Yamaha 01V & externé procesory - zapojenie ?

Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
Tobi
Nováček fóra
Nováček fóra
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 31. led 2013 21:23:54

Yamaha 01V & externé procesory - zapojenie ?

Příspěvek od Tobi » pát 01. úno 2013 19:00:05

Dobrý deň,
rád by som poprosil niekoho so skúsenosťami, ale aj s dostatočnou dávkou trpezlivosti (som amatérsky muzikant, ktorý kapelu aj zvučí – hráme: svadby, zábavy, plesy; nástroje: keyboard + workstation, basová gitara a saxofón/trúbka) ohľadom možnosti prepojenia Yamaha 01V a externých "zariadení", ktoré máme k dispozícií.

Konkrétne by som chcel poprosiť o spôsob zapojenia týchto zariadení:

1./ Yamaha 01V & Sabine GRQ 3102 & DBX 1046 (repro aktívne RCF ART)

očakávanie:
a./ využitie Sabine, ako eliminátora spätnej väzby (aj keď "chytáme" spätnú väzbu málokedy, občas sa to však stane - chcem(e) to maximálne eliminovať) ... Myslím si, že by sa to mohlo zapojiť na výstup z mixu LR OUT do LR IN Sabine / LR OUT Sabine do akt. reprobední (?)
b./ využitie DBX (v súčasnosti skôr, ako "farebná hudba" v racku) - viem, že Yamaha 01V má možnosť nadstaviť kompresor na každej šabli individuálne (rád by som poznal Vaše najčastejšie - všeobecné odporúčanie a poznatky nadstavení z praxe na bežnú pop muziku, predovšetkým na spevové mikrofóny (uvedomujem si, že jednotný "etálón" neexistuje a ani objektívne nemôže existovať pre množstvo premenných faktorov ...), tiež na basovú gitaru (kolega občas "brnkne" dôraznejšie (ako je potreba), vrátane dychov (mikrofóny: 2x Shure SM 58, 1x Shure Beta 58A, AKG C 419-dychy)

2./ Yamaha 01V & t.c.helicon VoiceWoks (používam ho na môj mikrofón, pričom ho používam v 2 alternatívach - 2.1 spev ďalších hlasov riadené cez MIDI (key & midifile & MIDI OUT/IN); 2.2 nožný prepínač ON/OF & program (nadstavená tercia a kvintakord v príslušnom dure/mole...)

očakávanie (či skôr otázka):