Mikrofon na saxofon
-
- Reklama
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
... tak to muzu potvrdit, ze Opus 62 coby levna klipsna s handling noisem ma obcas problem. Ovsem Opus 82 to je hodne jiny kafe jak co se handling noisu tyce tak zvukove.zdenek píše:No, Opus 62 je dynamika a na saxu mi to dobře nehrálo, ale větší problém byl spíš s přenosem ruchů z klapek a to dost. Opus 82 nemám odskoušeno. Nemůžu soudit.
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, Re: Mikrofon na saxofon
Tento víkend jsem upgradoval na tubě z AKG C-419 na OPUS 82-set. Výsledek je slyšitelný ve prospěch OPUSu. Čitelnější zvuk, menší šum (což naznačuje už papírové srovnání parametrů obou mikrofonů), zejména horní středy již netřeba tolik korigovat, hraje to tam dobře už s korekcema "na rovno". Spíše se nadměrným "kroucením" zvuku ublíží.
OPUS 82 je velmi lehounký a proti manipulačnímu hluku obrněný jedna báseň, páč ten stonek ke kapsli péruje celý, zatímco u AKG jde o klipsy dost dlouhý klasický kovový chobotek s kouskem gumové manžety až u kapsle.
Náš tubista, majíce obvykle během produkce trochu tuby v odposlechu, si ihned pochvaloval jak je zvuk s novým majkem konkrétnější a zejména rezonance okraje korpusu tuby je pěkně slyšet - mikrofon totiž směruje přednostně tam, nikoli rovnou do ďúry... Doslova mi řekl o přestávce: "Člověče, mně se ten mikrofon začíná líbit čím dál tím víc!". Je to dáno i tím, že oproti jiným tubařům zvykne hrát hodně "melodicky" a tak jej potěší, že to snažení jde slyšet konečně i ven z PA. Mně to též dělá radost neb zejména ve sluchátkách jsem teprv teď začal slyšel co to tam Šrahůlek vlastně všechno hraje...
Tím nechci říct, že je kond od AKG špatný, naopak, udělá i na tubě, klarinetu i na saxíku velmi dobrou sužbu, což jsem okamžitě poznal, když se u AKG na kšeftu pokakal přívodní kablík uvnitř chobotka a muselo se nouzově "prdět" na dynamiku. Přestože se funělo do Sennheisera E-845, tak oproti kondíkům obecně - kdepak ten detail je... Nemaje rezervní mikrák, honem jsem psal Šáfovi ať pošle OPUS 82, že si ho testnu na tubě a když se osvědčí, tak dám to staré AKG po opravě do rezervy. I stalo se tak.
Dva starší AKG C-419 mi ještě nadále sbírají klarinety, v několika skladbách se dávají též na saxíky a nestěžuju si. Akorát mám pro sága nachystané na dvou šavlích korekce jinak než pro klarinety abych mohl během hraní rychle reagovat, když klarinetista přehodí klips z klarinetu na ságo a po chvíli zase zpět. Samozřejmě bych zde radši měl další dva OPUSy, ale odvisí to od stavu kapelní kasy, jako obvykle, že jo...
OPUS 82 je velmi lehounký a proti manipulačnímu hluku obrněný jedna báseň, páč ten stonek ke kapsli péruje celý, zatímco u AKG jde o klipsy dost dlouhý klasický kovový chobotek s kouskem gumové manžety až u kapsle.
Náš tubista, majíce obvykle během produkce trochu tuby v odposlechu, si ihned pochvaloval jak je zvuk s novým majkem konkrétnější a zejména rezonance okraje korpusu tuby je pěkně slyšet - mikrofon totiž směruje přednostně tam, nikoli rovnou do ďúry... Doslova mi řekl o přestávce: "Člověče, mně se ten mikrofon začíná líbit čím dál tím víc!". Je to dáno i tím, že oproti jiným tubařům zvykne hrát hodně "melodicky" a tak jej potěší, že to snažení jde slyšet konečně i ven z PA. Mně to též dělá radost neb zejména ve sluchátkách jsem teprv teď začal slyšel co to tam Šrahůlek vlastně všechno hraje...
Tím nechci říct, že je kond od AKG špatný, naopak, udělá i na tubě, klarinetu i na saxíku velmi dobrou sužbu, což jsem okamžitě poznal, když se u AKG na kšeftu pokakal přívodní kablík uvnitř chobotka a muselo se nouzově "prdět" na dynamiku. Přestože se funělo do Sennheisera E-845, tak oproti kondíkům obecně - kdepak ten detail je... Nemaje rezervní mikrák, honem jsem psal Šáfovi ať pošle OPUS 82, že si ho testnu na tubě a když se osvědčí, tak dám to staré AKG po opravě do rezervy. I stalo se tak.
Dva starší AKG C-419 mi ještě nadále sbírají klarinety, v několika skladbách se dávají též na saxíky a nestěžuju si. Akorát mám pro sága nachystané na dvou šavlích korekce jinak než pro klarinety abych mohl během hraní rychle reagovat, když klarinetista přehodí klips z klarinetu na ságo a po chvíli zase zpět. Samozřejmě bych zde radši měl další dva OPUSy, ale odvisí to od stavu kapelní kasy, jako obvykle, že jo...
Jsem zmatkař, někdy. No a?
-
nezvukar
Mikrofon na saxofon
jaký mikrofon je pro saxofon vhodnější? Dynamický nebo kondík? Za sebou mám bubeníka, a i když se snaží, tak to nějaký rámus dělá.
- TomasVv
- Uživatel

- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Mikrofon na saxofon
To se nedá říct, záleží, jaký zvuk chceš dostat, v jakých podmínkách a jaký máš rozpočet.
Dělám, co mě baví.
Mikrofon na saxofon
Tak si pořiď monitor do sluchátka IN-EAR :
http://kytary.cz/audio-technica-m3r/HN120565/" onclick="window.open(this.href);return false;
Já používám z Prodenc od Sennheiseru SK500 ,to nikdo NEpřeřve, akorát se to musí zezačátku pracněji nastavit v poměru nástrojů a ságo je jinak jako všechny dechy- průrazný nástroj,zvláště do sluchátka / POZOR na ucho
G.
http://kytary.cz/audio-technica-m3r/HN120565/" onclick="window.open(this.href);return false;
Já používám z Prodenc od Sennheiseru SK500 ,to nikdo NEpřeřve, akorát se to musí zezačátku pracněji nastavit v poměru nástrojů a ságo je jinak jako všechny dechy- průrazný nástroj,zvláště do sluchátka / POZOR na ucho
-
nezvukar
Mikrofon na saxofon
spíše kulatý a plný zvuk, pop rock, je to v kapele, kde jsou všechny nástroje živě (bicí, basa, kytara). Jo a měla by to být klipsna.TomasVv píše:To se nedá říct, záleží, jaký zvuk chceš dostat, v jakých podmínkách a jaký máš rozpočet.
Na mixu fantom máme, takže technicky to problém nebude. Jen nevím jakou zvolit variantu (dynamický, či kondrnzátor).
Cenový rozpočet zatím nemám, zatím sonduji. Ale drahy mikrofon si dovolit nemůžu. Cca 4.000 Kč.
díky
- TomasVv
- Uživatel

- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Mikrofon na saxofon
Lehce přes rozpočet (jedna páteční hospoda) je kondenzátorová klipsna od Beyera http://www.audiopro.cz/produktovy-katal ... 2-set.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a ta mi přijde super.
Měl jsem zkušenost i s dynamikou, tuším Beyerdynamic TG I52d nebo předchůdce, neměl tolik jiskry,
ale zase byl pěkně tlustý.
Pak často potkávám http://www.audiotek.cz/product-12433-sennheiser-e608" onclick="window.open(this.href);return false;, ale ověř si, že má XLR konektor. Zvuk v pohodě.
Další mikrofony, co mě napadají jsou bu%d uplně blbé, nebo nemají XLR, potřebují vlastní napaječ a jsou přes rozpočet. Pujč si je, vyzkoušej a uvidíš.
a ta mi přijde super.
Měl jsem zkušenost i s dynamikou, tuším Beyerdynamic TG I52d nebo předchůdce, neměl tolik jiskry,
ale zase byl pěkně tlustý.
Pak často potkávám http://www.audiotek.cz/product-12433-sennheiser-e608" onclick="window.open(this.href);return false;, ale ověř si, že má XLR konektor. Zvuk v pohodě.
Další mikrofony, co mě napadají jsou bu%d uplně blbé, nebo nemají XLR, potřebují vlastní napaječ a jsou přes rozpočet. Pujč si je, vyzkoušej a uvidíš.
Dělám, co mě baví.
-
Saxofonista
Re: Mikrofon na saxofon
Ahoj já tedy osobně používám AKG C519 ML a zvuk je v pořádku a dá se s ním pomocí mixu celkem dobře pracovat.
-
MADMAX
Re: Mikrofon na saxofon
měj sem v ruce Beyer OPUS 82, dva modely AKG (starší a současný), všechny hrály docela slušně, ale nejvíc se mi líbí Audio-Technica ATM-350. Ještě lepší asi bude DPA, ale osobně jsem neměl tu čest si na ní zahrát, jen jsem slyšel, jak to v Akropoli hrálo nějakým cizákům, a bylo to skvělé...
Re: Mikrofon na saxofon
- TomasVv
- Uživatel

- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mikrofon na saxofon
Mám čerstvou zkušenost sw špičkovými mikrofony AMT na saxofon, naproastá paráda. Škoda, že jsem neměl možnost přímého srovnání s DPA, moc by mě to zajímalo.
http://www.appliedmicrophone.com/amt-ta6/
Hráč měl jeden mikrofon na tenorsaxofonu a dvojici na altsaxofonu, stačil na to dvojkanálový přijímač. Zvuk prakticky bez korekcí, příjemný, neřezal
http://www.appliedmicrophone.com/amt-ta6/
Hráč měl jeden mikrofon na tenorsaxofonu a dvojici na altsaxofonu, stačil na to dvojkanálový přijímač. Zvuk prakticky bez korekcí, příjemný, neřezal
Dělám, co mě baví.
Re: Mikrofon na saxofon
Ja pouzivam tiez Opus 82. Zvukovo je nieco medzi ostrym a jemnym gulatym zvukom, takze miernimy korekciami sa da docielit zvuk aky bude potrebne. Ale nemal som moznost nejakeho zrovnavania, takze to nemusi byt najlepsie riesenie, ale ja som s nim proste spokojny.
"Keď je zvuk dobrý, tak je zvuk dobrý"
http://www.hrbikmedia.eu
http://www.hrbikmedia.eu


























