od jeany » čtv 09. zář 2010 10:11:01
Samozřejmě, že se dynamický mikrofony ve studiu používají a to docela dost a to i ve velmi dobrých a drahých studiích. Oproti kondenzátorům většinou snesou vyšší SPL, takže se používaj třeba (ale nejenom) na škopky
Používaj se všechny možný od levných jako je SM57 (třeba na kytarový komba, snare) až po drahý -
Senheiser MD421 (komba, přechody, kopák...), Elektrovoice RE20 (kopák, vokál...) Shure SM7 (vokál...)
Výše zmíněnej Audix je určitě možný ve studiu použít, je to jeden z těch lepších kopákovejch mic a kdekdo ho používá.
Jinak bych řek že u výběru mikrofonu platí zlatý pravidlo If it sounds good, it is good. A je jedno esli je to dynamika, kondenzátor nebo třeba páskáč..
Samozřejmě, že se dynamický mikrofony ve studiu používají a to docela dost a to i ve velmi dobrých a drahých studiích. Oproti kondenzátorům většinou snesou vyšší SPL, takže se používaj třeba (ale nejenom) na škopky
Používaj se všechny možný od levných jako je SM57 (třeba na kytarový komba, snare) až po drahý -
Senheiser MD421 (komba, přechody, kopák...), Elektrovoice RE20 (kopák, vokál...) Shure SM7 (vokál...)
Výše zmíněnej Audix je určitě možný ve studiu použít, je to jeden z těch lepších kopákovejch mic a kdekdo ho používá.
Jinak bych řek že u výběru mikrofonu platí zlatý pravidlo If it sounds good, it is good. A je jedno esli je to dynamika, kondenzátor nebo třeba páskáč..