Identifikace mixpultu

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Identifikace mixpultu

Re: Identifikace mixpultu

od Zdeněk Prodance » pát 11. dub 2014 0:18:48

Jo, takhle vzniká ta spousta zbytečných řečí o ničem :-)

Nemyslel jsem si ani na okamžik, že by někdo položil zcela věcný dotaz a pak místo reakce na odpovědi (které se nakonec všechny nesly podobným směrem, protože byly od lidí, co něco vědí a když nemají co by řekli, tak mlčí) a ukázaly se být docela přesné, si dokokonce dvakrát změnil nick a ještě k tomu národnost a začal psát jiným jazykem a místo k mixu jen k mé osobě. Takže jsem pouze čekal, až se vynoří ty fotky.
Ty už máme, jsou jednoznačné a navíc můžeme být skoro všichni relativně spokojení, cenu to sice asi opravdu nemá, ale není to s těmi našimi národy zase tak špatné, ani rozrýpat jsme se nedali...

H.M.

Re: Identifikace mixpultu

od Draug » čtv 10. dub 2014 21:45:14

Omlouvám se, nebyl jsem dostatečně obezřetný, zaměnil jsem vás s panem "studiagain". Moc to ale nevadí, protože můj post byl stejně myšlen obecně, poněvadž jsem tuto roztržku četl už několikrát i v jiných vláknech.

Díky za vyjasnění.

Re: Identifikace mixpultu

od sako » čtv 10. dub 2014 21:37:51

ďakujem všetkým za pomoc.

Voči Zdeněkovi nemám žiadne ťažké pocity, vyše roka tu už chodím a študujem, a viem, že takto bežne reaguje, čiže no hard feelings.
Draug píše:Někdy tazatele nechápu... Přijdou s otázkou, potřebují pomoci, někdy si bez ní neví jinak rady (zda je tomu tak i v tomto případě, to netuším) a hnedka se ohání svými právy na slušnost a vykání, když jim pan Mašín odpoví...
Pane Draugu, keby si trošku zaostril pozornosť, tak od môjho prvého príspevku som sa neozval :) asi tu z tvojej strany došlo k nedorozumeniu, ale ako vravím, trošku ostré vystupovanie mi nič neurobí. Myslím že sa nikto z nás nepotrebuje hrať na zranené city alebo čo.
S riadkami, ktoré píšeš ďalej, súhlasim. Vážim si Zdeněkov názor a jeho skúsenosti, preto som mu chcel vyhovieť.

Neozýval som sa preto, lebo som zháňal lepší foťák, než ten v kamošovom mobile. Narýchlo získaný kompakt s mojimi trasľavými rukami aj tak veľa nezmenil, ale hádam teraz viac pomôžu - do galérie som pridal viac fotiek (snažil som sa fotiť všetko možné a ostriť, ako sa len dalo). A áno, zvnútra tam je nejaká azbuka.

https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing

V podstate ste mi už odpovedali, takže som to urobil len kvôli tomu, aby ste ma nemali za nevďačného ignoranta a kvôli ľuďom, ktorí by možno chceli vedieť o tom mixe viac.

Pokojne reagujte.

/edit: asi to je jasné, ale pre istotu to napíšem: nevytvoril som si x ďalších účtov, výčitky na p. mašína nepochádzajú odomňa, ako píšem, ja som s tým naozaj vpohode.

Re: Identifikace mixpultu

od Draug » čtv 10. dub 2014 21:21:36

Podobné věci bych napsal o Vás, o panu Blahovci, o sledge, MADMAX... prostě si vážím vašich rad a nechci, abyste ztratili chuť sem postovat.

Re: Identifikace mixpultu

od KamilV » čtv 10. dub 2014 20:52:55

To už zavání kultem osobnosti :(

Re: Identifikace mixpultu

od Draug » čtv 10. dub 2014 20:42:58

Někdy tazatele nechápu... Přijdou s otázkou, potřebují pomoci, někdy si bez ní neví jinak rady (zda je tomu tak i v tomto případě, to netuším) a hnedka se ohání svými právy na slušnost a vykání, když jim pan Mašín odpoví.

Kdyby si prošli byť jen část tohoto fóra, tak zjistí, že pan Mašín se rychle rozčílí.
Zjistí ale také, že sem přináší obrovské množství pravdivých informací, faktů, grafů, výsledků měření a čeho ještě, bez kterých bychom se špatně obcházeli. Zároveň také zjistí, že lidem možná příliš rázně, ale oprávněně vytýká konkrétní věci. Kdyby si každý výtku pana Mašína vyslechl jednou, přenesl se přes urážku na své důstojnosti a zachoval se podle toho, co mu pan Mašín píše, bylo by zde polovina příspěvků a dvojnásobek informací.

