Nazvučení + rozestavění bicích
-
- Reklama
Nazvučení + rozestavění bicích
Ahoj,
tak po různých kouskách jsem si udělal představu jak provést to co bych rád, ale rád bych si to shrnul s někym kdo tomu rozumí.. O co jde..
Konečně mam mikrofony, kabely, zkrátka všechno co potřebuju na nahrání bicích...
Mam osm vstupů,tzn. že bych rád udělal následující:
1xAPEX415 na Hi-Hat, 2x OH ze sady Audio-Technica MB/DK7, na virbl SM57 na hrací stranu, TOMs opět ze sady MB/DK7, kopák to stejné...
TOMs a virbl bude na klipsech - cca nejlepší nějakých 5cm od blány?
Mikrofony na kopák mam dva - jak moc se používá kombinace jednoho uvnitř a druhého v díře? Lze v případě použití obou mic je dát do sterea nebo se to nepoužívá?
Doporučení na výšku OH u Hi-Hat a činelů? Dočetl jsem se nějakých cca 20cm?
Omluvte možná trochu debilní dotazy - bude to moje první nazvučení a chci si s tim fakt pohrát - jen abych zbytečně neztrácel čas s kravinama...
Jediné co jsem uplně nepochopil z článků... Píše se o nastavení úrovní... Objasnil by jste mi to někdo?
Nahrávaný hudební styl bude straý dobrý punk, ale rád bych aby bicí opravdu zněly co nejlépe - ne punkově
Na alespoň částečné odstranění přeslechů lze poté použít gate plugin? Opět vycházim pouze z toho co jsem vyčetl, tzn. jestli někdo víte o něčem lepším tak sem s tim
tak po různých kouskách jsem si udělal představu jak provést to co bych rád, ale rád bych si to shrnul s někym kdo tomu rozumí.. O co jde..
Konečně mam mikrofony, kabely, zkrátka všechno co potřebuju na nahrání bicích...
Mam osm vstupů,tzn. že bych rád udělal následující:
1xAPEX415 na Hi-Hat, 2x OH ze sady Audio-Technica MB/DK7, na virbl SM57 na hrací stranu, TOMs opět ze sady MB/DK7, kopák to stejné...
TOMs a virbl bude na klipsech - cca nejlepší nějakých 5cm od blány?
Mikrofony na kopák mam dva - jak moc se používá kombinace jednoho uvnitř a druhého v díře? Lze v případě použití obou mic je dát do sterea nebo se to nepoužívá?
Doporučení na výšku OH u Hi-Hat a činelů? Dočetl jsem se nějakých cca 20cm?
Omluvte možná trochu debilní dotazy - bude to moje první nazvučení a chci si s tim fakt pohrát - jen abych zbytečně neztrácel čas s kravinama...
Jediné co jsem uplně nepochopil z článků... Píše se o nastavení úrovní... Objasnil by jste mi to někdo?
Nahrávaný hudební styl bude straý dobrý punk, ale rád bych aby bicí opravdu zněly co nejlépe - ne punkově
Na alespoň částečné odstranění přeslechů lze poté použít gate plugin? Opět vycházim pouze z toho co jsem vyčetl, tzn. jestli někdo víte o něčem lepším tak sem s tim
- pavlii
- Uživatel

- Příspěvky: 413
- Registrován: úte 06. říj 2009 11:00:25
- Bydliště: Hostivice
- Kontaktovat uživatele:
Nazvučení + rozestavění bicích
HH bych nepřizvučoval, obvykle jí je až až z OH. Uvolněný mikrofon bych použil na spodek virblu (struník - otočit fázi!).
Kombinace dvou kopákových majků se používá dost, obvykle pak slouží jeden hlavně pro "tělo" a druhý hlavně pro "tečku". Do sterea rozhodně nedávat.
Vzdálenosti mikrofonů - je potřeba vyladit dle požadavků bicmena (aby nepřekážely) a dle požadavků na zvuk (aby "to" hrálo tak, jak chceš). Těch 5cm bude asi obvyklých, já mám možná majky o něco dál - nějak mě nikdy nenapadlo to měřit
Nastavení úrovní - tím se myslí zisk (gain) předzesilovače. Je potřeba nastavit ideálně tak, abys měl rezervu i při hlasitějších pasážích (tzn. aby ti peak nelezl přes nulu = zkreslení). Já se snažím obvykle nastavovat tak, abych měl vstupní signál maximálně na nějakých -4 dBFS.
