T.C. electronic C 400 XL
-
- Reklama
T.C. electronic C 400 XL
Hola hej, má někdo s tímto zkušenosti?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 716
- Registrován: úte 03. črc 2007 9:27:11
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
- safa
- Uživatel
- Příspěvky: 2685
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
... to by sis ovsem musel samozrejme priplatit (je to cca 6.400.- Kc rozdil).maly_medved píše:Je v pohodě. V dané kategorii dost v pohodě. Rozhodně bych si ho jako svůj první kompresor koupil raději než třeba Uliho .
... pro me maji tyhle masinky zasadni problem (stejne jako treba kamaradova XTA C2) ... a to je latence. Jakmile je to zarizeni digitalni tak ma latenci a tim padem nelze pouzit na grupe nebo na vedlejsim odbocenym kanale na paralelni kompresi ;-(. Diky latenci pak ve vysledku puvodni s komprimovanym signalem neprijemne fazuje. Takze pekny, ale leda do insertu.Ale kdo si jednou šáhl na TC Triple C ( kterej z mě naprosto nepochopitelnejch důvodů přestali vyrábět ) , už nechce jinak .
Je to stejné jako M-ONE versus M 350
Šáfa ::::::
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
-
- Uživatel
- Příspěvky: 716
- Registrován: úte 03. črc 2007 9:27:11
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
- safa
- Uživatel
- Příspěvky: 2685
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
... pro zpevy (tedy pro sola) a ... kdyz muzu tak skoro poradmaly_medved píše:SAFA - Trochu odbočím ... pro co a kdy používáš paralelní kompresi ?
... mmno tady jde o kompresory, pokud vim a ne o speaker management.Mimochodem - řešil jsem například u DBX Driverack 260 kontra XTA - XTA neudávala na rozdíl od DBX nebo T.C. latenci
Šáfa ::::::
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
-
- Uživatel
- Příspěvky: 716
- Registrován: úte 03. črc 2007 9:27:11
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
- safa
- Uživatel
- Příspěvky: 2685
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Prominm byl jsem v presu takze jsem to nedopsal cele ;-]. Nemyslel jsem to zle, chtel jsem jen spis naznacit ze u speakermanagementu se nikde nescita procesovany a puvodni signal takze tam nejakech par ms a ostatne ani desitek ms latence prakticky nehraje roli (a to ty procesory budou mit latenci spis v jednotkach ms).
Jenze pri paralelni kompresi jo ... a tam je to pak problem. S tou Xtou se to fakt nedalo ... coz me docela mrzi, jinak je to zajimava masinka.
Jenze pri paralelni kompresi jo ... a tam je to pak problem. S tou Xtou se to fakt nedalo ... coz me docela mrzi, jinak je to zajimava masinka.
Šáfa ::::::
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
-
- Uživatel
- Příspěvky: 716
- Registrován: úte 03. črc 2007 9:27:11
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
právě proto mě u XTA zajímala latence , kterou výrobce v manuálu neuváděl.
U DBX 260 je například 10 ms / kanál . ( Vím - jiný typ zařízení , ale já jej teď například používám v jednoom klubu v módu full rangejen jako výstupní eq a kompresor-limiter )
Docela mě posadilo na zadek , že u T.C. Triple C udávali průchozí latenci pod 2 ms .
V módu LOCK AHEAD dochází u T.C. Triple C k preciznějšímu zpracování a výpočtu, ale projeví se to ( a to "varovali" ) zvýšenou latencí 3 ms
Proč o TripleC píšu - dá se občas bazarově kolem 9-11 KKč sehnat a to už stojí za úvahu
U DBX 260 je například 10 ms / kanál . ( Vím - jiný typ zařízení , ale já jej teď například používám v jednoom klubu v módu full rangejen jako výstupní eq a kompresor-limiter )
Docela mě posadilo na zadek , že u T.C. Triple C udávali průchozí latenci pod 2 ms .
V módu LOCK AHEAD dochází u T.C. Triple C k preciznějšímu zpracování a výpočtu, ale projeví se to ( a to "varovali" ) zvýšenou latencí 3 ms
Proč o TripleC píšu - dá se občas bazarově kolem 9-11 KKč sehnat a to už stojí za úvahu
- safa
- Uživatel
- Příspěvky: 2685
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
MMno ... k tomu me napad dotaz:
Zustava ta latence konstantni bez ohledu na to jaky bloky procesingu zaradis ?
Zustava ta latence konstantni bez ohledu na to jaky bloky procesingu zaradis ?
Šáfa ::::::
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
-
- Uživatel
- Příspěvky: 716
- Registrován: úte 03. črc 2007 9:27:11
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: T.C. electronic C 400 XL
mám takový banální dotaz, jake presne kabely potrebuju k zapojení toho to kompressoru do mixu (mam mix Soundcraft EPM6) máme kabely od PRO CO insertní na jedne strane TRS jack (ktery davame do mixu do insertu) a na druhem konci dva XLR konektory jeden samice a druhy samec a do kompresoru to zapojujeme, jeden kabel na vstup na levy kanal a vystup pravy kanal a druhy na vstup pravy a levy vystup, kdyz je pustena hudba a pripojeny monitory do mixu a pripoji se to takto do insertu tak hudba prestane hrat a ani z mikrofoniho vstupu nic neleze a do kompresoru taky ne, kdyz se to odpoji vse jede jak ma, jeste doplnim, zvukovka - M-audio fast track ultra 8R, kompresor T.C. EL C400XL, mix soundcraft EPM6, monitory Alesis MKII, kabely PRO CO a mic RODE NT2 nevim co vic, pls poradte,dik.....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 565
- Registrován: čtv 18. zář 2008 13:40:53
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: T.C. electronic C 400 XL
Nepochopil som presne preco miesas lavy vstup a pravy vystup... ja by som povedal, ze jeden XLR samec na lavy vstup a XLR samica na lavy vystup, druhy to iste ale na pravy vstup a pravy vystup. Skontroluj si na prednej strane prepinac mode; ak komprimujes dva nezavisle kanaly, daj dual mono,
ak napr. stereo vystup z mixu tak stereo/serial, a pripadne kolecko mix na druhom efekte otoc na 0 (=bypass, obist/vypnut)
ak ti to nepojde, na zaciatok obe kolecka mix daj na 0 (bypass), tym vylucis zle nastavenie. skontroluj, ci su jacky/TRS dobre zastrcene. pozri ci ti kompresor pise nejaky rozumny vstupny signal. keby nepomohlo, napis viac podrobnosti. kam to zapojujes, co tym chces dosiahnut, co si skusal.
Pozn: nemal som tu krabicu v ruke, len som pozeral manual, takze sa mozem mylit...
ak napr. stereo vystup z mixu tak stereo/serial, a pripadne kolecko mix na druhom efekte otoc na 0 (=bypass, obist/vypnut)
ak ti to nepojde, na zaciatok obe kolecka mix daj na 0 (bypass), tym vylucis zle nastavenie. skontroluj, ci su jacky/TRS dobre zastrcene. pozri ci ti kompresor pise nejaky rozumny vstupny signal. keby nepomohlo, napis viac podrobnosti. kam to zapojujes, co tym chces dosiahnut, co si skusal.
Pozn: nemal som tu krabicu v ruke, len som pozeral manual, takze sa mozem mylit...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 565
- Registrován: čtv 18. zář 2008 13:40:53
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: T.C. electronic C 400 XL
Este ma napadlo:
Ci je kabel dobry zistis, ak ho premerias/prepipas. Spravne zapojenie je v manuali k mixu strana 30 skoro uplne dole.
Spicka jacku (Tip) ide na samca XLR (send) a kruzok (Ring) na samicu (Return). Ak je tvoj kabel naopak, tak ti pomoze len pajkovacka
Ci je kabel dobry zistis, ak ho premerias/prepipas. Spravne zapojenie je v manuali k mixu strana 30 skoro uplne dole.
Spicka jacku (Tip) ide na samca XLR (send) a kruzok (Ring) na samicu (Return). Ak je tvoj kabel naopak, tak ti pomoze len pajkovacka