Například, pokud chcete identifikovat součástku, je doopravdy potřeba každý detail a co nejlepší kvalita a rozlišení snímku. To je prostě fakt.
Pokud chcete pomoc, uvědomte si, že (možná ne v jiné sféře, ale ve zvukařině) je pan Mašín v 90% nad tazatelem a může si tykat a být hrubý (což je silné slovo, pan Mašín sice mluví upřímně, ale nikdy přímo urážlivě či sprostě) na koho chce.

Omlouvám se za OT, nedokážu tazateli odpovědět. Možná bych příště mohl, kdyby na identifikaci spolupracoval a já si zde odpověď přečetl...

Re: Identifikace mixpultu

od studiogain » čtv 10. dub 2014 18:50:06

uzavřeno....

Re: Identifikace mixpultu

od Zdeněk Prodance » čtv 10. dub 2014 12:50:50

Jo, je to takový internetový zlozvyk, každému hned tykat, ale prostě už mi to taky přijde přirozenější a vykání zde poněkud strojené. Osobně obvykle vykám, i lidem se kterými se znám dlouhá léta.
Nevidím nikde, že bych nicku studiogain říkal, co má dělat. Zcela evidentně jsem reagoval na jakéhosi Návštěvníka. Jestli jste jeden a ten samý, tak se dohodněte, jak se budete tady označovat, ono se nějaké nejisté entitě vyká dost těžko. A taky si ujasněte, jestli snesete mírnou konfrontaci anebo jestli to raději uzavřete.

H.M.

Re: Identifikace mixpultu

od KamilV » čtv 10. dub 2014 12:31:16

OT: některé věci mi taky můžou vadit, ale zrovna tykání je na internetových fórech běžné a nepovažoval bych to za neslušnost.
Chápu, že to někdo neskousne, ale je zajímavé, že si to vydobívá slovy "alespoň mi netykej". Ty mně ne, ale já tobě jo? [-o<

Re: Identifikace mixpultu

od studiogain » čtv 10. dub 2014 9:07:56

Moudrý [-o< , extrémně korektní p. Mašín, alespoň mi netykej...a neříkej co mám dělat, tímto bych to uzavřel.

Re: Identifikace mixpultu

od Zdeněk Prodance » stř 09. dub 2014 23:19:44

Nech Čechy na pokoji, na to už jsem alergický. Asi i víc, než na rozmazané fotky z dálky, podle kterých chce někdo zjišťovat cenu k prodeji. Slušné je nelhat, nekrást, pomoci, poděkovat ... - kdo má dojem, že jsem tazateli lhal, okradl ho, nepomohl mu nijak ? Je na tom ta azbuka nebo není ? Podle mne by bylo velice slušné, ke všem, kteří se tady snažili, aspoň toto zodpovědět. Budeme rádi, pokud jsme se trefili a příště třeba zase někomu zkusíme něco identifikovat a ocenit. Pseudokorektní plky ještě nikdy nepomohly nikomu a kálení do vlastního hnízda taky ne. A navíc jsou tady zcela OT a patří zřejmě do Baru :-)

H.M.

Re: Identifikace mixpultu

od Návštěvník » stř 09. dub 2014 22:56:54

tak pardon, pokud ani na slušnost není čas....a tím jsme všude pověstní (Češi, nikoliv zvukaři), snad nejsem moc sentimentální
Mašín v první řadě tzv. klasicky "vyjel" a po té se vyjádřil trochu k věci, ovšem v podstatě tak že si to má strčit někam a to tazatel asi nechtěl v prvním plánu slyšet

Re: Identifikace mixpultu

od exxxi » stř 09. dub 2014 21:13:09

To neni "vlídnost", dneska se moc plýtvá časem plkáním o ničem.

Re: Identifikace mixpultu

od studiogain » stř 09. dub 2014 20:41:15

opět vlídný a přátelský p. Mašín.....omlouvám se, jen poznámka, hlavně nechci ostrou konfrontaci s ním, snad jen mírnou bych snesl

Re: Identifikace mixpultu

od JirkaN » stř 09. dub 2014 20:23:37

Uvnitř ruské součástky, typuju na ruský výrobek. Vzhledem ke stavu, který je z foto celkem zřetelný, bych to viděl ne v řádech stokorun, ale méně. Nejlepší způsob zjištění ceny, za kterou to někdo koupí, a zhodnocení, je aukce, třeba aukro. Osobně bych si to nevzal ani zadarmo, ale to je můj názor. Podobný pult jsem dal do elektroodpadu, a byl funkční.

Nahoru