Ano, gate pak při mixu použít (případně kompander) na požadované stopy (kromě OH to budou asi všechny ostatní). Já většinu pasáží, kde ten který buben nehraje (platí hlavně pro tomy) spíš prostřihávám; ušetřím tak za plug-in(y) v jedné či více stopách.
P.
Kombinace dvou kopákových majků se používá dost, obvykle pak slouží jeden hlavně pro "tělo" a druhý hlavně pro "tečku". Do sterea rozhodně nedávat.
Vzdálenosti mikrofonů - je potřeba vyladit dle požadavků bicmena (aby nepřekážely) a dle požadavků na zvuk (aby "to" hrálo tak, jak chceš). Těch 5cm bude asi obvyklých, já mám možná majky o něco dál - nějak mě nikdy nenapadlo to měřit
Nastavení úrovní - tím se myslí zisk (gain) předzesilovače. Je potřeba nastavit ideálně tak, abys měl rezervu i při hlasitějších pasážích (tzn. aby ti peak nelezl přes nulu = zkreslení). Já se snažím obvykle nastavovat tak, abych měl vstupní signál maximálně na nějakých -4 dBFS.
Ano, gate pak při mixu použít (případně kompander) na požadované stopy (kromě OH to budou asi všechny ostatní). Já většinu pasáží, kde ten který buben nehraje (platí hlavně pro tomy) spíš prostřihávám; ušetřím tak za plug-in(y) v jedné či více stopách.
P.
Nazvučení + rozestavění bicích
Vzdalenost zalezi podle ucha. Kdyz das dal, tak mas lepsi zvuk toho konkretniho bubnu, ale zase vetsi preslechy.Grazlll píše:Ahoj,
tak po různých kouskách jsem si udělal představu jak provést to co bych rád, ale rád bych si to shrnul s někym kdo tomu rozumí.. O co jde..
Konečně mam mikrofony, kabely, zkrátka všechno co potřebuju na nahrání bicích...
Mam osm vstupů,tzn. že bych rád udělal následující:
1xAPEX415 na Hi-Hat, 2x OH ze sady Audio-Technica MB/DK7, na virbl SM57 na hrací stranu, TOMs opět ze sady MB/DK7, kopák to stejné...
TOMs a virbl bude na klipsech - cca nejlepší nějakých 5cm od blány?
Stereo se vetsinou nepouziva. Pokud nechces delat nejaky zvlastni efekt.Mikrofony na kopák mam dva - jak moc se používá kombinace jednoho uvnitř a druhého v díře? Lze v případě použití obou mic je dát do sterea nebo se to nepoužívá?
Zalezi na zvukarovi i hudebnim stylu. Ja na Jazz davam vyse. U tvrdsich stylu naopak pomerne blizko.Doporučení na výšku OH u Hi-Hat a činelů? Dočetl jsem se nějakých cca 20cm?
No nevim, co tim presne myslis. No proste to nesmis mit prebuzene. Tzn. zadny clip zadna cervena.Jediné co jsem uplně nepochopil z článků... Píše se o nastavení úrovní... Objasnil by jste mi to někdo?
Ze bys byl bubenik??Nahrávaný hudební styl bude straý dobrý punk, ale rád bych aby bicí opravdu zněly co nejlépe - ne punkově![]()
Gate, nebo prenasadit, vystrihat. To jsou varianty. Muzes pouzit plugin, drumreplacer apod.Na alespoň částečné odstranění přeslechů lze poté použít gate plugin? Opět vycházim pouze z toho co jsem vyčetl, tzn. jestli někdo víte o něčem lepším tak sem s tim
Zalezi, jake budou preslechy. Ale spise to budes muset udelat kvuli barve zvuku.
V.
Nazvučení + rozestavění bicích
Rozumim tomu, že HH bude dost jen z OH, ale co když pak budu chtít samostaně pracovat s činely a samostatně s HH. Třeba když na Crash budu chtít nasadit nějaký mírný dozvuk... Ale tak je fakt, že to mohu v jedné stopě rozdělit a nasadit efekt jen na malou část, je to tak? 
Nicméně uvolněný mikrofon je kondík a ten asi nebude uplně vhodný na zvučení virblu, ne?
O obracení fází jsem četl, ale jak se to dělá v praxi nemam moc ponětí
Co se prostříhávání týče tak to mě taky napadlo, dělám to i u kytar když mam ve stopě nějaký nežádoucí zvuk, u TOMů, činelů to není problém.. Ale kopák a virbl asi spíš přes gate, ne?
