
Soundcraft Si Impact
-
- Reklama
Re: Soundcraft Si Impact
=o) ...pokud je největší problém tohle " S digi jsem jen testoval UI24 (žádná ostrá akce) - u něj narážím na uspořádání zapojení kdy jsem zvyklí mít toho co nejvíc u sebe pro přehled(přehrávač, přijímače bezdrátů, sluchátka, mikrofon) " , tak si dej Ui 24ku vedle sebe na stůl a natáhni si to tak, jak si zvyklý klasickým párákem. Ovládací NTB potom můžeš propojit s Ui24 přes LAN , nebo dotykový display přes HDMI kabel a nebudeš mít tolik řešené výpadky při ovládání. Na každém připojeném ovládacím zařízení můžeš mít pak jinou plochu a tím pádem vše " po ruce " . A u Ui24 je jak AFS, které ti najde kritické frekvence samo, nebo RTA, kde uvidíš problémovou frekvenci v grafice. Tablet na wi-fi potom využiješ při kontrole zvuku v prostoru nebo při nastavování odposlechů na pódiu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 281
- Registrován: sob 03. črc 2010 18:54:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soundcraft Si Impact
Re: Jarakiri: U UI24 si lze nastavit pořadí kanálů vedle jak je třeba. Vlevo nahoře je ikona metrů, kliknout na ní, vybrat Views a vybrat kanály které se mají zobrazovat vedle sebe, umístit do Grupy a tu si zobrazovat popřípadě přepínat.
Vazbící kondenzátorové mikrofony, dělám to tak, že najedu jeden mikrofon aby začal nahoukávat, parametrickým eqalizerem s užším Q projedu pásmo a najdu kde to zlobí a udělám větší zářez. U UI24 lze spustit RTA a podívat se fizicky kde to dělá.
Pokud jsou použité mikrofony stejné zkopíruji nastavení na další kanály.
Velmi důležitou věcí je správné zvolení spodního ořezu, dokáže odstranit plno problémů.
Já na toto používám AKG C1000, dávám do nich ty přiložené vložky, z kardoidy udělají hyperkardoidu ale zvýší se mi odolnost vůči vazbě.
Dále je velmi důležité správné umístění mikrofonů, nepouštět je zpět do Auxu a hlavně i dostatečnou vzdálenost hlavních PA beden od zdrojů - mikrofonů.
Samozřejmě s bedýnkama třídy dB Cromo a jim podobných toho člověk moc neudělá.
Vazbící kondenzátorové mikrofony, dělám to tak, že najedu jeden mikrofon aby začal nahoukávat, parametrickým eqalizerem s užším Q projedu pásmo a najdu kde to zlobí a udělám větší zářez. U UI24 lze spustit RTA a podívat se fizicky kde to dělá.
Pokud jsou použité mikrofony stejné zkopíruji nastavení na další kanály.
Velmi důležitou věcí je správné zvolení spodního ořezu, dokáže odstranit plno problémů.
Já na toto používám AKG C1000, dávám do nich ty přiložené vložky, z kardoidy udělají hyperkardoidu ale zvýší se mi odolnost vůči vazbě.
Dále je velmi důležité správné umístění mikrofonů, nepouštět je zpět do Auxu a hlavně i dostatečnou vzdálenost hlavních PA beden od zdrojů - mikrofonů.
Samozřejmě s bedýnkama třídy dB Cromo a jim podobných toho člověk moc neudělá.
Re: Soundcraft Si Impact
UI je dobré a výbavou pro mě dostačující, ale když k tomu doplním (x-touch, appku, Ipad, monitor,wifi, apod.) tak jsem začal uvažovat nad tím jetým impactem ze startu bez SB a ponechat párák. Ale ať to tu neplevelíme UIčkem tak bych to otočil - dokáže někdo prakticky srovnat vnitřní výbavu Impactu vs. UI24? (když pominu způsob ovládání a počet vstupů tak jsem narazil na chybějící ASF popř. RTA). Díky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 281
- Registrován: sob 03. črc 2010 18:54:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soundcraft Si Impact
Kvalitou výsledného zvuku je na tom Impact samozřejmě lépe, ale výbavou a poměrem cena výkon vede UI24. Mám oba dva pulty a v 90% případů dnes většinu akcí řeším na UI24. Rychlé intuitivní ovládání a když stačí 20 vstupů tak výsledek v pohodě.
Kdyby software UI naimplemetovali do Impacta tak to by byla bomba! A kdyby byla možost UI použít jako stagebox k Impactu,
tak by to bylo dokonalé!
Kdyby software UI naimplemetovali do Impacta tak to by byla bomba! A kdyby byla možost UI použít jako stagebox k Impactu,
tak by to bylo dokonalé!

- blaha
- Uživatel
- Příspěvky: 3593
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soundcraft Si Impact
Za mě, asi takto Ui jsem měl v ruce 12/16, Impacta mám už asi 4 roky.
V podstatě základem je filozofie ovládání. Impact je klasickej pult Ui je šmatlací. Ui vyhoví samozvučícím se kapelám bez zvukaře. Případně kapelám, který se nijak nemění a není třeba nějakých zásahů při hraní.
Pokud mám ale zvučit cokoliv, navíc co neznám, nebo se mi to má střídat, jsou pulty typu Ui za mě absolutně k ničemu, prostě ta práce s ohledem na rychlost a přesnost je na nich totálně bídná.
V podstatě základem je filozofie ovládání. Impact je klasickej pult Ui je šmatlací. Ui vyhoví samozvučícím se kapelám bez zvukaře. Případně kapelám, který se nijak nemění a není třeba nějakých zásahů při hraní.
Pokud mám ale zvučit cokoliv, navíc co neznám, nebo se mi to má střídat, jsou pulty typu Ui za mě absolutně k ničemu, prostě ta práce s ohledem na rychlost a přesnost je na nich totálně bídná.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
Re: Soundcraft Si Impact
To si myslím je dokonale vysvětleno
- neřešíš profi pult za půl mega v tomto low endu je to o komfortu ovládání .......



