Mikrofon na saxofon

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Mikrofon na saxofon

Re: Mikrofon na saxofon

od Bassman » pon 23. lis 2015 11:28:51

Ja pouzivam tiez Opus 82. Zvukovo je nieco medzi ostrym a jemnym gulatym zvukom, takze miernimy korekciami sa da docielit zvuk aky bude potrebne. Ale nemal som moznost nejakeho zrovnavania, takze to nemusi byt najlepsie riesenie, ale ja som s nim proste spokojny.

Re: Mikrofon na saxofon

od TomasVv » ned 22. lis 2015 21:42:21

Mám čerstvou zkušenost sw špičkovými mikrofony AMT na saxofon, naproastá paráda. Škoda, že jsem neměl možnost přímého srovnání s DPA, moc by mě to zajímalo.
http://www.appliedmicrophone.com/amt-ta6/
Hráč měl jeden mikrofon na tenorsaxofonu a dvojici na altsaxofonu, stačil na to dvojkanálový přijímač. Zvuk prakticky bez korekcí, příjemný, neřezal

Re: Mikrofon na saxofon

od Gustav » pát 17. říj 2014 16:45:06

=D> DPA vlastním, ale jedná se o mrňavý KOĎAN, takže vhodný i na AKUSTIC kytaru - zatím jsem též NEzkoušel=G [-o<

Re: Mikrofon na saxofon

od MADMAX » pát 17. říj 2014 11:54:16

měj sem v ruce Beyer OPUS 82, dva modely AKG (starší a současný), všechny hrály docela slušně, ale nejvíc se mi líbí Audio-Technica ATM-350. Ještě lepší asi bude DPA, ale osobně jsem neměl tu čest si na ní zahrát, jen jsem slyšel, jak to v Akropoli hrálo nějakým cizákům, a bylo to skvělé...

Re: Mikrofon na saxofon

od Saxofonista » pon 13. říj 2014 23:21:43

Ahoj já tedy osobně používám AKG C519 ML a zvuk je v pořádku a dá se s ním pomocí mixu celkem dobře pracovat.

Mikrofon na saxofon

od TomasVv » úte 07. srp 2012 11:14:45

Lehce přes rozpočet (jedna páteční hospoda) je kondenzátorová klipsna od Beyera http://www.audiopro.cz/produktovy-katal ... 2-set.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a ta mi přijde super.

Měl jsem zkušenost i s dynamikou, tuším Beyerdynamic TG I52d nebo předchůdce, neměl tolik jiskry,
ale zase byl pěkně tlustý.

Pak často potkávám http://www.audiotek.cz/product-12433-sennheiser-e608" onclick="window.open(this.href);return false;, ale ověř si, že má XLR konektor. Zvuk v pohodě.

Další mikrofony, co mě napadají jsou bu%d uplně blbé, nebo nemají XLR, potřebují vlastní napaječ a jsou přes rozpočet. Pujč si je, vyzkoušej a uvidíš.

Mikrofon na saxofon

od nezvukar » pon 06. srp 2012 19:29:28

TomasVv píše:To se nedá říct, záleží, jaký zvuk chceš dostat, v jakých podmínkách a jaký máš rozpočet.
spíše kulatý a plný zvuk, pop rock, je to v kapele, kde jsou všechny nástroje živě (bicí, basa, kytara). Jo a měla by to být klipsna.
Na mixu fantom máme, takže technicky to problém nebude. Jen nevím jakou zvolit variantu (dynamický, či kondrnzátor).
Cenový rozpočet zatím nemám, zatím sonduji. Ale drahy mikrofon si dovolit nemůžu. Cca 4.000 Kč.

díky

Mikrofon na saxofon

od Gustav » pon 06. srp 2012 16:01:01

Tak si pořiď monitor do sluchátka IN-EAR :
http://kytary.cz/audio-technica-m3r/HN120565/" onclick="window.open(this.href);return false;
Já používám z Prodenc od Sennheiseru SK500 ,to nikdo NEpřeřve, akorát se to musí zezačátku pracněji nastavit v poměru nástrojů a ságo je jinak jako všechny dechy- průrazný nástroj,zvláště do sluchátka / POZOR na ucho :!: G.

Mikrofon na saxofon

od TomasVv » pon 06. srp 2012 15:49:16

To se nedá říct, záleží, jaký zvuk chceš dostat, v jakých podmínkách a jaký máš rozpočet.

