Mix pro in-ear

Analogové, digitální, powermixy, D.J. mixy...
  • Reklama
  • DEMO 15
Uživatelský avatar
gabluk
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 246
Registrován: stř 30. čer 2010 8:03:19
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

Mix pro in-ear

Příspěvek od gabluk » stř 29. srp 2012 7:26:35

In ear pouzivame, castecne pres vysilacky castecne pres dratovy sluchatkovy zesilovac na podiu. Misto odposlechu se bere na kseft rackovy sluchatkovy predzesilovac, kde si pichnou dratova sluchatka basa a bubenik. Zbytek je na vysilacky. Michame to v presonusu 24, ktery ma 10 auxu, takze se vse zvladne bez rozbocovani na podiu. Z pohledu mnozstvi kabelu je to stejne, odpadne noseni beden na odposlechy, misto nich je ta rack krabice na podiu, pripadne vysilacka.
Tak ci onak se pripojuji k tom, ze zakladem jsou kvalitni sluchatka, cca v cene od 4 tis nahoru. Kazda investovana koruna je znat. Dale je potreba mit potreby pocet auxu, aby kazdy muzikant mohl mit vlastni mix. Poslech je pak pro muzikanta perfektni, oproti standardnim odposlechum. Ma to vsak i sve nevyhody, napr. Horsi kontakt s publikem. A taky si na to clovek musi chvili zvykat, ne kazdy to zvladne.

Uživatelský avatar
zbrana

Mix pro in-ear

Příspěvek od zbrana » čtv 15. lis 2012 0:56:49

Řešíme to krabičkou od Behringra, tuším MA400 nebo tak nějak. Je to levné a hlavně funkční řešení. Do ucha si se zpěvačkou dáváme jen zpěv. Já mám sluchátko jen v jednom uchu, druhým slyším ostatní nástroje z aparátu na podiu. Zatím s tímto řešením něměl žádný zvukař problémy, zapojeno za 20sekund, používáme víc jak dva roky. Jen se krabička vloží mezi mikrofon a párák, Direct pokračuje ke zvukaři, na krabičce je výstup na sluchátka s regulací hlasitosti. 5m kabel ke sluchátkům, takže se můžu klidně pohybovat po podiu. Důležitá věc, co ocení hlavně zvukaři na malé akci, je natočit si svůj aparát na sebe. Nemusí tak řvát, slyším jej dobře a neleze z podia ven. Ostatní ho slyší tak akorát. Nějak jsem pořád nepochopil všechny, kteří mají aparát za prdelí a ještě v úrovni kolen. Já dávám kombo např. před sebe a opírám o odpolech. Ostatní, portřebují zpěv většinou jen k orientaci v písničce, takže se to dá, i když je odposlech slabší. Pokud to chcete vyzkoušet za pár korun, běžte do tohoto řešení. Krabička stojí tuším něco kolem 500kč. Nevyhnete se ale koupi kvalitních sluchátek, ale ty můžete použít, i když pak koupíte bezdrát. Já o tom uvažuju, ale 20litrů je pro kapelu, která jezdí za benzín trochu dost.

Uživatelský avatar
Kvido

Re: Mix pro in-ear

Příspěvek od Kvido » úte 28. čer 2016 14:15:51

kalfar píše:Pánové a uvědomujete si, jaké problémy naděláte tomu zvukaři? Nejen že bude muset předrátovat půlku pódia tam a zase zpět, ještě k tomu bude on závislý na vašem mixu, resp. na vašem nastavení gainu. Stejně tak kvalita zvuku bude dána vašimi předzesilovači v "cenově dostupném" mixu, takže půjde také slušně dolů.

