od radek.p » sob 09. úno 2008 2:51:18
Dlouho jsem tu nebyl, tak snad to bude ještě aktuální.
Nevím jestli s tím Rolandem RSS jde o srovnatelné produkty, ale k Audiorail potřebuješ ještě převodníky na ADAT, takže kvalita je pak dána jimi a tím samozřejmě i koncová cena kompletu. Roland je s cenou mnohonásobně vyše než je moje zařízení, ale nesrovnávám už právě kvůli převodníkům.
Můj komplet umožňuje 32 vstupů a 32 výstupů přes jed UTP kabel. Provozuji to již několik let a v naprosté spokojenosti už jen radostně vzpomínám na "hezké" chvilky s těžkým klasickým párákem. UTP kabel mám společně na bubnu s prodlužovačkou na 220V, délku můžu mít víc než 100m
Co se týká latence, tak ta je zcela nepodstatná protože je v řádu mikrosekund a ne milisekund, takže není o čem mluvit.
Nevýhoda, že nelze upravit gain jinak než na podiu (tam jsou převodníky s preampy) tu je, ale je to vcelku řešitelný. Na začátku produkce chci vždy po muzikantech, aby zahráli nejhlasitěji jak budou hrát a dle toho nastavím gainy a pokud ti muzikanti nejsou úplný paka, tak to funguje, ale nevýhoda to opravdu je. Když se jezdí s někým stabilně, tak problém není vůbec, ale pokud se to na podiu začne střídat, tak to aby u těch gainů raděj někdo stál.
Dlouho jsem tu nebyl, tak snad to bude ještě aktuální.
Nevím jestli s tím Rolandem RSS jde o srovnatelné produkty, ale k Audiorail potřebuješ ještě převodníky na ADAT, takže kvalita je pak dána jimi a tím samozřejmě i koncová cena kompletu. Roland je s cenou mnohonásobně vyše než je moje zařízení, ale nesrovnávám už právě kvůli převodníkům.
Můj komplet umožňuje 32 vstupů a 32 výstupů přes jed UTP kabel. Provozuji to již několik let a v naprosté spokojenosti už jen radostně vzpomínám na "hezké" chvilky s těžkým klasickým párákem. UTP kabel mám společně na bubnu s prodlužovačkou na 220V, délku můžu mít víc než 100m
Co se týká latence, tak ta je zcela nepodstatná protože je v řádu mikrosekund a ne milisekund, takže není o čem mluvit.
Nevýhoda, že nelze upravit gain jinak než na podiu (tam jsou převodníky s preampy) tu je, ale je to vcelku řešitelný. Na začátku produkce chci vždy po muzikantech, aby zahráli nejhlasitěji jak budou hrát a dle toho nastavím gainy a pokud ti muzikanti nejsou úplný paka, tak to funguje, ale nevýhoda to opravdu je. Když se jezdí s někým stabilně, tak problém není vůbec, ale pokud se to na podiu začne střídat, tak to aby u těch gainů raděj někdo stál.