Mikrofon na saxofon

od nezvukar » pon 06. srp 2012 12:23:43

jaký mikrofon je pro saxofon vhodnější? Dynamický nebo kondík? Za sebou mám bubeníka, a i když se snaží, tak to nějaký rámus dělá.

Re: Mikrofon na saxofon

od frantik » pon 29. lis 2010 19:41:12

Tento víkend jsem upgradoval na tubě z AKG C-419 na OPUS 82-set. Výsledek je slyšitelný ve prospěch OPUSu. Čitelnější zvuk, menší šum (což naznačuje už papírové srovnání parametrů obou mikrofonů), zejména horní středy již netřeba tolik korigovat, hraje to tam dobře už s korekcema "na rovno". Spíše se nadměrným "kroucením" zvuku ublíží.

OPUS 82 je velmi lehounký a proti manipulačnímu hluku obrněný jedna báseň, páč ten stonek ke kapsli péruje celý, zatímco u AKG jde o klipsy dost dlouhý klasický kovový chobotek s kouskem gumové manžety až u kapsle.

Náš tubista, majíce obvykle během produkce trochu tuby v odposlechu, si ihned pochvaloval jak je zvuk s novým majkem konkrétnější a zejména rezonance okraje korpusu tuby je pěkně slyšet - mikrofon totiž směruje přednostně tam, nikoli rovnou do ďúry... Doslova mi řekl o přestávce: "Člověče, mně se ten mikrofon začíná líbit čím dál tím víc!". Je to dáno i tím, že oproti jiným tubařům zvykne hrát hodně "melodicky" a tak jej potěší, že to snažení jde slyšet konečně i ven z PA. Mně to též dělá radost neb zejména ve sluchátkách jsem teprv teď začal slyšel co to tam Šrahůlek vlastně všechno hraje...

Tím nechci říct, že je kond od AKG špatný, naopak, udělá i na tubě, klarinetu i na saxíku velmi dobrou sužbu, což jsem okamžitě poznal, když se u AKG na kšeftu pokakal přívodní kablík uvnitř chobotka a muselo se nouzově "prdět" na dynamiku. Přestože se funělo do Sennheisera E-845, tak oproti kondíkům obecně - kdepak ten detail je... Nemaje rezervní mikrák, honem jsem psal Šáfovi ať pošle OPUS 82, že si ho testnu na tubě a když se osvědčí, tak dám to staré AKG po opravě do rezervy. I stalo se tak.

Dva starší AKG C-419 mi ještě nadále sbírají klarinety, v několika skladbách se dávají též na saxíky a nestěžuju si. Akorát mám pro sága nachystané na dvou šavlích korekce jinak než pro klarinety abych mohl během hraní rychle reagovat, když klarinetista přehodí klips z klarinetu na ságo a po chvíli zase zpět. Samozřejmě bych zde radši měl další dva OPUSy, ale odvisí to od stavu kapelní kasy, jako obvykle, že jo...

od safa » pon 14. led 2008 17:35:25

zdenek píše:No, Opus 62 je dynamika a na saxu mi to dobře nehrálo, ale větší problém byl spíš s přenosem ruchů z klapek a to dost. Opus 82 nemám odskoušeno. Nemůžu soudit.
... tak to muzu potvrdit, ze Opus 62 coby levna klipsna s handling noisem ma obcas problem. Ovsem Opus 82 to je hodne jiny kafe jak co se handling noisu tyce tak zvukove.

od TomasVv » ned 13. led 2008 18:02:24

Co třeba AKG C-419pp? Je maličko ostřejší, ale dá se to upravit na mixu, nebo světe div se SM-58 je hodně kulatá, Beta je trošku ostřejší.

od zdenek » sob 12. led 2008 17:58:08

No, Opus 62 je dynamika a na saxu mi to dobře nehrálo, ale větší problém byl spíš s přenosem ruchů z klapek a to dost. Opus 82 nemám odskoušeno. Nemůžu soudit.

od safa » sob 12. led 2008 4:15:58

Des na to spravne, predne je treba na sax davat slusnej mikrofon ;-) . Hele pokud nemas daleko do Prahy tak se nekdy klidne stav s nastorjem a muzes si vyzkouse Opus 82 nebo 62 (muzem to pro zajimavost nahrat abys to pak moh v klidu poslechnout). Vic pro tebe udelat nemuzu...

Nahoru