na GLD + IDR, pak na T80 + IDR...Prostě postupně rozšiřovat za pochodu. V době 01/2013 GLD to nešlo. Pravděpodobně podle toho co Greeny napsal, už jde GLD za pomocí karty rozšířit na IDR. V té době to nešlo.
Byť se to zástupcům prodancu zdálo a zdá jako velmi hloupý nápad mít dva mixy za sebou, trval jsem na této hloupé myšlence, že by to systém měl umožňovat, ale neumožňoval. Kup nebo nekup. Pro někoho hloupý nápad, ale jak se ukázalo, dneska máme ověřené, byť jenom subjektivně, že nabízené stageracky ke GLD a QU 16,24 nejsou "úplně vončo". Co v té době zbývalo zákazníkům, kteří si koupili GLD, QU (na co jsem dopředu upozorňoval) a chtěli jít vejš, byť jenom částečně?? Prodat to co mají a přidat další balík peněz, koupit celé nové řešení v podobě T nebo ILIVE. To je právě ten marketing. Koupit co prodám se slušnou ztrátou, abych koupil co opravdu potřebuji.
Já koupil soundcrafta právě proto, abych mohl fungovat hned s analogovým párákem a mít slušnej pult, posléze koupit stagerack a pak třeba mix vyměnit za vyšší řadu, pak koupit jiný stage rack. Ona ta moje hloupá myšlenka mimochodem měla i důvod takový, že tím, že IDR je vlastně samostatný mix, při kleknutí konzole jsem mohl kšeft odehrát na notebook a proto jsem po této variantě šel. Pouze mi šlo o zdravý selský rozum a praktičnost, nic víc. Donutil jsem zástupce Prodance vyzkoušet to co zmatečně psali na webu páni s A&H, ano v té době to nešlo. Přiznávám a uvědomuji si, že bohužel u soundcraftu při kleknutí konzole jsem nahranej a balím aparát a jedu s prázdnou domů.
To jenom, abych vysvětlil všem přítomným neznající historii. Kdo bude chtít, půjde po historii diskuzí Mazi, Hubert a udělá si názor.
Možná jsem sám, ale nemění na tom nic, že jsem zákazník, jako každý jiný. Mám specifické přání. Věřím, že bych nebyl sám, kdo by chtěl ke QU viděl jiný stage rack. Jako že mě už se to netýká, já už jedu v jiném tobogánu.
PS: Takže pokud k dnesnimu dni jde GLD rozšířit na IDR, potom se omlouvám za můj předchozí příspěvek. Ale pokud to opravdu jde, pak to dokazuje, že to nebyla hloupá myšlenka a nebyl jsem sám, kdo tuhle myšlenku měl. A páni s A&H jí museli naprogramovat.
PPS: Nic méně u QU to zcela jistě nejde...nebo jak je tomu??
M. H.
- Petr V.
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: ned 14. zář 2008 20:57:37
- Bydliště: Mezi Prahou a Plzní.
Re: Qu-16
Já jsem zkoušel osadil GLD80 , M-ACE kartou a propojit s iDR48. Podařilo se mi po chvíli úsilí namapovat vstupní kanály na iDR, ale nepodařilo se mi ovládat analogový Gain v iDR, jen Trim. To znamená ,že bych do iDR musel pro nastavení Gain vstupovat ,třeba přes notebook. Možná jsem něco dělal špatně, nevím, ale nikde jsem se nedočetl ,jak to nastavit.
S tou poruchovostí je to asi jedno, pokud mi klekne iDR , tak jsem stejně nahraný jako když umře konzole u GLD nebo SC. Vždy se jedná o řetězec, kde porucha jednoho článku způsobí přerušení. Možná vyšší šance je , když nefunguje stagebox a konzole má třeba 24in . Můžu pult vzít na podium a dozvučit to nouzově z podia. Pokud je k pultu ovládání přes iPad , mohlo by to i dobře dopadnout.
S tou poruchovostí je to asi jedno, pokud mi klekne iDR , tak jsem stejně nahraný jako když umře konzole u GLD nebo SC. Vždy se jedná o řetězec, kde porucha jednoho článku způsobí přerušení. Možná vyšší šance je , když nefunguje stagebox a konzole má třeba 24in . Můžu pult vzít na podium a dozvučit to nouzově z podia. Pokud je k pultu ovládání přes iPad , mohlo by to i dobře dopadnout.
Petr Vinš
tel: 721 281 678
petr@splacoustics.cz
tel: 721 281 678
petr@splacoustics.cz
- Zdeněk Prodance
- Uživatel
- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: Qu-16
Ne, nedokazuje to vůbec nic a byl jsi asi opravdu jediný a proto jedeš v jiném toboganu a tam jsi na tom ještě hůř, dokonce sis MUSEL ještě chvíli (do další útraty) potahat s sebou ten analogový párák. Jasně říkám musel, protože i s A&H jakéhokoli modelu a řady jsi ho samozřejmě MOHL tahat třeba donekonečna taky. A vymýšlet, jak se bude nejlevnější řada OVLÁDÁNÍ Qu používat s nejdražšími mixy (znova opakuju, že iDR jsou mixy, ne stageboxy !) je asi ještě o krok zpět. Ne že by to Z PRINCIPU nešlo a ne že by mi vadilo, kdyby to v A&H taky zkusili zařídit, ale on málokdo dělá zbytečnou práci, když má nad hlavu té užitečné. SW se stále vylepšuje, ovšem většina lidí dá přednost vylepšením jiným, pokud se jim tam sejde dost požadavků podobných tvému, tak třeba zareagují.