Do kopáku teda klidně dva mikrofony, každý do MONO stopy. A co fáze? Tady je také třeba jí obracet?
Nicméně uvolněný mikrofon je kondík a ten asi nebude uplně vhodný na zvučení virblu, ne?
O obracení fází jsem četl, ale jak se to dělá v praxi nemam moc ponětí
Co se prostříhávání týče tak to mě taky napadlo, dělám to i u kytar když mam ve stopě nějaký nežádoucí zvuk, u TOMů, činelů to není problém.. Ale kopák a virbl asi spíš přes gate, ne?
Do kopáku teda klidně dva mikrofony, každý do MONO stopy. A co fáze? Tady je také třeba jí obracet?
Nazvučení + rozestavění bicích
jestli je otáčení fáze u kopáku potřeba doporučuju spíš opravdu zkusit otočení fáze anebo eště dřív i vizuálně v DAW.
Tomy jestli vyřežeš nebo vygatuješ je tak trochu jedno, na druhou stranu si musíš dát záležet na nastavení časů, abys nepřišel o úder a měl tak dlouhý doznívání jak chceš.
Virbl někdo projíždí přes gate, někdo ne. Někdo ho pouští ven bez gatu, ale gatuje cestu na reverb. Někdo to pustí do reverbu, tak jak je. Ovšem té poslední možnosti bych se vyvaroval, protože ti to může hodně rozblít HH z přeslechu.
Ohledně mikrofonu na HH. Není to nutný a do OH se ti dostane tak jak tak. Jde spíš o efekt z hlediska sterea nebo eq (pořádně ju nacinkat).
U rocku a metalu se OH spíš dávají blízko tak, aby snímali hlavně kontakt činelů a následně se ořezávají hi-passem na 300Hz i víc. U jemnějších žánrů se používají víc na pochytání vyznění celé sady a tam musíš pokrýt všechno ze sady a zároveň si dát pozor na fáze (dávají se tak, aby od virblu byly mikrofony ve stejné vzdálenosti)
Jinač o zpracování bicích toho bylo napsáno a ponahráváno (youtube) už milion, takže jednoduchá rada na závěr: STFG
Tomy jestli vyřežeš nebo vygatuješ je tak trochu jedno, na druhou stranu si musíš dát záležet na nastavení časů, abys nepřišel o úder a měl tak dlouhý doznívání jak chceš.
Virbl někdo projíždí přes gate, někdo ne. Někdo ho pouští ven bez gatu, ale gatuje cestu na reverb. Někdo to pustí do reverbu, tak jak je. Ovšem té poslední možnosti bych se vyvaroval, protože ti to může hodně rozblít HH z přeslechu.
Ohledně mikrofonu na HH. Není to nutný a do OH se ti dostane tak jak tak. Jde spíš o efekt z hlediska sterea nebo eq (pořádně ju nacinkat).
U rocku a metalu se OH spíš dávají blízko tak, aby snímali hlavně kontakt činelů a následně se ořezávají hi-passem na 300Hz i víc. U jemnějších žánrů se používají víc na pochytání vyznění celé sady a tam musíš pokrýt všechno ze sady a zároveň si dát pozor na fáze (dávají se tak, aby od virblu byly mikrofony ve stejné vzdálenosti)
Jinač o zpracování bicích toho bylo napsáno a ponahráváno (youtube) už milion, takže jednoduchá rada na závěr: STFG
Nazvučení + rozestavění bicích
Ještě dotaz.. OH se dávají předpokládám do sterea, nejlépe XY postavením.. Toreticky to chápu, prakticky si s tim budu muset pohrát...
Jinak na svém pultu nemam hardware otočení fází, lze teda si fázo pohlídat nějakým jiným způsobem?
Jinak na svém pultu nemam hardware otočení fází, lze teda si fázo pohlídat nějakým jiným způsobem?
Nazvučení + rozestavění bicích
Je víc možností, jak stavět OH. Dá se nabírat jako XY, nebo jako "mono L" a "mono R", přeslechy tolik nevadí a při zachování stereobáze se nic nevytratí.
Otočit fázi je možné buď na pultu, pokud na to má knoflík. Když ne, tak ji otoč až na úrovni DAW, který to patrně bude umět. Přímý monitoring tedy budeš mít bez otočené fáze, ale to by nemuselo tolik vadit.