Toto řešení vypadá sice na první pohled atraktivně, ale v praxi je nepoužitelné. Vaše problémy řešte v první řadě v kapele (kde většina problémů bývá) a případné selhání zvukaře u pořadatele akce. Věřím, že těch "špatných" zvukařů je mnohem méně, než si myslíte.
Co vlastní digitální mix s presetupem pro aux a i výstup ven. Vy si to můžete nastavit ve zkušebně sami a zvukaři dejte levý a pravý kanál... Pokud nemám na zvučení alespon hodinu vůbec se o tom nebudu bavit a s tvrzením, že u nás nejsou všichni špatní zvukaři se dá souhlasit a nebo nedá, ale mne je to jedno. Chci mít možnost nespadnout pod svůj standard a pokud si zvukař nezařídí na festivalu patřičný čas pro nazvučení nemám důvod mu dát šanci a to samé platí pokud není schopný to vyřešit i behem zvukovky.
Po poslední zkušenosti, kde byl zvukař který kontrabasu říkal baskytara a nutil kolegu tlačit do strun na festivalu kde bylo 5000 lidí si myslím, že obavy jsou na místě.
Taky si spusta zvukařů neuvědomuje, že hlavne hráči na akustické nástroje se zvukem pracují doma už hraním a cvičením na ten nástroj. V momente kdy hrají na nové vybavení, nový aparát s jiným zvukem a jinýma možnostma a nejsou na to zvyklí padá výkon a i radost z hraní což se vlastnictvím zvuku, který lze přenést i na pódium dá odstranit cvičením.
Veřte, že v momente, kdy hrajeme těžké party, a pracuje se styly jako je taping a slap na akustiku, je mi naprosto jedno jestli zvukař musí předrátovat podium a i kdyby se objesil je mi to šumák. Pro mne je důležité, aby nečekali lidi dlouho na nazvučení (je-li tam jen jedno podium), aby se zvuk na podiu nekřížil s tím co de z venku, aby šlo slyšet vše co by melo být slyšet. Pokud se s vetsinou sebevedomych zvukaru, kteri nechteji predratovavat podium dostanu alespon za 2 body tehhle požadavků budu ochotný s nima jednat o tom třetím, ale uz mne unavuje vysvetlovat lidem, že jeho yamaha nemá lepší zvuk než 50 let stará Martin za 100 tis jenom proto, že má pick up, že kontrabas nemá znít jako kopák, že by měli být slyšet nástroje které nezná...
Uvedomte si, že pokud je špatný zvuk tak je to v očích ostatních lidí vina kapely a takhle to z velké části vnímají i organizátoři.
Piši z poziče nekoho, kdo obetoval poslednich 6 let učení se zvukem protože mu došly nervy čekat na to, že to v jeho okolí udela nejaky zvukar. Mam za sebou praci ve studiu masteringy, zive vystoupeni, vim ze jsem pro ostatni zkusenostma břídil, ale zaroven jsem prisel na to ze nazor na zvukare v mem okoli se za tech 6 let vubec nezmenil a varianta zvukové stability je pro mne daleko víc než desetiprocentní šance ze mi zvukar udela o neco lepší zvuk.

Uživatelský avatar
Milan T.

Re: Mix pro in-ear

Příspěvek od Milan T. » stř 29. čer 2016 0:27:40

Toto téma je 4 roky mrtvé!!!! :-D

Uživatelský avatar
Petr Z.

Re: Mix pro in-ear

Příspěvek od Petr Z. » stř 29. čer 2016 6:49:03

Taky mi to přišlo divný a vychází mi z toho, že Kvido si prostě někde potřeboval napsat nástavec na...ego :-)
Část příspěvku s diakritikou, část bez a na střídačku, k tomu ohavné hrubky, to ledacos napoví :-)

Uživatelský avatar
Petr Z.

Re: Mix pro in-ear

Příspěvek od Petr Z. » stř 29. čer 2016 6:51:09

"...i kdyby se se objesil je mi to jedno" :-)

hanzliklad
Nováček fóra
Nováček fóra
Příspěvky: 1
Registrován: sob 18. lis 2017 11:32:55

Re: Mix pro in-ear

Příspěvek od hanzliklad » sob 18. lis 2017 12:12:04

Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat. Chtěl bych začít používat za bicíma in ear monitor. Otázka zní, jestli jde z monitorového výstupu vytáhnout kabel na propojení malého mix pultu, abych si mohl korigovat korekce do sluchátek? Popř. bych poprosil o radu, jestli se dá kupit něco ucházejícího do cca. 10,000 Kč? Myslím sluchátka + mix pult

P.S. Se zvukem to máme kombinované. V Klubech se zvučíme sami, na větších akcích nás zvučí zvukař.

Quicktor
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 184
Registrován: úte 07. čer 2016 22:00:31

Re: Mix pro in-ear

Příspěvek od Quicktor » sob 18. lis 2017 12:24:59

Od zvukaře dostaneš kabel z odposlechové cesty na linkové úrovni, ten dáš do vstupu malého mixu, nebo sluchátkovýho předzesilovače a do sl.výstupu sluchátka. Nic složitýho a je to běžnej postup.V případě mixu si tam můžeš přimíchat i click.

Havlis
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: pon 14. zář 2015 16:08:33

Re: Mix pro in-ear

Příspěvek od Havlis » sob 18. lis 2017 18:50:03

Přesně takhle to používáme. Bubeník má malej mix od Behringeru (myslim že https://m.thomann.de/cz/behringer_xenyx ... 1511027262). Odposlechovou cestu od zvukaře pichnete do jednoho vstupu, click z mobilu do druhého a hlasitosti si reguluje sám u sebe. Sluchátka používá Shure Se215.
Mix cca 1000,- Kč
Sluchátka z druhý ruky cca 1800,-
Jeste dost ušetříš :)

Odpovědět

Zpět na „Mixážní pulty“