Mimochodem ty počítáš s prodělkem pouze při prodeji jetého A&H a ne při prodeji jetého Soundcraftu ?
Já jsem myslím nepoužil slova hloupý, ty ho opakuješ několikrát. Já bych si tedy dovolil z toho vyvodit, že sám o nehlouposti svého rozhodnutí (neříkám původní myšlenky, jen rozhodnutí, když se ukázalo, že ten nápad nefunguje) asi trochu pochybuješ.
H.M.
Mimochodem ty počítáš s prodělkem pouze při prodeji jetého A&H a ne při prodeji jetého Soundcraftu ?
Já jsem myslím nepoužil slova hloupý, ty ho opakuješ několikrát. Já bych si tedy dovolil z toho vyvodit, že sám o nehlouposti svého rozhodnutí (neříkám původní myšlenky, jen rozhodnutí, když se ukázalo, že ten nápad nefunguje) asi trochu pochybuješ.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz
- blaha
- Uživatel
- Příspěvky: 3588
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qu-16
Trochu se nám to tu zvrhává tuším k něčemu co se tu už jednou propíralo. Já jen musím prohlásit, že v tom případě se řadím k exotům, protože minimálně z větší části bych v té době měl podobný přístup jako mazi.
A taky by mi přišlo v té výhodnější koupit pult se vstupy a časem stage rack, když třeba párák mám a vůbec třeba kvalitní, nebo třeba prostě, že jen momentálně nejsou. Tak by mi přišlo jednodužší alespoň koupit pult, což už v základu řeší nepotřebu sebou tahat velkej rack, nebo několik racků s efektama, procesorama, ekvalizérama apod.
Toto je dle mne nejvyší úspora z pohledu místa a váhy.
Když pak vezmu srovnání Jestli digipult + analogový párák oproti digipult + stagerack (ovládací konzole + pult ve stageracku), tak v podstatě na místo je to hodně podobný, jen bude druhé řešení lehčí a jednodužší na rozbalení/sbalení.
Prodej analogového páráku třeba v kombinaci s pultem má asi takovou přidanou hodnotu joko když k autu přidáš zimní gumy, nebo autorádio. Prodej páráku samostatně je prodělek taky, protože málokdo ocení za kolik na něm jsou třeba konektory, nebo i kabel, a ti co by to ocenily patří většinou do kategorie prodávajících.
Pokud budu mit aplikaci zvučenou z pódia, nebo poblíž hlavního místa dění, pak v případě pultu s preampy mi stačí vzit jen pult, v případě konzole+pult ve stageracku MUSÍM vzit oboje.
Toto je situace tak rok a půl zpátky, za ty dva roky se naštěstí vyvinulo konkurenční prostředí tak dobře, že dnes ceny klesly, a nabídka vzrostla tak, že už nemá moc cenu polemizovat jestli stagerack koupit hned nebo potom.
A taky by mi přišlo v té výhodnější koupit pult se vstupy a časem stage rack, když třeba párák mám a vůbec třeba kvalitní, nebo třeba prostě, že jen momentálně nejsou. Tak by mi přišlo jednodužší alespoň koupit pult, což už v základu řeší nepotřebu sebou tahat velkej rack, nebo několik racků s efektama, procesorama, ekvalizérama apod.
Toto je dle mne nejvyší úspora z pohledu místa a váhy.
Když pak vezmu srovnání Jestli digipult + analogový párák oproti digipult + stagerack (ovládací konzole + pult ve stageracku), tak v podstatě na místo je to hodně podobný, jen bude druhé řešení lehčí a jednodužší na rozbalení/sbalení.
Prodej analogového páráku třeba v kombinaci s pultem má asi takovou přidanou hodnotu joko když k autu přidáš zimní gumy, nebo autorádio. Prodej páráku samostatně je prodělek taky, protože málokdo ocení za kolik na něm jsou třeba konektory, nebo i kabel, a ti co by to ocenily patří většinou do kategorie prodávajících.
Pokud budu mit aplikaci zvučenou z pódia, nebo poblíž hlavního místa dění, pak v případě pultu s preampy mi stačí vzit jen pult, v případě konzole+pult ve stageracku MUSÍM vzit oboje.
Toto je situace tak rok a půl zpátky, za ty dva roky se naštěstí vyvinulo konkurenční prostředí tak dobře, že dnes ceny klesly, a nabídka vzrostla tak, že už nemá moc cenu polemizovat jestli stagerack koupit hned nebo potom.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
- Zdeněk Prodance
- Uživatel
- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: Qu-16
Ano, je to stále tatáž diskuze, jen co já jsem říkal už tenkrát je dneska poněkud jasnější většímu počtu lidí. Vidět co možná nejdál a nejlíp dopředu je dost podstatná část schopností každého technika i obchodníka. Zvukaři možná nemusí, nevím, nejsem zvukař, jen se snažím jim radit nejlíp, jak umím. Když to vezmeme do důsledků, možná proto já jsem na svém místě a ty taky, kdybychom si to prohodili, tak se (u nás, svět neovlivníme) prodalo o hodně víc SC a o hodně míň A&H. A možná i o hodně víc EV a o hodně míň RCF
H.M.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz