Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
-
- Reklama
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
Zdeňku, nezpochybňoval jsem tohle řešení, jenom jsem upozorňoval na souvislosti. Ono totiž to "klap a jedem" musíš udělat při každém zastavení záznamu a potom při střihu ke každému záběru ručně pasovat všechny "kapesní" záznamy. Což je neskutečný os.r. (Věř mi, párkrát jsem tuhle metodu sám použil). Navíc ME 4 není mikrofon z nejlepších pro takové použití. (Na aerobic a podobně - dobrý - k tomu je primárně určen, na filmovačku opravdu jenom v nouzi nejvyšší.)
Když budu počítat podle zadání 2-5 lidí, jsem odhadem na 16 tis za pět souprav. (zoom + mic bez přizpůsobení) Mám zvuk, který není bůhví co a k tomu neskutečnej pakec při zpracování. (Ale jednu výhodu to má - než to sesadím, mám primární materiál tak prohlédnutý, že jej znám nazpaměť a vlastní střih je potom "brnkačka").
Jedna bazarová MKH 416 na bambusu bude hrát (i na mluvené slovo) rozhodně o dvě třídy lépe, než těch pět ME4. (Takové detaily, jako je otázka fází při pohybu účinkujících, zanedbávám.)
Nebývá to často, ale už jsem viděl prodávat zachovalou 416 za cenu okolo 10 tis.
Kdybych měl na výběr, raději bych zvolil tuhle cestu, ale je to jen můj osobní názor. (Podložený pár zkušenostmi).
Když budu počítat podle zadání 2-5 lidí, jsem odhadem na 16 tis za pět souprav. (zoom + mic bez přizpůsobení) Mám zvuk, který není bůhví co a k tomu neskutečnej pakec při zpracování. (Ale jednu výhodu to má - než to sesadím, mám primární materiál tak prohlédnutý, že jej znám nazpaměť a vlastní střih je potom "brnkačka").
Jedna bazarová MKH 416 na bambusu bude hrát (i na mluvené slovo) rozhodně o dvě třídy lépe, než těch pět ME4. (Takové detaily, jako je otázka fází při pohybu účinkujících, zanedbávám.)
Nebývá to často, ale už jsem viděl prodávat zachovalou 416 za cenu okolo 10 tis.
Kdybych měl na výběr, raději bych zvolil tuhle cestu, ale je to jen můj osobní názor. (Podložený pár zkušenostmi).
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
S me4 jsem bohuzel mel take tu cest.
prirovnam:
ME4 = RH sound aktivni bedna
(:
prirovnam:
ME4 = RH sound aktivni bedna
(:
- Zdeněk Prodance
- Uživatel

- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
Jo, pokud to půjde sejmout jedním dobře směrovaným (taky se to musí umět, nijak samo se to neudělá ani náhodou) mikrofonem, tak je to určitě technicky jednodušší, ale už jen přidat k němu ještě ten bezdrátový přenos do kamery znamená překročit rozpočet výrazně a ještě se počítá s nákupem ojetiny. Moc nevíme o tom, co opravdu chtějí natáčet a co umí, možná mají někoho dobrého k mikrofonu, možná k počítači. Já rozhodně tu svoji alternativu nijak nepropaguju, to bych to musel mít vyzkoušené, například jestli s počtem kanálů roste pracnost pomalu nebo rychle nemám ani tušení, prostě jsem to jen hodil do placu k posouzení nebo inspiraci. V těch mikrofonech je samozřejmě výběr větší, ale chtěl jsem, aby to bylo zhruba v daném rozpočtu.
H.M.
Pánové, pokud to budete brát prizmatem mikrofonů kolem deseti tisíc kus, tak jistě. Ale zajímavější by asi nejen pro tazatele bylo, kdybyste uvedli nějaký neRH za podobné peníze. Přiznám se, že bych to taky potřeboval vědět, chybí mi pár kusů k bodypackům, které jsme nedávno do kina přidali a opravdu nemám nervy na to, jim dát do ruky něco tak choulostivého a drahého a snadno zmiznutelného, jako nějaký DPA nebo VT.
H.M.
Pánové, pokud to budete brát prizmatem mikrofonů kolem deseti tisíc kus, tak jistě. Ale zajímavější by asi nejen pro tazatele bylo, kdybyste uvedli nějaký neRH za podobné peníze. Přiznám se, že bych to taky potřeboval vědět, chybí mi pár kusů k bodypackům, které jsme nedávno do kina přidali a opravdu nemám nervy na to, jim dát do ruky něco tak choulostivého a drahého a snadno zmiznutelného, jako nějaký DPA nebo VT.
Prodance, http://www.prodance.cz
- blaha
- Uživatel

- Příspěvky: 3593
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
V tom případě můžu doporučit Beyerdynamic TG L55c, je to asi nejlevnější slušný mikrofon.
http://www.kreatek.cz/?s=l55
http://www.kreatek.cz/?s=l55
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
No mas pravdu Huberte. No myslim, ze puvodniho tazatele uz to prestalo zajimat, takze s tim natacenim to asi nebude tak horke. Je to podobne, kdyz radite sestavy na ozvucovani. V podobnych tematech to probiha obdobne. Kdyz se Vas nekdo zepta, co koupit, aby mohl ozvucit venku akci pro 500 lidi s rozpoctem 20tis. Tak mu preci taky nenapisete kup si bedny RH sound. Spise se mu snazite otevrit oci a pomoct mu, aby se usetril toho kroku, kdy nakoupi hromadu srotu, ktery se po nekolika akci, kdy to moc nehralo, snazi prodat alespon za zlomek toho, zaco koupil.
No pro nadsence je jeste moznost, kterou jsem taky zkousel a nejak funguje.
Napriklad mikrofon Rode pinmice je celkem slusny. Pak jsem mel nejaky nahlavni mirkofony od Beyerdynamicu, ktery hraly pekne, ale mely velikou hlavu. Takze pro Tv nevhodny.
To jsou levnejsi varianty mikrofonu.
Pokud mate zapojeni s maly jackem, tak lze nahravat zvuk i do mobilu v kapse. Ja to mam vyzkouseny s tim pinmicem do Iphone a htc. Celkem zvuk sel. Ale je potreba rict, ze se jedna o nespolehlivy zaznam. (Muzete si na mobilu neco zmacknout, nekdo zavola, sekne se...) Takze dulezitou stopu bych tak netocil, ale jako bonus stopu, ktera muze vyjit nebo nemusi, bych klidne pouzil.
v.
No pro nadsence je jeste moznost, kterou jsem taky zkousel a nejak funguje.
Napriklad mikrofon Rode pinmice je celkem slusny. Pak jsem mel nejaky nahlavni mirkofony od Beyerdynamicu, ktery hraly pekne, ale mely velikou hlavu. Takze pro Tv nevhodny.
To jsou levnejsi varianty mikrofonu.
Pokud mate zapojeni s maly jackem, tak lze nahravat zvuk i do mobilu v kapse. Ja to mam vyzkouseny s tim pinmicem do Iphone a htc. Celkem zvuk sel. Ale je potreba rict, ze se jedna o nespolehlivy zaznam. (Muzete si na mobilu neco zmacknout, nekdo zavola, sekne se...) Takze dulezitou stopu bych tak netocil, ale jako bonus stopu, ktera muze vyjit nebo nemusi, bych klidne pouzil.
v.
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
Vítek> naštěstí studuji zvukařinu a o video se zajímám rekreačně, ale neříká se následnému přemlouvání také ADR?
Ten rozdíl s točením na foťák a kameru v dnešní době už není pro záznam nějakého videa takový rozdíl, naschvál nepoužívám slovo film. Vždyť se tím teď živí tolik lidí. V konzumní kvalitě (DVD, full HD přehrávání na Vimeu) už je i těžko poznat rozdíly mezi DSLR a Red Scarlet. Běžné videoklipy v dnešní době se točí na zrcadlovky a GoPro.
(pro ukázku, co jde s vlastně blbou zrcadlovkou udělat http://www.youtube.com/watch?v=fdJc1_IBKJA)
Zrovna bych sem mohl přihodit dotaz, který řeším.
Poradíte mi vhodný mikrofon pro začínajícího video amatéra?
Chtěl bych se vydat cestou externího nahrávadla (Zoom H4 (za půl roku na něj budu mít volné finance) a k tomu potřebuji vybrat vhodný mikrofon. Hledám něco pro "run and gun" a točení různých rozhovorů, nejčastěji v jedné osobě, mikrofon zafixován na ramenním rigu nebo místo blesku.
Máte někdo i zkušenosti s velmi levnými mikrofony s 3,5mm jackem k připojení přímo do externího vstupu foťáku? (Rode VideoMic apod.)
Točím na Nikon D5200.
Ten rozdíl s točením na foťák a kameru v dnešní době už není pro záznam nějakého videa takový rozdíl, naschvál nepoužívám slovo film. Vždyť se tím teď živí tolik lidí. V konzumní kvalitě (DVD, full HD přehrávání na Vimeu) už je i těžko poznat rozdíly mezi DSLR a Red Scarlet. Běžné videoklipy v dnešní době se točí na zrcadlovky a GoPro.
(pro ukázku, co jde s vlastně blbou zrcadlovkou udělat http://www.youtube.com/watch?v=fdJc1_IBKJA)
Zrovna bych sem mohl přihodit dotaz, který řeším.
Poradíte mi vhodný mikrofon pro začínajícího video amatéra?
Chtěl bych se vydat cestou externího nahrávadla (Zoom H4 (za půl roku na něj budu mít volné finance) a k tomu potřebuji vybrat vhodný mikrofon. Hledám něco pro "run and gun" a točení různých rozhovorů, nejčastěji v jedné osobě, mikrofon zafixován na ramenním rigu nebo místo blesku.
Máte někdo i zkušenosti s velmi levnými mikrofony s 3,5mm jackem k připojení přímo do externího vstupu foťáku? (Rode VideoMic apod.)
Točím na Nikon D5200.
- blaha
- Uživatel

- Příspěvky: 3593
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
Já jsem na podzim právě přešel na ZOOM H1, ten mám přímo propojený do kamery, používám tedy pouze jako stereomikrofon a rozdíl ve zvuku je velmi výrazný. Najednou to má tělo a prostor.
Na youtube je i několik srovnávacích testů mezi Rode Videomic a ZOOM H1 a dokonce jsem tam našel i srovnání přímo s mikrofonem DSLR.
Je tam jen jedna vada, nemůže bejt s kamerou spojenej "natvrdo" bere jakejkoliv otřes či manipulaci s kamerou. Takže to chce antishock držák, buď tam lze použít od Rode
http://www.audiotek.cz/product-14005-rode-sm3
nebo jako já použít lidovou tvořivost viz foto, cena cca 100,-.
Na youtube je i několik srovnávacích testů mezi Rode Videomic a ZOOM H1 a dokonce jsem tam našel i srovnání přímo s mikrofonem DSLR.
Je tam jen jedna vada, nemůže bejt s kamerou spojenej "natvrdo" bere jakejkoliv otřes či manipulaci s kamerou. Takže to chce antishock držák, buď tam lze použít od Rode
http://www.audiotek.cz/product-14005-rode-sm3
nebo jako já použít lidovou tvořivost viz foto, cena cca 100,-.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
Zblebt> Na Zoom H4n bych se vyprdnul.. Mam ho taky (uz asi 5 let) a dnes se da uz vybrat lepsi stroj. Treba Tascam DR 100. U toho Zooma mi vadi nekolik veci. Dlouhy start, vydrz baterii, plastove provedeni, interni mikrofony nic moc, sum na predzesilovacich.
Jeden kamarad zvukar ted kupoval ten Tascam a vysel mu pri porovnani lepe.
Kdybys to chtel na nahravani atmosfer, tak jednoznacne na tom je lip Sony D50 (ale taky je drazsi). Nebo obecne uznavany maly rekorder je Nagra. Ale to uz je vyssi cenova kategorie.
Jinak ADR neboli "automatic dialog replacment" je anglicky vyraz v Cechach se ale pouziva vyhradne ten pojem postsynchron.
V.
Jeden kamarad zvukar ted kupoval ten Tascam a vysel mu pri porovnani lepe.
Kdybys to chtel na nahravani atmosfer, tak jednoznacne na tom je lip Sony D50 (ale taky je drazsi). Nebo obecne uznavany maly rekorder je Nagra. Ale to uz je vyssi cenova kategorie.
Jinak ADR neboli "automatic dialog replacment" je anglicky vyraz v Cechach se ale pouziva vyhradne ten pojem postsynchron.
V.
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
Ahoj chlapíí když se to takhle rozběhlo, tak asi poslední 4 roky s kolegou děláme na vánoční besídku našeho modelářského klubu tzv Vánoční video. Sehrajeme nějaké scénky, dáme nějaká videa z akcí prostě ať se máme na besídce čím bavit. My s kolegou si užíváme natáčení, stříhání a vše okolo, akorát na to máme většinou málo času. Točíme na zrcadlovku, v dílně před zeleným plátnem, ale zvuk jsme zatím moc neřešili. Je to brané jen na kamerový mikrofon. Na příští rok přemýšlíme co s tím. Myslel jsem na dvě klopovky přes mixáček do foťáku, nebo zatlumit místnost nějakýma dekama a dát nějak šikovně kondík???
Tady je to video, na celé koukat nemusíte, ale kdo chce může
Já jsem ten tlustej v kukle 
http://www.youtube.com/watch?v=RLiS914fASQ
Tady je to video, na celé koukat nemusíte, ale kdo chce může
http://www.youtube.com/watch?v=RLiS914fASQ
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
(-: To jsem se celkem pobavil..
Hele ja bych to videl nejlepe na dva klopaky. (pokud je mas k dispozici) a jelikoz jste ve "studiu", tak si to muzes zapojit do klasickeho mixu a z nej do fotaku a je to. Jedine jestli ma fotak linkovy vstup. Coz vetsinou ne. Tak to budes muset urovnove sladit.
Na fotaku (kamere) nejlepe vypnout automatiku, vsemozny wind filtry, low cuty apod.
V.
Hele ja bych to videl nejlepe na dva klopaky. (pokud je mas k dispozici) a jelikoz jste ve "studiu", tak si to muzes zapojit do klasickeho mixu a z nej do fotaku a je to. Jedine jestli ma fotak linkovy vstup. Coz vetsinou ne. Tak to budes muset urovnove sladit.
Na fotaku (kamere) nejlepe vypnout automatiku, vsemozny wind filtry, low cuty apod.
V.
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
To Zdeněk: Uvažoval jsem samozřejmě bambus drátem do kamery. O funkčním bezdrátovém řešení nemá cenu ve stanoveném cenovém limitu ani přemýšlet. Rozpočet stačí sotva na ten mikrofon a bambus.
Foťák má jinak konstruovaný čip a jiný způsob čtení dat, optimalizovaný pro co nejlepší STATICKÝ snímek. Kamera je vymyšlena ke snímání pohybu. I ten sebelepší foťák má s pohybem problém a to veliký. To je třeba mít na paměti a pokud už ho chceme na "filmování" použít, je potřeba sakra vědět, jakým způsobem a pro jaký typ scény. (Aby nevznikl omyl: všímáš si, že netvrdím, že to nejde, ale že je potřeba vědět na co a jak - a na něco vůbec.)
Ukázka, co jsi poslal, není moc vhodný příklad do této debaty.
1) Kvalita uložení na YouTube hodně chyb skryje (630*360 px není bůhví jaké rozlišení)
2) Jde o značně stylizovaný klip, většinu technických nedostatků lze prohlásit za "umělecký záměr", pro některé záběry se nedá použít "dospělá" technika, žánru to příliš neublíží a není to moc dlouhé.
Kdybys měl stejně zpracovaný celovečerák, odejdeš z kina se zárodky epilepsie. (Nebo minimálně s tikem).
Strobování, způsobené nedostatkem pohybových fází, kácení hran a poskakování makrobloků je neodstranitelné, protože je způsobené tím, jak je čip vyroben. Dá se to pouze zamaskovat tím, že si je toho kameraman vědom a foťák použije jenom na takový typ snímání, kde se tyto jevy minimalizují. (Makrosnímání, převážně statické obrazy s minimem pohybu a hlavně bez rychlých švenků a zoomování...)
Jenom jeden příklad: Všimni si, jak nepřirozeně a "po kouskách" se pohybuje zem v úvodním leteckém záběru. (Cca 10 sec. od začátku.)
Bavíme se samozřejmě o díle, které chceme v nějaké přiměřené formě předvádět ostatním lidem. Na obrázky typu "Pepíček na nočníčku" stačí cokoliv, co je zrovna po ruce.
Tím tě nechci odradit od umělecké tvorby (stejně si do toho nenecháš kecat
- a je to tak správné), ale rozhodně není na škodu znát některé souvislosti a hlavně na každou práci použít ten správný "vercajk". (Hromada hnoje se dá v nouzi taky přehazovat lopatou na sníh, ale vidle možná budou na takovou práci vhodnější.)
Ber to jako velmi stručné upozornění na rozdíly. Bylo by to na sáhodlouhou debatu. (A že takové, leckdy velmi vzrušené a vášnivé, debaty probíhají i mezi "renomovanými profesionály".)
To Fikus: I když jsem to nezkouknul celé, je to hezká taškařice, dost se mi to líbí. Je vidět, že vás to hodně baví.
K Víkově radě se připojuji. Možná by nebylo marné použít 2 koďany (širokou ledvinu) na malém stolním stojánku. (V profi studiu bych použil třeba KM84 nebo MKH 8040 - to je na doma cenově mimo, ale třeba E614 by posloužila určitě velmi dobře, je za ještě "skousnutelné" peníze a docela univerzálně použitelná.)
Zdravím všechny
J.
To Zblebt: Ten rozdíl právě je a veliký. Chápu, že pro někoho je v dnešní době, zmasírované maximem reklamních sloganů s téměř naprostou absencí opravdových technických informací, těžké pochopit vcelku banální fakt, že FOŤÁK NENÍ KAMERA.Ten rozdíl s točením na foťák a kameru v dnešní době už není pro záznam nějakého videa takový rozdíl, naschvál nepoužívám slovo film. Vždyť se tím teď živí tolik lidí. V konzumní kvalitě (DVD, full HD přehrávání na Vimeu) už je i těžko poznat rozdíly mezi DSLR a Red Scarlet. Běžné videoklipy v dnešní době se točí na zrcadlovky a GoPro.
(pro ukázku, co jde s vlastně blbou zrcadlovkou udělat http://www.youtube.com/watch?v=fdJc1_IBKJA)
Ukázka, co jsi poslal, není moc vhodný příklad do této debaty.
1) Kvalita uložení na YouTube hodně chyb skryje (630*360 px není bůhví jaké rozlišení)
2) Jde o značně stylizovaný klip, většinu technických nedostatků lze prohlásit za "umělecký záměr", pro některé záběry se nedá použít "dospělá" technika, žánru to příliš neublíží a není to moc dlouhé.
Kdybys měl stejně zpracovaný celovečerák, odejdeš z kina se zárodky epilepsie. (Nebo minimálně s tikem).
Jenom jeden příklad: Všimni si, jak nepřirozeně a "po kouskách" se pohybuje zem v úvodním leteckém záběru. (Cca 10 sec. od začátku.)
Bavíme se samozřejmě o díle, které chceme v nějaké přiměřené formě předvádět ostatním lidem. Na obrázky typu "Pepíček na nočníčku" stačí cokoliv, co je zrovna po ruce.
Tím tě nechci odradit od umělecké tvorby (stejně si do toho nenecháš kecat
Ber to jako velmi stručné upozornění na rozdíly. Bylo by to na sáhodlouhou debatu. (A že takové, leckdy velmi vzrušené a vášnivé, debaty probíhají i mezi "renomovanými profesionály".)
To Fikus: I když jsem to nezkouknul celé, je to hezká taškařice, dost se mi to líbí. Je vidět, že vás to hodně baví.
K Víkově radě se připojuji. Možná by nebylo marné použít 2 koďany (širokou ledvinu) na malém stolním stojánku. (V profi studiu bych použil třeba KM84 nebo MKH 8040 - to je na doma cenově mimo, ale třeba E614 by posloužila určitě velmi dobře, je za ještě "skousnutelné" peníze a docela univerzálně použitelná.)
Zdravím všechny
J.
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
Vitek:
Já právě viděl jedno video, kde řešili problém se šumem na DR-40 pokud byl najetý v hlavní obrazovce, po najetí na menu šumění v levém kanálu ustalo. Musím zjistit, jak je na tom ta DR-100.
Použití bude zejména jako rekordér s lepším preampem pro externí mikrofon, než má můj foťák.
Caj: Ano, se vším naprosto souhlasím, proto jsem psal hlavně o videích, né o filmech. Na začátku debaty někdo poukázal na to, že točit cokoliv na "foťák" je naprosté diletantství a skoro to vypadalo, že na točení amatérských rozhovorů bude potřeba koupit profesionální kamera, i když na takové statické záběry bude více než dostatečná i ta levná zrcadlovka.
Já právě viděl jedno video, kde řešili problém se šumem na DR-40 pokud byl najetý v hlavní obrazovce, po najetí na menu šumění v levém kanálu ustalo. Musím zjistit, jak je na tom ta DR-100.
Použití bude zejména jako rekordér s lepším preampem pro externí mikrofon, než má můj foťák.
Caj: Ano, se vším naprosto souhlasím, proto jsem psal hlavně o videích, né o filmech. Na začátku debaty někdo poukázal na to, že točit cokoliv na "foťák" je naprosté diletantství a skoro to vypadalo, že na točení amatérských rozhovorů bude potřeba koupit profesionální kamera, i když na takové statické záběry bude více než dostatečná i ta levná zrcadlovka.
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
Díky za radu, zkusíme to obojí. Foták má klasickej vstup 3,5 stereo jack, tak to z mixu šoupnu přes DI box. Vyzkouším i klopáky i koďany. Do vánoc dlouhá doba, můžeme laborovatvitek_cz píše:(-: To jsem se celkem pobavil..
Hele ja bych to videl nejlepe na dva klopaky. (pokud je mas k dispozici) a jelikoz jste ve "studiu", tak si to muzes zapojit do klasickeho mixu a z nej do fotaku a je to. Jedine jestli ma fotak linkovy vstup. Coz vetsinou ne. Tak to budes muset urovnove sladit.
Na fotaku (kamere) nejlepe vypnout automatiku, vsemozny wind filtry, low cuty apod.
V.
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
Myslim, ze ty klopaky, pokud jsou alespon trochu slusne, budou lepsi, protoze Ti vyeliminujou tu mistnost..
Re: Prosím o radu- ozvučení rozhovorů 2-5lidí s mikroporty
Byla tady rec o prenosnych rekorderech Zoom. Jelikoz jsem si ted delal test svych novych mikrofonu na nahravani stereo atmosfer, tak jsem udelal i porovnani se Zoomem H4n.
Samozrejme jsem vysledek ocekaval, ale pro nekoho to muze byt uzitecne si poslechnout.
Delal jsem to taky kvuli tomu, abych si obhajil svoji taxu pred lidma, co maji pocit, ze si pronajmou Zooma s polopuskou a maji nahravaci set na urovni. Myslim na profi praci. U amateru (v dobrem slova smyslu) je to v poradku.
Jen k nahravce. Nechal jsem tam svuj hlas na zacatku, aby bylo jasne, ze jsem se snazil srovnat hlasitosti obou nahravek.
Dale jsem nemel idealni protivetrnou ochranu, takze v druhe nahravce je vitr, ktery ale neni soucasti zkoumani.
Posledni vec, na co upozornim je, ze jsem drzel mikrofon v ruce, coz take nebylo idealni. (Je to tam obcas slyset)
odkaz na mp3 soubory:
https://drive.google.com/file/d/0B78XTK ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B78XTK ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B78XTK ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B78XTK ... sp=sharing
V.
Samozrejme jsem vysledek ocekaval, ale pro nekoho to muze byt uzitecne si poslechnout.
Delal jsem to taky kvuli tomu, abych si obhajil svoji taxu pred lidma, co maji pocit, ze si pronajmou Zooma s polopuskou a maji nahravaci set na urovni. Myslim na profi praci. U amateru (v dobrem slova smyslu) je to v poradku.
Jen k nahravce. Nechal jsem tam svuj hlas na zacatku, aby bylo jasne, ze jsem se snazil srovnat hlasitosti obou nahravek.
Dale jsem nemel idealni protivetrnou ochranu, takze v druhe nahravce je vitr, ktery ale neni soucasti zkoumani.
Posledni vec, na co upozornim je, ze jsem drzel mikrofon v ruce, coz take nebylo idealni. (Je to tam obcas slyset)
odkaz na mp3 soubory:
https://drive.google.com/file/d/0B78XTK ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B78XTK ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B78XTK ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B78XTK ... sp=sharing
V.

























