od CharlesBass » úte 16. čer 2020 0:12:21
No, držim palec.
Chtěl jsem vědět důvod a záměr, opravdu mě to zajímalo (určitě nejen mě

) Takto. Postavit dvojpásmovou, obyčejnou bednu, aby slušně hrála, tzn použít kvaltitní repráky a z nich vytěžit jejich nejlepší vlastnosti: Je to hromada práce, za kterou stojí ještě větší hromada teorie a především letitých zkušeností - zkušeností se stavbou, návrhem a tisíci hodin s měřícím mikrofonem. Vopravdu si nedělám srandu. Stlouct budku a poskládat ověřené kombinace z nejprodávanějších repráků, to dokáže už víc lidí - sem tam to dokonce i uměj změřit a nějakým odpůrkem, kondíkem... doladit.
Ty sis troufnul jít do boxu, kde je 8 repráků. Složitý fázový korektory.... atp.... a navíc stohování boxů,to je na nastavení s každým dalším boxem násobně složitější....
Jak jsi již sám přišel, není to zřejmě o tom, to dohnat na dělících frekvencích, příp na master eq....
Na základě požadavku, aby víc prorážel kopák a virbl. Teda, opravdu se na mě nezlob, třeba to dokážeš naladit, ale ten důvod mě odzbrojil. Jako zřejmě je tam i nadšení pro kutilství, potěšení z vlastní práce a úspěchu, přijímání výzev ... to nemůžu popřít.
Je to jistě na jiné téma, ale to poslední, co by v rockových a metalových kapelách bylo obtížně nazvučitelné je zrovna virbl, potažmo kopák. Třetina bubeníků jezdí s různými signature modely, zvuk jak kovadlina, ohlušující v půlce sálu ... lité ráfky, paličky tlusté jako násady od košťat, hliníkové atp .... tam je se zvučením opačný problém, zvuk se spíše komprimuje, aby nejen že "neprorážel" moc, ale aby nezničil repráky

Se standartní SM57 na stojánku, analogovým pultem, gejtem a komprosorem (AH, Soundcraft, DBX, KlarkTechnik apt) neexistuje, aby virbl i od Amátek neurážel hlavy na jakýkoliv 300W bednách....
No už to máš ... ale nevím, jestli i když to naladíš, že to bude rovný, jako když střelí, jestli budeš spokojen.
No, držim palec.
Chtěl jsem vědět důvod a záměr, opravdu mě to zajímalo (určitě nejen mě ;-) ) Takto. Postavit dvojpásmovou, obyčejnou bednu, aby slušně hrála, tzn použít kvaltitní repráky a z nich vytěžit jejich nejlepší vlastnosti: Je to hromada práce, za kterou stojí ještě větší hromada teorie a především letitých zkušeností - zkušeností se stavbou, návrhem a tisíci hodin s měřícím mikrofonem. Vopravdu si nedělám srandu. Stlouct budku a poskládat ověřené kombinace z nejprodávanějších repráků, to dokáže už víc lidí - sem tam to dokonce i uměj změřit a nějakým odpůrkem, kondíkem... doladit.
Ty sis troufnul jít do boxu, kde je 8 repráků. Složitý fázový korektory.... atp.... a navíc stohování boxů,to je na nastavení s každým dalším boxem násobně složitější....
Jak jsi již sám přišel, není to zřejmě o tom, to dohnat na dělících frekvencích, příp na master eq....
Na základě požadavku, aby víc prorážel kopák a virbl. Teda, opravdu se na mě nezlob, třeba to dokážeš naladit, ale ten důvod mě odzbrojil. Jako zřejmě je tam i nadšení pro kutilství, potěšení z vlastní práce a úspěchu, přijímání výzev ... to nemůžu popřít.
Je to jistě na jiné téma, ale to poslední, co by v rockových a metalových kapelách bylo obtížně nazvučitelné je zrovna virbl, potažmo kopák. Třetina bubeníků jezdí s různými signature modely, zvuk jak kovadlina, ohlušující v půlce sálu ... lité ráfky, paličky tlusté jako násady od košťat, hliníkové atp .... tam je se zvučením opačný problém, zvuk se spíše komprimuje, aby nejen že "neprorážel" moc, ale aby nezničil repráky :-D Se standartní SM57 na stojánku, analogovým pultem, gejtem a komprosorem (AH, Soundcraft, DBX, KlarkTechnik apt) neexistuje, aby virbl i od Amátek neurážel hlavy na jakýkoliv 300W bednách....
No už to máš ... ale nevím, jestli i když to naladíš, že to bude rovný, jako když střelí, jestli budeš spokojen.