Pokud by to neuměl pult ani DAW, nabízí se otázka, zda by se to nevyřešilo krátkým patch kabelem XLR-XLR, který by měl spojené piny 1-1, 2-3, 3-2
Jako nefyzik si neumím představit, jestli se dá docílit otočení fáze takhle. Třeba někdo potvrdí či vyvrátí. Já to řeším v DAW.
Otočit fázi je možné buď na pultu, pokud na to má knoflík. Když ne, tak ji otoč až na úrovni DAW, který to patrně bude umět. Přímý monitoring tedy budeš mít bez otočené fáze, ale to by nemuselo tolik vadit.
Pokud by to neuměl pult ani DAW, nabízí se otázka, zda by se to nevyřešilo krátkým patch kabelem XLR-XLR, který by měl spojené piny 1-1, 2-3, 3-2
Jako nefyzik si neumím představit, jestli se dá docílit otočení fáze takhle. Třeba někdo potvrdí či vyvrátí. Já to řeším v DAW.
- blaha
- Uživatel

- Příspěvky: 3593
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Nazvučení + rozestavění bicích
PotvrzujiPokud by to neuměl pult ani DAW, nabízí se otázka, zda by se to nevyřešilo krátkým patch kabelem XLR-XLR, který by měl spojené piny 1-1, 2-3, 3-2
Jako nefyzik si neumím představit, jestli se dá docílit otočení fáze takhle. Třeba někdo potvrdí či vyvrátí. Já to řeším v DAW.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
-
MOKI
Nazvučení + rozestavění bicích
Ja davam do signálovej cesty najprv kompresor a potom expander. Dost sa mi to osvedciloGate, nebo prenasadit, vystrihat. To jsou varianty. Muzes pouzit plugin, drumreplacer apod.
- TomasVv
- Uživatel

- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Nazvučení + rozestavění bicích
Obvykle se to dělá opačně, nejdřív expander/gate a poté kompresor. Komprimováním nezačištěného signálu si zvyšuješ míru přeslechů a komlikuješ si pozdější nastaavení tresholdu.
Dělám, co mě baví.
Nazvučení + rozestavění bicích
V první řadě bych ti doporučil věnovat čas hlavně tomu, aby bicí hrály dobře sami od sebe. Když jsou dobrý a dobře nalazený bicí, není potřeba to potom nikterak razantně efektovat a máš dobrej zvuk už na sucho, s kterým se dá pracovat a ne cosi, co se musí zachraňovat.
Když už budeš používat gate k odstranění přeslechů, tak si dej pozor, ať ti neukrojí část přirozenýho zvuku (pokud to nechceš jako efekt). Radši míň než, aby tomu něco chybělo.
Když je dobrej kopákovej mikrofon, tak z něj uděláš dobrej zvuk, je to hodně pohrát si s jeho umístěním. Jsem zvyklej dávat dva - kondenzátorovou tužku a velkomembránovej dynamickej - někdy na stejnou úroveň jindy jeden spíš víc dovnitř druhej k díře - zase podle toho, jak se mi to zdá. Zase když je máš vůči sobě posunutý, tak je důležitý je časově posunout, aby nebyl jeden vůči druhýmu zpožděnej. Když je kopák bez díry v rezonanční bláně, tak se mi osvědčilo mikrofon dát na stranu ke šlapce a otočit mu fázi. Když si necháš zahrát a nahraješ si kousek, tak tam už uslyšíš, jestli to, co leze z mikrofonu je dobrý nebo s ním bude lepší hejbnout.
Na Snare je vhodný mít alespoň 2 mikrofony. Ve stručnosti máš z horního attack horní blány a z dolního zadrnčení struníku. Kdybys měl jen jeden mikrofon, tak dej to, co spíš potřebuješ, ale v 90% případů bych volil horní. Když by ses rozhodoval jestli dát 2 mikrofony na kopák nebo virbl, tak radši na virbl.
Já tomy třeba negatuju vůbec, jen si je vystříhám a dozvuk nastavuju každýmu úderu zvlášť, jak potřebuju přes fadeout. Když umisťuješ mikrofony, tak je dobrý je umístit aby mířily zhruba na střed blány. Když ho namíříš na okraj, tak dostaneš nehezkou rozplizlotinu. Dlouhej dozvuk se zase spíš než digitálním zkracováním snaž nejdřív vyřešit u nástroje. Je to jako kdybych nahrál rozlazenou kytaru a kytarista po mě chtěl, ať mu to digitálně doladim.
