Propojení mixů
-
- Reklama
Propojení mixů
Zdravím dostali jsme nabídku hrát na akci s druhou skupinou a jejich představa je že se budem střídat po seriich.Chtěl bych si zachovat zvuk zpěvu který máme nastavený na našem mix pultu (X Air-16). Moje představa koupit pro snake FFM 1050 a propojit náš mix z podia přes párák do jejich mixu. Má někdo s takovýmto propojení zkušenosti?
- TomasVv
- Uživatel
- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Propojení mixů
Ten kabel mi přijde jako blbost. Proč spojovat L a R?
Jinak normálně vaše výstupy káblem do páráku.
Jak budete řešit odposlechy? Každá kapela svoje?
Jinak normálně vaše výstupy káblem do páráku.
Jak budete řešit odposlechy? Každá kapela svoje?
Dělám, co mě baví.
Re: Propojení mixů
Chtěl jsem zvolit toto řešení proto abych posílal do jejich mixu jeden signál,aby jejichzvukař řešil jen celkovou hlasitost zpěvů, ale jednotlivé úrovně hlasitosti a efekty bych nastavil já na svém mixu. Nad odposlechama jsem zatím neuvažoval, ale zřejmě každá kapela sama.
Re: Propojení mixů
Nejen ten kabel mi přijde, jako blbost...
Nech to na zvukaři a zbytečně nestav na pódium další cajky navíc, ať se tam hnete.
Nech to na zvukaři a zbytečně nestav na pódium další cajky navíc, ať se tam hnete.
Co nejde silou, jde ještě větší silou...
Re: Propojení mixů
No jak to říct kulantně, jejich zvukař ja debil a podle mě je hluchej jak poleno. Máme v kapele zpívajícího bubeníka, ale zpívá jen doprovody a ten zvukař ho furt vytahuje až to chytá vazbu. Několikrát jsme to s ním řešili a výsledek 0, proto bych chtěl radši tu variantu poslat mu jen jeden signál.
Re: Propojení mixů
Jeden signál ano, ale určitě jako stereo, tedy L a R.
Ale i tak to nebude jednoduché. Kromě už zmíněných odposlechů je třeba řešit i vstupy - budete přepíchávat kabely z jeho stageboxu do svého mixu a pak zpět, nebo budeš vše tahat svoje a stavět svoje mikrofony? Tak jako tak to vyžaduje ochotu a spolupráci druhé strany, takže pokud už je nějaký problém v domluvě, tímto se to příliš nevyřeší a jen přibude práce.
Nejjednodušší by bylo, kdyby tě ten jejich zvukař nechal na svém mixu nazvučit tvou kapelu, tak jako se to většinou normálně dělá když přijede kapelní zvukař.
Taky občas vlastní mix používám, ale z důvodu toho, aby se např. zbytečně zdlouhavě nepřezvučovalo sem a tam, když se kapely střídají a hlavní pult je analog. Odposlechy máme své in-ear, takže do nich druhé kapele nezasahujeme vůbec. Bicí jdou většinou formou přibližovacího subpáráku, ty přepícháme u stageboxů. Sampler zapojím k sobě napřímo vlastním subpárákem, hlavní zpěv má svůj bezdrát, k ostatním dvěma vokálům natáhnu svoje kabely a přepíchne se to na mikrofonech. Na kytaru dávám svůj mikrofon a kabel, stejně tak na basu, která jde linkou. Hlavní výstupy LR přepíchneme u stageboxů přímo z mého mixu do PA. Je s tím vším práce navíc a pokud to není nezbytně nutné, tak to nedělám, domluvím se se zvukařem, co dělá tu danou akci, a nazvučím svou kapelu na jeho pult.
Ale i tak to nebude jednoduché. Kromě už zmíněných odposlechů je třeba řešit i vstupy - budete přepíchávat kabely z jeho stageboxu do svého mixu a pak zpět, nebo budeš vše tahat svoje a stavět svoje mikrofony? Tak jako tak to vyžaduje ochotu a spolupráci druhé strany, takže pokud už je nějaký problém v domluvě, tímto se to příliš nevyřeší a jen přibude práce.
Nejjednodušší by bylo, kdyby tě ten jejich zvukař nechal na svém mixu nazvučit tvou kapelu, tak jako se to většinou normálně dělá když přijede kapelní zvukař.
Taky občas vlastní mix používám, ale z důvodu toho, aby se např. zbytečně zdlouhavě nepřezvučovalo sem a tam, když se kapely střídají a hlavní pult je analog. Odposlechy máme své in-ear, takže do nich druhé kapele nezasahujeme vůbec. Bicí jdou většinou formou přibližovacího subpáráku, ty přepícháme u stageboxů. Sampler zapojím k sobě napřímo vlastním subpárákem, hlavní zpěv má svůj bezdrát, k ostatním dvěma vokálům natáhnu svoje kabely a přepíchne se to na mikrofonech. Na kytaru dávám svůj mikrofon a kabel, stejně tak na basu, která jde linkou. Hlavní výstupy LR přepíchneme u stageboxů přímo z mého mixu do PA. Je s tím vším práce navíc a pokud to není nezbytně nutné, tak to nedělám, domluvím se se zvukařem, co dělá tu danou akci, a nazvučím svou kapelu na jeho pult.
Re: Propojení mixů
Jo, ta varianta, že u toho sedí debil, je docela dost nepříjemná. Já to znám tedy spíše z druhé strany. Tedy, že u nástroje je debil, co kroutí svým poteciometrem hlasitosti nadoraz... Nejschůdnější se mi jeví, posadit k debilovi svého člověka, co to udělá za něj, nebo ho ohlídá, aby dělal co má. Tvůj člověk by měl být dostatečně silnou osobností, aby zvládl (v případě nutnosti) debilovi zlomit prst, kterým udělá nepatřičnou změnu
Co nejde silou, jde ještě větší silou...
Re: Propojení mixů
Vypadá to že svitla naděje ta druhá kapela udajně vyhodila zvukaře tak je snad po problému.