mikrof. na harmoniku
-
- Reklama
mikrof. na harmoniku
Nazdár kluci s čím snímate tahací harmošku ? nebo co byste doporučili ? zkoušel jsem to s normalnim sm 58 ,sm 57 ,ale nějak to není ono dík za info
- Pavel Sedlák
- Uživatel

- Příspěvky: 1335
- Registrován: úte 24. črc 2007 12:44:06
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
S tím jsem laboroval dost dlouho. Nejdřív klasický Shure dynamika , ale člověk byl upoután ke stojanu. Pak jsem skusil Sennheiser 608 http://www.muzikant.cz/zvuk-a-nahravani ... -16167.php - ten nesnímal komplet klavituru, tak jsem je dal na sága a tam jsou supr. Pak ještě několik jiných , ale nakonec jsem skončil u Audio technika a s tím jsem nadmíru spokojen. Nepřenáší klepání mechaniky a se zpětnou vazbou nemám taky problém barva zvuku pro mě nejlepší. Je to kondenzátor a tak si ho zapínám Phantomem.
http://www.muzikant.cz/zvuk-a-nahravani ... -15148.php
http://www.muzikant.cz/zvuk-a-nahravani ... -15148.php
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Pokud te to zajima z pozice akordeonisty tak Beyedynamic)))) pro tyhle ucely dela primo mikrofony OPUS 86 na akordeon primo urcene:

Viz: http://shop.audiopro.cz/katalog/beyerdy ... PUS_86.htm
Vyhodu to ma ze je to primo na akordeonu takze se zvuk nemeni s pozici muzikanta (u akordeonu je to dost markantni). Navic je to ve stabilni pozici blizko zdroji zvuku (ty vlozky jsou karidoidy) takze je to velmi slusne odolne proti vazbe.
V praxi je mozny mit zvlast mikrofon na melodickou ruku a zvlast na basovou ruku ... takze si to clovek muze smichat jak potrebuje. Pro "behajici" akordeonisty (mmno akordeon vazi taky 20kg ... s tim toho ceek asi moc nenabeha, pravda) dela Beyer i malou krabicku za pasek ktera slouzi jako mix obou mikrofonu a da se pripojit k bezdratu.


Viz: http://shop.audiopro.cz/katalog/beyerdy ... PUS_86.htm
Vyhodu to ma ze je to primo na akordeonu takze se zvuk nemeni s pozici muzikanta (u akordeonu je to dost markantni). Navic je to ve stabilni pozici blizko zdroji zvuku (ty vlozky jsou karidoidy) takze je to velmi slusne odolne proti vazbe.
V praxi je mozny mit zvlast mikrofon na melodickou ruku a zvlast na basovou ruku ... takze si to clovek muze smichat jak potrebuje. Pro "behajici" akordeonisty (mmno akordeon vazi taky 20kg ... s tim toho ceek asi moc nenabeha, pravda) dela Beyer i malou krabicku za pasek ktera slouzi jako mix obou mikrofonu a da se pripojit k bezdratu.

Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, - Pavel Sedlák
- Uživatel

- Příspěvky: 1335
- Registrován: úte 24. črc 2007 12:44:06
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Ano, na tento Beyedynamic jsem úplně zapoměl - funguje na pravou ruku výborně, na basy to není ono, ale na živé hraní je dobrý.
Na těch vysílačkách od Beyedynamic mně akorát štve ten mini XLR, který sám o sobě funguje výborně, ale výroba je piplačka.
Sám používám na zvučení akordeonů Shure WB98H-C s klipsnou, která ale většnou nejde použít, takže přichází ke slovu Gaffa...
Zvuk je výborný
Na těch vysílačkách od Beyedynamic mně akorát štve ten mini XLR, který sám o sobě funguje výborně, ale výroba je piplačka.
Sám používám na zvučení akordeonů Shure WB98H-C s klipsnou, která ale většnou nejde použít, takže přichází ke slovu Gaffa...
Zvuk je výborný
to: safa ten opus bude asi super ,akorat mam dotaz ten mikrof. se montuje na harmošku jak ? tam vidim na fotce že ten podstavec do kterého se zasune mikrof ma dvě dírky na šroubky ,no to nevím jestli by to harmonikář
rozchodil mu tam udělat dírky ???? jak to montuješ na harmošku?? klipsna je šetrnější nebo se pletu dík za odpověd
rozchodil mu tam udělat dírky ???? jak to montuješ na harmošku?? klipsna je šetrnější nebo se pletu dík za odpověd
- Pavel Sedlák
- Uživatel