Re: Soundcraft Si Impact
Já nemám problém to umatlat třeba na X32r, ale na svojí, se svými monitory a zejména svými mikrofony. Tam vím kam sáhnout i u cizí kapely.
SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.
- blaha
- Uživatel
- Příspěvky: 3593
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soundcraft Si Impact
Jo a ještě jsem zapoměl na kapelní zvukaře, zatím co i kdyš s kecama Impact mi prošel (pokud si rovnou nepřivezli svůj pult), tak s tabletem by měla většina problém (vč. mě).
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
Re: Soundcraft Si Impact
Na kapelní zvukaře to neplánuji - na to nemám ani PA
. Ještě bych se vrátil k té zpětné vazbě, když to lovíš pomocí PEQ tak jak odlovíš frekvenci za pochodu akce když to začíná chytat ozvěnu/nahoukávat? Na analogu mi nejde nastavit Q tak se to blbě zkouší, ale stáhl jsem si analyzátor do PC a chvíli si s tím hrál, ale tam to najdu až se to utrhne a to už je stav, který je už při akci vnímán velmi nepříznivě. Jinak samozřejmě sborové kondenzátory do odposlechů 0% a co nejdál od PA. Kondenzátory používám ADX51- kardoida. Bohužel někteří zpěváci jsou slabí a když se za sbor
postaví kytarista s akustikou tak ho musím vyhnat jinak mám kytaru na 0% a stejně je jí tam moc:-). Běžně tak 3-5os/ADX51. Díky (teď při omezeném režimu je čas přemýšlet i nad drobnostma).

postaví kytarista s akustikou tak ho musím vyhnat jinak mám kytaru na 0% a stejně je jí tam moc:-). Běžně tak 3-5os/ADX51. Díky (teď při omezeném režimu je čas přemýšlet i nad drobnostma).
Re: Soundcraft Si Impact
Musíš si ty mikrofony prohoukat před akcí. Najdeš tři nejhorší frekvence, buď si je lehounce stáhneš na ekvalizeru, nebo si to napíšeš. Obvykle musíš začít od těch nejhlubších, ty vyšší vazby se častěji projeví až při akci, je dobré vědět kde jsou.
SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.
Re: Soundcraft Si Impact
OK super - takže se dá předpokládat, že se ty průserové frekvence zaplněním lidma zásadně nezmění. Tohle vyzkouším až bude kdy
. Doma se to zkouší nasimulovat blbě. Akorát to vyžaduje ještě nějaký čas mezi zvukovkou a samotnou akcí, kterého většinou kvůli dochvilnosti muzikantů a zpěváků nebývá moc nebo přímo žádný. Jarda

Re: Soundcraft Si Impact
Doma se to zkouší běžně, vezmeš mix, mic a bednu.
Frekvence zůstanou podobné, zvýší se odraz na těch vyšších, můžeš očekávat nějaký nárust na dvojnásobcích.

SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.
- blaha
- Uživatel
- Příspěvky: 3593
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soundcraft Si Impact
A nahoukat mikrofony si musíš před zvukovkou ne až po ní, takže čas je kolik si ho uděláš.
Dělal jsem 2 dechovky za sebou, kde si ta první přišla asi polovina muzikantů tak 15min. před začátkem něco zkusit a zbytek a celek jsem dotahoval až za běhu a ta druhá, trochu jsme přeskládaly osazení a ty jeli rovnou.
Proto já docela rád dělám akustický tělesa, tam je to hlavně o tom dobře si rozmístit mikrofony a vybrat ty vhodné, celý si to nahoukat a snímáš to co z nich leze skoro na rovno a nemusíš tam dohánět co tam není.
Na druhou stranu nerad zvučím sbory, kde se koná teplej vítr, tam totiž není co zvučit.
A stále platí poučka: Nezvuč blbou kapelu, za ko..ta budež vždycky ty.
Dělal jsem 2 dechovky za sebou, kde si ta první přišla asi polovina muzikantů tak 15min. před začátkem něco zkusit a zbytek a celek jsem dotahoval až za běhu a ta druhá, trochu jsme přeskládaly osazení a ty jeli rovnou.
Proto já docela rád dělám akustický tělesa, tam je to hlavně o tom dobře si rozmístit mikrofony a vybrat ty vhodné, celý si to nahoukat a snímáš to co z nich leze skoro na rovno a nemusíš tam dohánět co tam není.
Na druhou stranu nerad zvučím sbory, kde se koná teplej vítr, tam totiž není co zvučit.
A stále platí poučka: Nezvuč blbou kapelu, za ko..ta budež vždycky ty.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
Re: Soundcraft Si Impact
Ja robim v robote vacsinou na GLD, alebo VI. To su asi jedine 2 "profi" pulty co nemaju RTA. Riesim to telefonom alebo tabletom so zapnutym RTA vylozenym niekde na pulte a je to v podstate rovnako spolahlive ako analyzery v pultoch.
"Keď je zvuk dobrý, tak je zvuk dobrý"
http://www.hrbikmedia.eu
http://www.hrbikmedia.eu
Re: Soundcraft Si Impact
GLD RTA má jenom není tak dobře udělaný.
A&H GLD-80, A&H CQ20B, Soundcraft Ui16, RCF HD32, Dynacord TS 400, SPL A394