Co se HiHat týče, rozhodně bych jí snímal zvlášť - zase pak máš větší prostor s ní pracovat. Teď naposledy jsem si experimentoval, snímal ji zezpoda a přimýchával s otočenou fází. Celkem zajímavě mi potom vyzněla s overheadama.
U overheadů se vykašli na metodu XY. Jsou od sebe dostatečně daleko vůči zdroji hluku na to, aby ti hrozil hřebenovej filtr. Když je sejmeš XY nebo je dáš moc vysoko, tak pak máš bicí moc úzký a máš z nich dojem, že hrajou někde vzadu v nahrávce. Jinak zvuk Overů ti prakticky dělá zvuk bicích. Proto se často silně komprimujou (např. 40:1). Zase je to hodně o tom, jaký máš podmínky, možnosti a čeho chceš dosáhnout.
Jinak z přeslechů bych nějakou extra tragédii nedělal - důležitý je, jak to působí jako celek a přijde mi zbytečný snažit se o sterilitu. Teda pokud to nechceš nahrávat někde mezi 4 holejma stěnama. V tom případě to dopadne líp, kdyby sis to napsal v MIDI a nechal si to v nějakym studiu prohnat pluginem. Nebo jít rovnou do studia a tam si nechal nahrát jen bicí a zbytek si nahrál doma.
Abych to shrnul, tak hlavně ať je dobrej nástroj, dobře nalazenej a s dobrejma mikrofonama. V akusticky rozumnej místnosti to je 90% úspěchu.
Když už budeš používat gate k odstranění přeslechů, tak si dej pozor, ať ti neukrojí část přirozenýho zvuku (pokud to nechceš jako efekt). Radši míň než, aby tomu něco chybělo.
Když je dobrej kopákovej mikrofon, tak z něj uděláš dobrej zvuk, je to hodně pohrát si s jeho umístěním. Jsem zvyklej dávat dva - kondenzátorovou tužku a velkomembránovej dynamickej - někdy na stejnou úroveň jindy jeden spíš víc dovnitř druhej k díře - zase podle toho, jak se mi to zdá. Zase když je máš vůči sobě posunutý, tak je důležitý je časově posunout, aby nebyl jeden vůči druhýmu zpožděnej. Když je kopák bez díry v rezonanční bláně, tak se mi osvědčilo mikrofon dát na stranu ke šlapce a otočit mu fázi. Když si necháš zahrát a nahraješ si kousek, tak tam už uslyšíš, jestli to, co leze z mikrofonu je dobrý nebo s ním bude lepší hejbnout.
Na Snare je vhodný mít alespoň 2 mikrofony. Ve stručnosti máš z horního attack horní blány a z dolního zadrnčení struníku. Kdybys měl jen jeden mikrofon, tak dej to, co spíš potřebuješ, ale v 90% případů bych volil horní. Když by ses rozhodoval jestli dát 2 mikrofony na kopák nebo virbl, tak radši na virbl.
Já tomy třeba negatuju vůbec, jen si je vystříhám a dozvuk nastavuju každýmu úderu zvlášť, jak potřebuju přes fadeout. Když umisťuješ mikrofony, tak je dobrý je umístit aby mířily zhruba na střed blány. Když ho namíříš na okraj, tak dostaneš nehezkou rozplizlotinu. Dlouhej dozvuk se zase spíš než digitálním zkracováním snaž nejdřív vyřešit u nástroje. Je to jako kdybych nahrál rozlazenou kytaru a kytarista po mě chtěl, ať mu to digitálně doladim.
Co se HiHat týče, rozhodně bych jí snímal zvlášť - zase pak máš větší prostor s ní pracovat. Teď naposledy jsem si experimentoval, snímal ji zezpoda a přimýchával s otočenou fází. Celkem zajímavě mi potom vyzněla s overheadama.
U overheadů se vykašli na metodu XY. Jsou od sebe dostatečně daleko vůči zdroji hluku na to, aby ti hrozil hřebenovej filtr. Když je sejmeš XY nebo je dáš moc vysoko, tak pak máš bicí moc úzký a máš z nich dojem, že hrajou někde vzadu v nahrávce. Jinak zvuk Overů ti prakticky dělá zvuk bicích. Proto se často silně komprimujou (např. 40:1). Zase je to hodně o tom, jaký máš podmínky, možnosti a čeho chceš dosáhnout.