- Příspěvky: 1335
- Registrován: úte 24. črc 2007 12:44:06
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Já je většinou právě lepím gaffou.
Dírky do nástroje asi opravdu neprojdou.
K té středovostí - je pravda, že se jednalo o SKA kapely a naživo. Takže středovost nijak výrazně nevadila.
Ve studiu na melodii většinou skončíme u SM57 + AKG 770 na basy - dává velmi solidní výsledky.
Např. harmonikář z divokýho billa dává při hraní přednost právě SM57.
Nicméně nic lepšího, než má Ruda Hálek jsem opravdu neslyšel.
Dírky do nástroje asi opravdu neprojdou.
K té středovostí - je pravda, že se jednalo o SKA kapely a naživo. Takže středovost nijak výrazně nevadila.
Ve studiu na melodii většinou skončíme u SM57 + AKG 770 na basy - dává velmi solidní výsledky.
Např. harmonikář z divokýho billa dává při hraní přednost právě SM57.
Nicméně nic lepšího, než má Ruda Hálek jsem opravdu neslyšel.
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
... da se to nalepit oboustrankou. Jinak samozrejme sroubky jsou nejlepsi reseni ... rpto jsem se ptal jestli to chce z pozice akordeonisty hledajiciho vhodny mikrofon pro svuj nastroj a nebo najemneho zvukare (ten si sroubky pochopitelne nemuze dovolit). Klipsna je setrnejsi ale mene stabilni a na akordeonu moc neni kam prikolickovat.haromax píše:to: safa ten opus bude asi super ,akorat mam dotaz ten mikrof. se montuje na harmošku jak ? tam vidim na fotce že ten podstavec do kterého se zasune mikrof ma dvě dírky na šroubky ,no to nevím jestli by to harmonikář rozchodil mu tam udělat dírky ???? jak to montuješ na harmošku?? klipsna je šetrnější nebo se pletu dík za odpověd
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, - safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
... nevim jaky typ jsi zkousel, ale Opus 86 ma (stejne jako Opus 87 a 88 na bici a Opus 82 na dechy) vlozku ulozenou na odpruzenem gumovem zavesu kterej podle mych zkusenosti funguje naprosto super. U saga nemam s handling noisem naprosto zadnej problem (Opus 82) ani kdyz saxofonista dela na jevisti skopiciny. Opusy 87 a 88 jsme na kotlich ve studiu porovnavali s drazsimi klipsnovymi kondiky renomovane americke znacky a rozdil nebyl ani tak v barve zvuku (oba mikrofony hrali skvele) ale prave v drnceni (vibrace po uderu na kotel), ktere se pri kazdem uderu prenaselo po husim krku do toho americkyho mikrofonu. Opus 87 diky pruznemu ulozeni vlozky timhle neduhem netrpel.zdenek píše: Opus nemá žádné oddělení mikrofonu od držáku. Visí přímo na husím krku.
Dalsi co ma Beyer bezvadne vymysleny je perova klestina na rafek, nasazuje se rychle a snadno (proti sroubovacimu zeleznymu monstru toho americkyho mikrofonu je to pri praci velkej rozdil) ... ale to jsem uz OT
Cili ... Zdenku ma, vlozka je ulozena pruzne, a tedy velice dobre oddelena od husiho krku.
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola, - Pavel Sedlák
- Uživatel

- Příspěvky: 1335
- Registrován: úte 24. črc 2007 12:44:06
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou





























