Mackie CFX20 vs. Yamaha MG24/14FX vs. Allen Heath PA20
-
- Reklama
-
Supino
A co Behringer?
Kdo máte přehled. Jak si podle vás stojí mixpulty Behringer? Mě od nich odrazuje skoro kde kdo, protože 4 z 5 kusů jsou samý reklamace.
měl jsem možnost si poslechnout jak ženská dělá zvukaře s mix. pultem značky Behringer no lepší zábavu by jste fakt nenašl....hlavně byla největší legrace když už měla hezky všechno připravený a zapojeny tak že ji to nějak nehralo tak byla cela červena až na prdeli pak už jsem přispěchal já začínajici nezkušeny zvukař a zapnul ji mixák...v tom byl cely problem

- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Re: A co Behringer?
... promin, co to je za blbost ? 4 z 5ti kusu cili 80 procent ?? To ti vazne nekdo nakukal peknej nesmysl ...Supino píše: Kdo máte přehled. Jak si podle vás stojí mixpulty Behringer? Mě od nich odrazuje skoro kde kdo, protože 4 z 5 kusů jsou samý reklamace.
- Tudy
- Uživatel

- Příspěvky: 104
- Registrován: pon 01. kvě 2006 10:51:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Vlastní zkušenost:
1) V domácím studiu jsem 5 let točil na Behringer MX2004A - bez jediné chybičky (žádné chrastění potenciometrů, nebo vysazování konektorů, či přepínačů.
2) Rok a půl vozíme po koncertech RX1602 - naprostá spokojenost. (teď jsem si koupil druhý do homestudia)
Zkušenost kamaráda:
nechal si z Německa dovézt nějaké UBéčko a dvakrát ho reklamoval se stejnou závadou (vadný zdroj), ale Bůh ví, kde to bylo na opravě...
1) V domácím studiu jsem 5 let točil na Behringer MX2004A - bez jediné chybičky (žádné chrastění potenciometrů, nebo vysazování konektorů, či přepínačů.
2) Rok a půl vozíme po koncertech RX1602 - naprostá spokojenost. (teď jsem si koupil druhý do homestudia)
Zkušenost kamaráda:
nechal si z Německa dovézt nějaké UBéčko a dvakrát ho reklamoval se stejnou závadou (vadný zdroj), ale Bůh ví, kde to bylo na opravě...
Já bych volil Mackie, ale alespoň Onyx 24.4 nebo 1640-vynikací stránky s kvalitní obrázky a popisy+PDFka, Někdo tu psal, že Mackie je jeho oblíbená značka, taky si to myslím. Co se týká Yamahy, libila se mi cena, ale zjistil jsem, že 100hz na basech nebude dělat moc hezký zvuk na kopáku či basovce (tam to musím trochu vyřezávat) a to by měl mix umět bez ext. EQ. PA20 se mi moc nelíbí. Prozatím používám Behringer 3282A, je slušně vybavený, jen asi nebude tak poctivě udělaný jako Mackie. Zvuk se mi zdá solidní ikdyž je to Behringer. Určitě se kvůli tomu ozve nějaký zlý jazyk!!!
Mackie CFX20 MKII vs Behringer SL3242FX
Zdravim!
Je nás v kapele jako psů (asi 10), všichni chtěj na něco hrát a zpívat, takže s ozvučením to nemáme moc lehký a pořád řešíme, jak to zlepšit. Současně to vypadá asi takto: 6x mic na zpěv, 1x linka akustická kytara, 1x linka elektrická kytara, 1x linka bakytara, 1x kondenzátor flétna, 1x linka housle, 1x kondenzátor zvonkohra, 1x kondenzátor perkuse (převážně šejky), bicí (celá sada: 2x overhead + 5 mic) + příležitostně ještě navíc klávesy. Máme mix Mackie CFX20 MKII, na který se samozřejmě s celou bicí sadou nevejdeme, takže to řešíme malým mixem navíc, na kterým mixujeme pouze bicí (neni to ideální). Používáme pouze 2 odposlechové cesty (mix má pouze 2 AUXy), kdo potřebuje, má navíc vlastní aparát, kterým si řeší svůj odposlech.
Mackie CFX20 MKII neni špatnej mix, ale jak jsem již zmínil, je nám na něm už celkem těsno a hlavně na něm postrádám několik důležitých funkcí. Tuhle jsem měl totiž možnost sedět u Behringeru SL3242FX a žasnul jsem, co všechno ten mix uměl (odpůrci Behringeru ať mě nekamenují). Nejen, že měl úplně všechny funkce, co ten Mackie + dalších 8 vstupů, ale navíc je tam:
Co si o tom myslí odborníci?
Je nás v kapele jako psů (asi 10), všichni chtěj na něco hrát a zpívat, takže s ozvučením to nemáme moc lehký a pořád řešíme, jak to zlepšit. Současně to vypadá asi takto: 6x mic na zpěv, 1x linka akustická kytara, 1x linka elektrická kytara, 1x linka bakytara, 1x kondenzátor flétna, 1x linka housle, 1x kondenzátor zvonkohra, 1x kondenzátor perkuse (převážně šejky), bicí (celá sada: 2x overhead + 5 mic) + příležitostně ještě navíc klávesy. Máme mix Mackie CFX20 MKII, na který se samozřejmě s celou bicí sadou nevejdeme, takže to řešíme malým mixem navíc, na kterým mixujeme pouze bicí (neni to ideální). Používáme pouze 2 odposlechové cesty (mix má pouze 2 AUXy), kdo potřebuje, má navíc vlastní aparát, kterým si řeší svůj odposlech.
Mackie CFX20 MKII neni špatnej mix, ale jak jsem již zmínil, je nám na něm už celkem těsno a hlavně na něm postrádám několik důležitých funkcí. Tuhle jsem měl totiž možnost sedět u Behringeru SL3242FX a žasnul jsem, co všechno ten mix uměl (odpůrci Behringeru ať mě nekamenují). Nejen, že měl úplně všechny funkce, co ten Mackie + dalších 8 vstupů, ale navíc je tam:
- 1. Detekce zpětné vazby - má ekvalizér s ledkama a pokud dojde ke zpětné vazbě, rozsvítí se ledka s příslušnou frekvencí, na které vazba vzniká
2. Zabudovanej mini-mikrofon v mixu, kterým se dá mluvit přímo do AUX výstupů (vyřešená komunikace zvukaře s kapelou)
3. (NEJZAJÍMAVĚJŠÍ VĚC) Na odposlechu do sluchátek u mixu se dá zvolit, co má zvukař slyšet - jestli hlavní výstup nebo AUXy, takže se dá slyšet, co kapele pouští do odposlechů!!! (může tím pádem udělat hezkej zvuk jak venku, tak uvnitř - náš věčný problém)
4. 2 integrované efektové smyčky (Mackie má integrovanou jednu - přijde mi, že volby jsou stejné, kvalita nevím, ale Behringer jinak nedělá špatný efekty)
5. Čudlík MAIN, který umožňuje přiřazení vstupu na výstup i bez přiřazování do skupin (to jsme zpočátku na našem současném mixu marně hledali)
Co si o tom myslí odborníci?
- mmachtri
- Uživatel

- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 04. led 2007 13:27:40
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Behringer 3242
No těch 5 bodů má podle mě skoro každej mix (i kdyř třeba v trochu pozměněný formě), není to nic objevnýho, co by měl jen Behringer. A ještě k tomu talkback mikrofonu, z vlastní zkušenosti můžu říct že je k ničemu. Je to obyčejná elektretová vložka a pokud nechceš bejt nalapenej na mix tak, že už ho skoro olizuješ, tak nejseš slyšet, když ho přidáš, začne vazbit. lepší řešení je klasickej mikrofon do ruky na krátkým kabelu (pokud máš ovšem volnou šavli)
- Pavel Sedlák
- Uživatel

- Příspěvky: 1335
- Registrován: úte 24. črc 2007 12:44:06
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- mmachtri
- Uživatel

- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 04. led 2007 13:27:40
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak Allen je určitě dobrá volba. A co se týká piva, tak to je svatá pravda, vloni na fesťáku jsme schytali pivo do nový MH4pavel2 píše:Já bych volil Allen Heath PA20
Výborný vstupní zesilovače, výborný korekce, výbornej servis - nikdy nevíš, kdy ti do něj nějakej přiblej trouba vyleje třeba pivo...
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
... jezis co na to chudak Kraftik ? Pred lety na tancovacce ve Vysim Brode nam nejakej trotl postavil pivo na efektak a tancujici dvojice v sirokem tanecnim drzeni ho z vysky dopravila do pultu (24ka Roland analog). Pres troji cisteni ten pult zacal zlobit a musel jit z domu. A takovej sikovnej pulticek to byl...mmachtri píše:jsme schytali pivo do nový MH4
PS: Admine PLS rozdel tohle tema vedvi, vsak ty vis ... dikec .
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, - Tudy
- Uživatel

- Příspěvky: 104
- Registrován: pon 01. kvě 2006 10:51:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Mackie CFX20 vs. Yamaha MG24/14FX vs. Allen Heath PA20
Yamahu MG24/14FX jsem si koupil asi před rokem do domácího studia.
Kratší fadery mi nevadí a pouze jedny laditelný středy mě taky neomezují.
Zvukově je naprosto v pohodě.
Dvě megapřednosti:
1) zabudovaný SPX efektovky
2) 6x AUX s možností výběru (na každý šavli samostatně) směrování posledních dvou, zda půjdou do efektovek, nebo ven.
Takže celkem 8 AUX sběrnic!
Kratší fadery mi nevadí a pouze jedny laditelný středy mě taky neomezují.
Zvukově je naprosto v pohodě.
Dvě megapřednosti:
1) zabudovaný SPX efektovky
2) 6x AUX s možností výběru (na každý šavli samostatně) směrování posledních dvou, zda půjdou do efektovek, nebo ven.
Takže celkem 8 AUX sběrnic!
Mackie CFX20 vs. Yamaha MG24/14FX vs. Allen Heath PA20
8 jo. ale na jednom kanale současně jen 6. buď 6x aux nebo 4x aux +2fx (aux)
Listen... and enjoy the sound
- Tudy
- Uživatel

- Příspěvky: 104
- Registrován: pon 01. kvě 2006 10:51:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Mackie CFX20 vs. Yamaha MG24/14FX vs. Allen Heath PA20
No a teď se trochu zamysli nad tím, co jsi vydedukoval. Ale z pohledu zvukaře (a ne matematika) 
Já třeba doma nepoužívám odposlechy (takže fakt nemám potřebu dávat na jeden nástroj 8 efektů současně), ale když to vezmu z pohledu live-zvukaře, tak mám k dispozici 4 monitorový cesty a 4 efektový cesty s tím "omezením", že si musím vybrat, který dvě mi na každou šavli budou stačit
Já třeba doma nepoužívám odposlechy (takže fakt nemám potřebu dávat na jeden nástroj 8 efektů současně), ale když to vezmu z pohledu live-zvukaře, tak mám k dispozici 4 monitorový cesty a 4 efektový cesty s tím "omezením", že si musím vybrat, který dvě mi na každou šavli budou stačit


