Jinak z přeslechů bych nějakou extra tragédii nedělal - důležitý je, jak to působí jako celek a přijde mi zbytečný snažit se o sterilitu. Teda pokud to nechceš nahrávat někde mezi 4 holejma stěnama. V tom případě to dopadne líp, kdyby sis to napsal v MIDI a nechal si to v nějakym studiu prohnat pluginem. Nebo jít rovnou do studia a tam si nechal nahrát jen bicí a zbytek si nahrál doma.
Abych to shrnul, tak hlavně ať je dobrej nástroj, dobře nalazenej a s dobrejma mikrofonama. V akusticky rozumnej místnosti to je 90% úspěchu.
Nazvučení + rozestavění bicích
Ještě mě napadlo k OverHeadům. Jsem to možná napsal nejasně, ale v XY nejsou dost daleko. Normálně to vezmi přes AB a ať vzdálenost mikrofonů od sebe je cca 3x větší než od bicích. Každej normálně nahraj do svý monostopy - zase je větší možnost si s tim později pohrát.
Pro zajímavost můžeš vyzkoušit metodu jakou aplikoval myslim David Jones a můžeš jí slyšet na prvních albech např. skupiny The Who. Stačily by ti tři dobrý velkomembránový kondenzátory - jeden postavíš naproti kopáku, druhej nad bicí nasměrovanej na virbl a třetí napravo od bubeníka, znovu nasměrovanej na virbl a stejně daleko od něj jako druhej. Druhej a třetí mikrofon rozhodíš každej na jinou stranu a v kombinaci s dobrou místností a nástrojem bys měl dostat krásněj svěží zvuk s retronádechem
(osobně jsem to ještě nezkoušel, ale při dalším nahrávání si tam hodlám tyhle 3 mikrofony navíc propašovat, abych viděl rozdíl na stejnym nástroji oproti klasickýmu nahrávání s 10ti mikrofonama) 
Pro zajímavost můžeš vyzkoušit metodu jakou aplikoval myslim David Jones a můžeš jí slyšet na prvních albech např. skupiny The Who. Stačily by ti tři dobrý velkomembránový kondenzátory - jeden postavíš naproti kopáku, druhej nad bicí nasměrovanej na virbl a třetí napravo od bubeníka, znovu nasměrovanej na virbl a stejně daleko od něj jako druhej. Druhej a třetí mikrofon rozhodíš každej na jinou stranu a v kombinaci s dobrou místností a nástrojem bys měl dostat krásněj svěží zvuk s retronádechem
-
Radecek_271
Nazvučení + rozestavění bicích
Jak prosím řešíte přeslechy z OH.. jedná se mi hlavně o to že si udělám krásnej zvuk virblu a přechodů, a potom se mi tam přimíchá hnusnej zvuk z OH, kde ty tomy moc dobře nezněj..... Jak na tohle? Díky moc
Nazvučení + rozestavění bicích
V OH už z principu tak trochu všechno je. Když si udělám všechno zvlášť, po nastavení OH si nechám sjet celou soupravu, abych právě vykompenzoval to, co OH změnilo.
Pokud ani tohle nepomůže, tak pak jedině sjet s OH níž a brát jakoby konkrétněji činely.
Pokud ani tohle nepomůže, tak pak jedině sjet s OH níž a brát jakoby konkrétněji činely.
- safa
- Uživatel

- Příspěvky: 2707
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Nazvučení + rozestavění bicích
... otazka je PROC z OVH ty tomy dobre neznej ? Jak pise kolega, OVH jsou spolu s kopakem zaklad zvuku baterky. Pokud ti v nich baterka nezni dobre tak je nekde chyba. Samozrejme pomoct si muzes jak pise Kamil (udelat z mikrofonu na OVH kontaktni mikrofony na plechy), ale prijde mi to jak lecit rymu antibiotiky.Radecek_271 píše:Jak prosím řešíte přeslechy z OH.. jedná se mi hlavně o to že si udělám krásnej zvuk virblu a přechodů, a potom se mi tam přimíchá hnusnej zvuk z OH, kde ty tomy moc dobře nezněj...
Šáfa ::::::
Soundman.cz ,
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,
FADER.cz
audiopro s.r.o.,
Zvukařská škola,


























