Použití repráku k zesilovači tesla ASO 500

Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
Daniel-dl
Nováček fóra
Nováček fóra
Příspěvky: 2
Registrován: ned 27. lis 2022 10:07:43

Použití repráku k zesilovači tesla ASO 500

Příspěvek od Daniel-dl » ned 27. lis 2022 18:00:26

Zdravím!

Koupil jsem si zesilovač TESLA VRÁBLE ASO 500 (Studiosolo 130) a pán mně k tomu zesilovači poslal i nějaký reprák.
Přesněji tedy kenwood LS-N751 a napsal že to k tomu používal, ale já si tím nejsem jistý, protože ten reprák má psány vstupy 135 W 6 ohm a 70 W 12 ohm. A zesilovač má výstupy 100 W 8 ohm nebo 100 W 15 ohm. Tak se chci zeptat jestli je možné tento reprák použít, nebo ne. A pokud ano, tak jak. Předem moc děkuji. A omluvte blbou otázku, jsem začátečník.

miro
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: pon 18. led 2010 20:07:27

Re: Použití repráku k zesilovači tesla ASO 500

Příspěvek od miro » ned 27. lis 2022 19:14:33

Zesilovač topologie konců AUJ 635 je schopný vyrobit skutečných 100-120W. Ta parodie na reprobox LS-N751 nevydží ani zlomek tohoto výkonu. Navíc její citlivost bude tak mizerná, že to ani nebude pořádně hrát. Je to pkojová regálovka.

Uživatelský avatar
Marián

Re: Použití repráku k zesilovači tesla ASO 500

Příspěvek od Marián » ned 27. lis 2022 23:51:45

Neviem ako to myslel ten pán napojiť, ale ten reprák je pravdepodobne biamp (je k tomu potrebný zvlášť zosil pre bas a zvlášť pre stredovýšky) a zosil je monoblok. Je možné že to je iba biwiring (zapája sa paralelne, to by sa dalo zistiť po rozrábke, čo je výhybka pred basákona a pred stredom či je hornopripustný filter ak nie bude to biamp), no potom to nesedí k impedancii zosilňovača aj keď myslím že pokiaľ by sa do 6 ohm nehnal na hranu tak by to asi išlo.

Daniel-dl
Nováček fóra
Nováček fóra
Příspěvky: 2
Registrován: ned 27. lis 2022 10:07:43

Re: Použití repráku k zesilovači tesla ASO 500

Příspěvek od Daniel-dl » úte 29. lis 2022 21:29:05

Děkuju všem za odpovědi.